LowBalls Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Maradona var nok en glimrende fotballspiller, jeg er nok litt for ung til å sette så stor pris på ham som de eldre som så ham "live", men jeg vil aldri greie å respektere Maradona likevel. Jeg direkte misliker ham. For meg fremstår han ikke som noe annet enn en egosentrisk og arrogant drittsekk som nekter å innse at han ikke lenger er hva han en gang var. Ikke er han noe til forbilde for unge fotballspillere heller slik han har drevet på med livet sitt. Som sagt var han helt sikkert en strålende fotballspiller, og det jeg har sett av ham er jo veldig bra fotballmessig, men jeg greier ikke å hverken respektere eller forgude en slik person. Da foretrekker jeg nesten Ronaldo, og det sier jo sitt, kan ikke si jeg liker han heller. Takke meg heller til spillere som Pele, van Basten, Zidane (selv om han avsluttet med en kraftig ripe i lakken), osv. Spillere som faktisk er folk. Og selvsagt King Kenny, Rush, Fowler, Owen, Carra, Gerrard, Torres. Åssen fikk du fomla inn Torres der? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Maradona var nok en glimrende fotballspiller, jeg er nok litt for ung til å sette så stor pris på ham som de eldre som så ham "live", men jeg vil aldri greie å respektere Maradona likevel. Jeg direkte misliker ham. For meg fremstår han ikke som noe annet enn en egosentrisk og arrogant drittsekk som nekter å innse at han ikke lenger er hva han en gang var. Ikke er han noe til forbilde for unge fotballspillere heller slik han har drevet på med livet sitt. Som sagt var han helt sikkert en strålende fotballspiller, og det jeg har sett av ham er jo veldig bra fotballmessig, men jeg greier ikke å hverken respektere eller forgude en slik person. Da foretrekker jeg nesten Ronaldo, og det sier jo sitt, kan ikke si jeg liker han heller. Takke meg heller til spillere som Pele, van Basten, Zidane (selv om han avsluttet med en kraftig ripe i lakken), osv. Spillere som faktisk er folk. Og selvsagt King Kenny, Rush, Fowler, Owen, Carra, Gerrard, Torres. Ripe i lakken? Pøh, Del Mundo er en skikkelig (stor) klyse, til og med italienere sjøl er flaue over å ha han som medborger. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Åssen fikk du fomla inn Torres der? Tror jeg brukte tastaturet. Du må skrive det slik: T-O-R-R-E-S. Da kommer det inn. Ripe i lakken? Pøh, Del Mundo er en skikkelig (stor) klyse, til og med italienere sjøl er flaue over å ha han som medborger. Misliker Materazzi sterkt jeg også, men det rettferdiggjør ikke voldelige handlinger uansett. Synes det er synd at Zidane avsluttet på den måten. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Åssen fikk du fomla inn Torres der? Han er bare litt høy på at Torres scoret et par mål i debut-sesongen, uten å tenke på at han kommer til å floppe totalt neste sesong... Tror jeg brukte tastaturet. Du må skrive det slik: T-O-R-R-E-S. Da kommer det inn. Du må huske å holde inne shift når du skriver T, very important... Endret 28. juni 2008 av Aye Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Åssen fikk du fomla inn Torres der? Tror jeg brukte tastaturet. Du må skrive det slik: T-O-R-R-E-S. Da kommer det inn. Ripe i lakken? Pøh, Del Mundo er en skikkelig (stor) klyse, til og med italienere sjøl er flaue over å ha han som medborger. Misliker Materazzi sterkt jeg også, men det rettferdiggjør ikke voldelige handlinger uansett. Synes det er synd at Zidane avsluttet på den måten. Jeg gliste rimelig greit da jeg så det (både pga at Italia virkelig fortjente dette og pga at Materazzi fortjente det, men han skulle heller Nikka han ned ). Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Gerrard "folk"? Gerrard fremstår jo som en mann med ytterst få hjerneceller både på og utenfor banen. Kommer med krasse ord mot spillere som filmer og mener de ødelegger idretten. Kanskje litt dumt når han selv er ganske høyt opp på søkelistene til teaterskolen... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Hehe, nå er det bare å forvente sinte PM'er fra overtrøtte og sinte Liverpool supportere. Men er er langt ifra uenig i den mening Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Ja, det er jo virkelig ille. De fleste spillere klager på andre spillere som filmer, men har hatt noen diver selv. Har ikke Roy Keane snakket litt om diving? Han har jo hatt noen fine selv. Gerrard har hatt noen diver ja, men det er samtidig også veldig opphauset av enkelte mancs som skriker filming bare han faller. Finnes også en "Gerrard-divevideo" på YouTube, hvor flere situasjoner som klart ikke er filming er tatt med for at den skal virke lenger. :!: Men jeg har sett Gerrard filme jeg også, og liker ikke når det skjer, men det skjer heldigvis sjeldent og det er en stund siden sist. Men slike detaljer blir veldig pirkete, om man skal avgjøre hvem som oppfører seg akseptabelt på bakgrunn av det så kan vel like så godt si at det ikke finnes noen fotballspillere som kan oppføre seg. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Finnes også en "Gerrard-divevideo" på YouTube, hvor flere situasjoner som klart ikke er filming er tatt med for at den skal virke lenger. :!: Det er en situasjon der som jeg ikke vil anse som filming og det er den der han spiller i gul drakt og får skutt på mål, men resten syns jeg er filming. Men dette er vel egentlig feil tråd... Endret 28. juni 2008 av Aye Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Ja, det er jo virkelig ille. De fleste spillere klager på andre spillere som filmer, men har hatt noen diver selv. Har ikke Roy Keane snakket litt om diving? Han har jo hatt noen fine selv. Noen? Han har hatt en, i desperasjon. Som han i ettertid har beklaget. Uansett, driter i det. Er mest forbannet på den fulle franskmannen Platini, hvorfor i all verden uttaler han seg i en slik betent sak! Om det hadde vært en Engelsk klubb kan du banne på at tonen ville hatt en annen lyd. Cantona var større enn deg din sullik. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Husker en rimelig klar en mot ... Blackburn? Han fikk vel sitt andre gule kort også for den og ble sendt av. Mener jeg har sett flere også (uten at jeg sier at Keane var en filmer nå, vel og merke), men uansett, det er ikke viktig og har lite med poenget å gjøre. Platini er en vits. I min mening er det helt katastrofalt latterlig at han får styre UEFA. Det er en situasjon der som jeg ikke vil anse som filming og det er den der han spiller i gul drakt og får skutt på mål, men resten syns jeg er filming. Men dette er vel egentlig feil tråd... Her er de jeg mener ikke kan klassifiseres som filming: 1) Den første i England-drakt mot Portugal. Kamp om ballen, Gerrard faller. Trenger ikke filme av den grunn. 2) Mot Milan i CL-finalen. Blir klart hektet. 3) Den mot Sheffield United (i gul bortedrakt). Sheffield-spilleren treffer ikke Gerrard, men han kommer med en susende takling, og som på bilder har blitt vist å treffe midt mellom beina på Gerrard, så gjør at han kommer i ubalanse. Her prøver han til og med å fortsette i ubalanse og AVSLUTTER, men dette er altså filming. Ler så jeg griner når slikt er med i en filmevideo. Resten er jeg enig i er filming, og lite pent å se på. Men "Top fra Red Cafe" phailer ganske hardt i min mening når han laget denne videoen. Men du har rett, feil tråd. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Husker en rimelig klar en mot ... Blackburn? Han fikk vel sitt andre gule kort også for den og ble sendt av. Mener jeg har sett flere også (uten at jeg sier at Keane var en filmer nå, vel og merke), men uansett, det er ikke viktig og har lite med poenget å gjøre. Platini er en vits. I min mening er det helt katastrofalt latterlig at han får styre UEFA. Stemmer at den var mot Colin Henry og Blackburn, latterlig av han. Den eneste jeg husker hvertfall. Fifa og Uefa er så gjennomsyret meg sympatisører av fotball på kontinentet at jeg vil spy, Real resten av Primera hadde gjeld over hode og de sa ikke en drit! Nå når Liverpool og United plutselig har det å vinner noe samtidig er vi de stygge ulvene. Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Jeg syns ikke det Platini sier er så dumt. Det var ikke akkurat som om han kalte inn til pressekonferanse bare for å si dette. Han hadde en konferanse med spørsmålsrunde og fikk spørsmål fra en journalist om hva han mente, eller kanskje et så direkte spørsmål som om det Real Madrid gjorde var ulovlig, og han svarte på det. Ellers enig i at Platini og Blatter ikke er skikkede ledere, og at de har vært involvert i utrolig mye snusk (Spesielt Blatter), men akkurat den her syns jeg var helt grei. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Har ikkje vert her på lenge no gutta trur de at det kan vere opna for ein mulig messi[<--her] overgang om ronaldo reiser? Kvifor, og vil me ha han? Make some noice Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Selvsagt vil vi ha han! Det hadde vært helt konge.. Har sett en del på La Liga i år, og han står ikke noe tilbake for Ronaldo (mener jeg da). Han er iskald på straffer og andre situasjoner. Han er nok ikke like god på hode, men han er grisegod på mange andre områder. Men nå er sjansen for at Barca kvitter seg med han = 0. Han er nok en del av planene til neste år, sammen med Henry og Bojan. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 joda, men alle kan kjøpes for en pris. (messi og ron er vel KANSKJE eit unntak) Men om me selger Ron og virkelig vil ha Messi, så trur eg ikkje pengane skal vere det store problemet iallefall. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 For det første tviler jeg på at Barcelona vil selge, nesten uansett hva united byr. For det andre er det langt fra sikkert at Messi vil flytte på seg. For det tredje tipper jeg Ronaldo blir her i en sesong til, kanskje flere også. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Resten er jeg enig i er filming, og lite pent å se på. Men "Top fra Red Cafe" phailer ganske hardt i min mening når han laget denne videoen. Poenget er jo ikke at han filmer mye, men at han uttaler seg om filming i media, og sier at det ødelegger spillet osv, når han gjør det selv. Jeg syns ikke "Top" phailer når han lager denne videoen, faktisk en av de bedre "filme"-videoene på youtube...( ). Top har laget mange geniale gif'er og videoer, bare se litt rundt på Redcafe. (Jeg vet du egentlig har veldig lyst... ) De situasjonene du nevnte syntes jeg er filming, kanskje fordi jeg er United-supporter, men alle (utenom den i gul bortedrakt) kan diskuteres. Men nok om det. I en United-supporter vs Liverpool-supporter-diskusjon kommer ingen til å bli enige uansett... Endret 29. juni 2008 av Aye Lenke til kommentar
MSL Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 I dag er det Schweinsteiger og Huntelaar som er linket med Man U i transferspekulasjonene:) Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Huntelaar ftw. Hadde vært så utrolig digg om han hadde kommet til United. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå