Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
da vil jeg helt klart ha en klassespiss som kan sette de enkle måla som nistelrooy gjorde, ergo Huntelaar :)

Tja, jeg er enig i at KJH hadde vært et kjempe kjøp, men føler prisen er altfor høy iforhold til hva man egentlig får. Isåfall, Julio Cruz (inter), er også en slik spiller, rett og slett genial spiller som skårer de enkle målene. (Prøver ikke å sammenligne KJH og Cruz!).

Lenke til kommentar

Er det ingen som vil ha Guiza her? 27 mål for Mallorca og toppscorer i Primera. Han har jo også vist seg fra en god side i EM, og med tanke på at han spiller i en ganske så liten klubb blir han sannsynligvis ikke så dyr heller. Jeg vil heller ha Guiza enn Huntelaar for å si det sånn.

Endret av Aye
Lenke til kommentar
Linket til en video av Aguero tidligere. Tror han burde plukkes opp før han blir alt for dyr, noe han kommer til å bli hvis han fortsetter utviklingen.

Totalt uenig, vi skal ha en målskårer, Aguero er en vandrende spiss.

Men å ferdigheten er ekstreme, det er det ingen tvil om.

Angående Guiza så er jeg litt uenig. Han er svært god, men tror neppe han får like god sesong som han nettopp hadde. (Men han kan komme til Roma og bli en Romanista! :thumbup: ).

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
Linket til en video av Aguero tidligere. Tror han burde plukkes opp før han blir alt for dyr, noe han kommer til å bli hvis han fortsetter utviklingen.

Aguero er nesten allerede alt for dyr. Atletico vil ikke selge, og Aguero vil ikke dra. Så vi, United-fansen, kan bare drømme om Aguero...

Lenke til kommentar

Fra United.no

Det har ikke skortet på "velmenende" råd fra spillere og trenere fra Uniteds Premier League-rivaler i sommerens uendelige Ronaldo-saga. Arsene Wenger går derimot mot strømmen og gir sine rivaler uventet støtte.

"Jeg tror Ronaldo blir i United. Jeg tror ikke at klubben ville gitt de pressemeldingene om de ikke hadde forsikringer fra Ronaldo at han vil bli," forteller Arsenals manager til Sunday Mirror.

"Når en klubb på den størrelsen sier at en spiller blir værende er det nødt til å bli sånn. Om han drar får det klubben til å se svak ut. Da er det bedre å ikke si noe."

Wenger beundrer måten United har håndtert situasjonen på og håper United beholder sin juvel - for Premier Leagues skyld.

Arsenalsjefen mener også at Real Madrid har gått for langt i saken, til tross for at de ble 'frikjent' av Michel Platini.

På spørsmålet om han vil helst se Ronaldo i Spania svarte Wenger "Nei, ikke i det hele tatt. Jeg vil at den engelske ligaen skal være verdens beste, og å vite at om du slår Manchester United og Chelsea så er du best i verden.

Det Real Madrid holder på med er ikke riktig og det er bra noen står opp mot de. United har gått kraftig ut og all ære til de for det."

Han er derimot klar på at det ikke er en god løsning å sette Ronaldo på benken eller reservelaget som straff.

"Det fungerer ikke," sier franskmannen og tenker tilbake på tiden da han var i en lignende situasjon med Emmanuel Adebayor. "Det er en god løsning i teorien, men i det virkelige liv er det umulig

Hyggelig av Wenger.

Over til det viktige: Agüero er en spiss lik Rooney og Tevez, og for å være helt ærlig så trenger vi ikke tre spisser som er altfor like de vi allerede har, dermed bør vi gå til innkjøp av 'The Hunter' hvis vi virkelig bare skal kjøpe en spiller i dette overgangsvinduet. Vi trenger en spiss hvis vi skal kjempe i både FA cupen, CL og PL neste sesong ettersom det virker som Arsenal gjør superkjøp, Chelsea vet vi jo at kommer til å bruke en hel del, Tottenham skal plutselig kjempe om topp 4. Liverpool kjøper vel inn noen middelmådige PL spillere + 1 godt kjøp.

Lenke til kommentar
Han er god nok, og han er målscoreren vi trenger, samtidig som at han er en vandrende spiss. Han er god til å tilpasse seg. Vi burde satse på å kjøpe han fra At. Madrid, og få han med på en langtidskontrakt.

Har du i det hele tatt sett kamper med Aguero på banen (klubblag)?

Han er en vandrende spiss, med ekstrem teknikk, men er på ingen måte, og det ser heller ikke ut til, at han skal utvikle seg til å bli en ekte Pichichi!

Uansett, han skårer jevnt over, men er på ingen måte en født storscorer.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
Han er god nok, og han er målscoreren vi trenger, samtidig som at han er en vandrende spiss. Han er god til å tilpasse seg. Vi burde satse på å kjøpe han fra At. Madrid, og få han med på en langtidskontrakt.

Han er en vandrende spiss, med ekstrem teknikk, men er på ingen måte, og det ser heller ikke ut til, at han skal utvikle seg til å bli en ekte Pichichi!

Uansett, han skårer jevnt over, men er på ingen måte en født storscorer.

Helt enig med deg her, Aguero synes jeg heller ikke passer inn.

Lenke til kommentar

Ja.. Ganske så mange den siste sesongen faktisk.

Er ikke i humør til å skrive mer siden jeg akkurat har fått gips over hele hånden, men bare vit at jeg ikke bare vil ha han fordi han er god osv, jeg har et grunnlag for det jeg sier.

Lenke til kommentar
Over til det viktige: Agüero er en spiss lik Rooney og Tevez, og for å være helt ærlig så trenger vi ikke tre spisser som er altfor like de vi allerede har, dermed bør vi gå til innkjøp av 'The Hunter' hvis vi virkelig bare skal kjøpe en spiller i dette overgangsvinduet. Vi trenger en spiss hvis vi skal kjempe i både FA cupen, CL og PL neste sesong ettersom det virker som Arsenal gjør superkjøp, Chelsea vet vi jo at kommer til å bruke en hel del, Tottenham skal plutselig kjempe om topp 4. Liverpool kjøper vel inn noen middelmådige PL spillere + 1 godt kjøp.

Slapp av. United kommer som vanlig til å bruke greit med penger på overgangsmarkedet. Det er de nødt til, for Scolari kommer til å handle, samt kvitte seg med en del overflødige spillere.

Lenke til kommentar

Ja.. Ganske så mange den siste sesongen faktisk.

Er ikke i humør til å skrive mer siden jeg akkurat har fått gips over hele hånden, men bare vit at jeg ikke bare vil ha han fordi han er god osv, jeg har et grunnlag for det jeg sier.

Hehe, blir vanskelig å si så utrolig mye imot det jeg sier, håper du ihvertfall er enig i at Aguero ikke er en stor Box-spiller, eller? :)

Og det er det jeg føler United trenger (som nenvt flere ganger).

Lenke til kommentar

Agüro scorer mange mål, og legger opp til mange mål, han ble tross alt nr. to på toppscorerlista i år og jeg mener å huske at han havnet ganske høyt opp på lista over målgivende også.

Like fullt føler jeg at han er den hengende spisstypen Ferguson allerede har i Tevez og Rooney (Med litt andre kvalteter). Jeg støttter meg opp om at Man Utd trenger en litt statisk og enkel goalgetter med et klokt fotballhode og kliniske avslutninger fremfor alt annet.

Lenke til kommentar
Agüro scorer mange mål, og legger opp til mange mål, han ble tross alt nr. to på toppscorerlista i år og jeg mener å huske at han havnet ganske høyt opp på lista over målgivende også.

Like fullt føler jeg at han er den hengende spisstypen Ferguson allerede har i Tevez og Rooney (Med litt andre kvalteter). Jeg støttter meg opp om at Man Utd trenger en litt statisk og enkel goalgetter med et klokt fotballhode og kliniske avslutninger fremfor alt annet.

Helt enig, men som jeg har nevnt flere ganger før, så føler jeg at United bør kjøpe en ordentlig god box-spiller (noe ala Nistelrooy), og i en slik posisjon passer ikke Aguero.

Vi har allerede flere spisser som trekker nedover, Rooney og Tevez gjør dette flere ganger (egentlig altfor mange ganger :roll: ).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...