d'espresso Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Lurer på hvilket trykk jeg skal ha på den nye bortedrakta. Ferdinand, Scholes eller Carrick? Valgets kvaler. Jeg stemmer for at du tar Tevez Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg skal vel også ha meg ny drakt snart. Vurderer jo Keeperdrakt med, O'shea på ryggen. Ellers blir det vel en bortedrakt med Anderson eller Scholes. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg stemmer for keeperdrakt med O'shea på!!! Folk som kjenner laget, syns vel iallfall det er morsomt ^^. Hvordan går det med Tevez-saken, egentlig? Kan vi miste ham, eller er det bare snakk om å betale nok penger? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg stemmer for keeperdrakt med O'shea på!!! Folk som kjenner laget, syns vel iallfall det er morsomt ^^. Hvordan går det med Tevez-saken, egentlig? Kan vi miste ham, eller er det bare snakk om å betale nok penger? enten så mister me han, eller så beheld me han. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hvorfor ikke Rooney? Fordi originalitet er en fin ting. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg skal ha Carrick eller Anderson på bortedrakta, gidder ikke å ha Ronaldo. Alt for mange som har han bakpå trøya. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg skal ha Carrick eller Anderson på bortedrakta, gidder ikke å ha Ronaldo. Alt for mange som har han bakpå trøya. Det er en skam at du ikke vurderer John O'Shea Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hvorfor ikke Rooney? Har allerede Rooney på årets hjemmedrakt Ikke særlig orginalt, men det er hvertfall bedre enn de som flyr rundt med Ronaldo på ryggen.. Tror jeg velger Carrick, for å være litt orginal. Han har vært enorm for oss de to siste åra. Keeperdrakt med O'Shea hadde vært fantastisk bra Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Har allerede Rooney på årets hjemmedrakt Ikke særlig orginalt, men det er hvertfall bedre enn de som flyr rundt med Ronaldo på ryggen.. For det er kjempeteit å ha den spilleren man liker best på ryggen, spesielt når han blir sett på som verdens beste. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Har allerede Rooney på årets hjemmedrakt Ikke særlig orginalt, men det er hvertfall bedre enn de som flyr rundt med Ronaldo på ryggen.. For det er kjempeteit å ha den spilleren man liker best på ryggen, spesielt når han blir sett på som verdens beste. Så det at han blir sett på som verdens beste er et argument på hvorfor folk skal ha han på ryggen? Jeg kommer aldri til å ha den spilleren på ryggen, og det har jeg sagt lenge før denne Real Madrid-feiden. Vil ikke ha notoriske filmere på drakta. Og ja, jeg er klar over at Rooney har divet to ganger i sin United-karriere, forhåpentligvis gjør han det ikke mer. Men jeg har Rooney på drakta fordi han blør for drakta, gir 100 % i hver kamp, og allerede er en Red Legend. Så kan vi se bort i ifra at han er scouser Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Ronaldo har hatt veldig mye å si for Uniteds suksess sist sesong, og det er overhodet ikke rart at folk liker ham. Filmingen har han sluttet med. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Ronaldo har hatt veldig mye å si for Uniteds suksess sist sesong, og det er overhodet ikke rart at folk liker ham. Filmingen har han sluttet med. Nei, han har ikke sluttet med filmingen. Jeg prøvde å innse det jeg og, men det gikk ikke, dessverre. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Filmingen har han sluttet med. Eh nei? Han hadde opptil flere forsøk i fjor. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Filmingen har han sluttet med. Store deler av filmingen har han sluttet med, men er noen ganger enda hvor han går for lett i bakken... Skal man gjøre seg fortjent til å komme bak på drakta mi, så skal man blø for klubben og der er dessverre ikke Ronaldo. Da heter man Giggs, Neville, Scholes, Rooney, Ferdinan, Vidic, Tevez, Brown, Fletcher, O'Shea osv, men ikke Ronaldo... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hvorfor ikke Rooney? Har allerede Rooney på årets hjemmedrakt Ikke særlig orginalt, men det er hvertfall bedre enn de som flyr rundt med Ronaldo på ryggen.. Tror jeg velger Carrick, for å være litt orginal. Han har vært enorm for oss de to siste åra. Keeperdrakt med O'Shea hadde vært fantastisk bra Et klokt valg, har lyst til å gjøre det samme. Står mellom han og Anderson, er faen meg så jævlig å ikke vite hvem man skal ha bakpå drakta. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Da var pakka fra United.no kommet også og jeg kan plusse på 3 nye skjerf i samlingen Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg tror jeg skal ha Fletcher eller Hargreaves på neste drakt. Frister med den nye bortedrakta. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Skal man gjøre seg fortjent til å komme bak på drakta mi, så skal man blø for klubben og der er dessverre ikke Ronaldo. Å blø for klubben vil si at man gir alt i kampene? Jeg tror ikke akkurat Ronaldo slapper av. Hvis du mener at blø for klubben vil si at han er trofast og ikke flørter med Real Madrid kan jeg være enig Likevel har han sagt at han vil bli... Det holder lenge for meg når han samtidig betyr så mye for United. Endret 3. juli 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå