Stonemeister Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Halve problemet er dommeren. Argentinerne skjønner at det lønner seg å filme, og da blir det filming i hopetall. Hadde dommeren begynt å slå ned på filminga hadde jo argentinerne sluttet fordi at de risikerer å få gult for det. Man kan stille spørsmål ved moralen til det argentinske laget, men dommeren må ta på seg VELDIG mye av skylda. Han mister kontroll over kampen og Argentina utnytter det på en skitten måte. Håpløs kamp Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Herlig kultur Aguero kommer fra. Åhh!! Knuste nesten skjermen her når jeg slo etter Stark. Blir så opprørt når jeg ser sånn forferdlig dømming. Det var ikke akkurat morsomt å se united mot tottenham og bolton med Clattenburg i spissen. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg blir litt bekymret hvis Chelsea får Robinho føler jeg, burde vi også hatt en ny venstreving? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Nani tar nok den jobben i år tenker jeg. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Nani er god han ja, men kjekt å ha noe til, men tviler på at SAF har tenkt å gjøre noe storinnkjøp der i år. Giggs er vel med et år til... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Nani blir vel mere 1.valg nå til denne sesongen som starter om litt over 1 mnd, men Giggs er vel med 1 år til. Trenger han sin rutine osv. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg blir litt bekymret hvis Chelsea får Robinho føler jeg, burde vi også hatt en ny venstreving? Hvis Robinho faktisk skal vekk fra Madrid håper jeg det ikke bare er Chelsea som prøver seg, men også vi. Robinho og Ronaldo på hver sin kant hadde vært helt sinnsykt bra. Og hvis Ronaldo drar til Madrid ser jeg gjerne at Robinho kommer andre veien. Robinho spiller jo like enkelt spiss, så det hadde vært et bra kjøp. Kjedelig om Chelsea sikrer seg Robinho også. Og kanskje Ronaldinho til og med? Da blir det nok av fart i det offensive for London-klubben. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Tilbys ny kontrakt verdt 50mill pund for forlengelse til 2014! da får me sjå kva guten er laga av innvendig Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 6 år for en spiller så mange har lyst på? Det var voldsomt. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 6 år for en spiller så mange har lyst på? Det var voldsomt. ikkje nødvendigvis, viser berre at United meinar alvor i ronaldo saken Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Vet dere om Manchester United har planer om å skifte drakter igjen i nær fremtid? Tenker på å bestille en drakt. Hvor selges de rimeligst? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Bortedrakten skiftes nå til denne sesongen som starter nå, se mer på United.no. Hjemmedrakten blir en sesong til. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Hjemmedrakta bruker å bli byttet ut annenhver sessong, bortedrakt varierer litt, men byttes nå... Lenke til kommentar
samyboy Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Er det noen her inne som vet hvor man kan få tak i United emblemet? Skulle likt å sydd en inni dressen Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Eller på slipset, sånn som SAF Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Transfer target - Falcao? Se filmen hos Youtube Endret 2. juli 2008 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Føler Chelsea har noe spennende på gang med det nye regimet til Scolari. Lukter offensiv gladfotball.. Men forbeholder meg retten til å mene det før jeg ser det Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Lurer på hvilket trykk jeg skal ha på den nye bortedrakta. Ferdinand, Scholes eller Carrick? Valgets kvaler. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Lurer på hvilket trykk jeg skal ha på den nye bortedrakta. Ferdinand, Scholes eller Carrick? Valgets kvaler. Jeg er i hvert fall fornøyd så lenge du ikke velger Rooney eller Ronaldo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå