MSL Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Huntelaar ftw. Hadde vært så utrolig digg om han hadde kommet til United. Helt enig, synes heller ikke Schweinsteiger er så gale heller Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg syns ikke det Platini sier er så dumt. Det var ikke akkurat som om han kalte inn til pressekonferanse bare for å si dette. Han hadde en konferanse med spørsmålsrunde og fikk spørsmål fra en journalist om hva han mente, eller kanskje et så direkte spørsmål som om det Real Madrid gjorde var ulovlig, og han svarte på det. Dette tilfelle alene er ikke så ille nei, men føyer seg bare inn i rekken av galle han og sin organisasjon har spredd i retning England de siste årene. Har enda tilgode å se at han har et Premier League lag i forsvar, selv etter den famøse Roma kampen kom han jo med noen latterlige uttalelser angående engelske fans. Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Da er vi mer på bølgelendge, og jeg er enig i at mange av uttalelsene hans er helt på jordet. I dag er det Schweinsteiger og Huntelaar som er linket med Man U i transferspekulasjonene:) Tror Huntelaar hadde vært et kjempekjøp for United. Mange storscorere i Nederland faller igjennom, men Der Hunter har jeg troen på, og jeg ser en liten van Nistelrooy i han. Man Utd trenger en boksspiss, og da er Huntelaar et veldig spennende kjøp. Schweinsteiger har holdt et høyt nivå de siste årene, og i EM har han vært glimrende. Tror også dette ville vært et godt kjøp, men vi får se om hovedpersonen selv har lyst til å forlate Bayern. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Noen som vil prøve forumet mitt? http://unitedforum.phpnet.us Det er mest et testforum, for å prøve ut PhpBB 3. Endret 29. juni 2008 av mx1000 Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Neimen hallo Lundinho Fikk du ikke napp på United.no-forumet? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Håper folk her slutter å ønske seg Lahm til United nå. Samtlige av forsvarsspillerne våre matcher Torres både på fart og styrke, det skulle vært et minimumskrav for å bli kjøpt inn til Uniteds forsvarsrekke. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Håper folk her slutter å ønske seg Lahm til United nå. Samtlige av forsvarsspillerne våre matcher Torres både på fart og styrke, det skulle vært et minimumskrav for å bli kjøpt inn til Uniteds forsvarsrekke. Tror ikke det er vitsen å ønske seg Lahm ettersom at han skrev under ny kontrakt med Bayern for en stund tilbake. Men at samtlige av forsvarsspillerne våre matcher Torres på fart blir bare tull. Ferdinand og Evra hadde nok hatt en liten sjans, men begge hadde nok fått problemer med Torres på de første meterne. Kunne sikkert matchet han, men Torres er sykt rask på de første meterne. Når det gjelder toppfarten er jeg sikker på at både Ferdinand og Evra kan måle seg med han. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Vi trenger vel ingen back(er) syns jeg, ingen Lahm heller. Vi har hatt en god Brown som har vært stabil i år. Vi har også Neville som kommer tilbake nå til sesongen, tviler at han kommer tilbake for den han var. Eller har vi også Simpson. På venstre så har vi jo Evra. Så har vi en middelsmådig god backup på venstre også. Jeg vil ha en spiss, Huntelaar eller Benzema. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Huntelaar kan fort bli ett faktum om Saha går SAF intensiverer jakten LITT ot men; noen som tror enga kan vinne med 2 mål borte mot Fredrikstad i today? Endret 30. juni 2008 av zaltmann Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hvor mye har egentlig folk sett av Benzema da? Han var jo rett og slett svak under EM. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hvor mye har egentlig folk sett av Benzema da? Han var jo rett og slett svak under EM. Det er sant. Men han har storspilt med Lyon i CL og i ligaen. Har kun sett han i CL, og da har han vært god. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hvor mye har egentlig folk sett av Benzema da? Han var jo rett og slett svak under EM. Man kan ikke bare tenke på EM United skal ikke være med der... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Han var jo rett og slett svak under EM. Var det en franskmann som var god under EM? Må huske at EM kommer etter en lang sesong og han er fremdeles ung, mange som ikke har prestert opp mot det dem er gode for i EM. Ronaldo og Torres er to som ikke har spilt opp mot sitt beste... Benzema var til dels strålende i CL i år og fryktelig god i den ene kampen mot United. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hvor mye har egentlig folk sett av Benzema da? Han var jo rett og slett svak under EM. Jeg har sett flere kamper med Lyon. Og der har Benzema virkelig lyst opp, nå skal det sant sies at den franske ligue 1 på langt nær er like god og utfordrende, ihvertfall når du spiller for kjøpeklubben Lyon. Uansett, i Lyon har Benzema vært en litt mer vandrende spiss, noe jeg føler United ikke trenger, en skikkelig boxspiller er bedre for United, men du kan se Benzema egentlig også er en god boxspiller. Men Benzema blir dessverre for dyr, Auele prissetter han a-altfor høyt. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg har mere lyst på Huntelaar for å si det sånn. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) kunne godt tenkt meg Benzema/Huntelaar og Schweinsteiger ^^ Endret 30. juni 2008 av zaltmann Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hmm, virker som SAF bare vil han en spiller http://united.no/united/nyheter/nyheter/en_spiller_holder Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 da vil jeg helt klart ha en klassespiss som kan sette de enkle måla som nistelrooy gjorde, ergo Huntelaar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå