Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Mye bra kantspillere på banen i kveld, hvordan tror folk at C. Kazim og Schweinsteiger kunne gjort det i klubben?

Schweinsteiger er god, men Kazim har jeg ingen tro på. Altfor treg og dårlig taktisk.

Han har vel forresten spillt for Charlton om jeg ikke husker helt feil, da uten å imponere nevenverdig. Bastian derimot hadde jeg sagt jatakk til. Men heller David Silva på kant, om jeg "måtte" velge noen :) Sa det før EM og sier det igjen: KJØP, uansett pris. Fantastisk spiller!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mye bra kantspillere på banen i kveld, hvordan tror folk at C. Kazim og Schweinsteiger kunne gjort det i klubben?

Schweinsteiger er god, men Kazim har jeg ingen tro på. Altfor treg og dårlig taktisk.

Han har vel forresten spillt for Charlton om jeg ikke husker helt feil, da uten å imponere nevenverdig. Bastian derimot hadde jeg sagt jatakk til. Men heller David Silva på kant, om jeg "måtte" velge noen :) Sa det før EM og sier det igjen: KJØP, uansett pris. Fantastisk spiller!

Helt enig, ihvertfall hvis Ronaldo skulle virkelig forlate oss (ja jeg vet det ikke skjer). Silva har et enormt potensial.

Uansett så er det stor tvil at han går, Valencia har sagt det før (at de ikke selger silva), men at derimot andre spillere (og en gang må vell "moretti"-sagaen gå over ;) ).

Lenke til kommentar
Kazim har ikke spilt for Charlton. :)

Stemmer, jeg husket feil. Blanda med den ikke helt ulike Jerome Thomas. I Sheffield United var det....

Og hvorfor er du sikker på at Ronaldo ikke forlater United, loffen? Bare fordi fanboy Raste nekter å inse at Ronaldo ønsker seg bort og avfeier alt som useriøse rykter? La oss kvitte oss med han, mens han enda er vært gull. Så kan vi kjøpe Silva og andre klassespillere, som forhåpentlivis er noe mer lojale mot klubben.

Ingen spiller er større en laget, ingen...

Lenke til kommentar
Kazim har ikke spilt for Charlton. :)

Stemmer, jeg husket feil. Blanda med den ikke helt ulike Jerome Thomas. I Sheffield United var det....

Og hvorfor er du sikker på at Ronaldo ikke forlater United, loffen? Bare fordi fanboy Raste nekter å inse at Ronaldo ønsker seg bort og avfeier alt som useriøse rykter? La oss kvitte oss med han, mens han enda er vært gull. Så kan vi kjøpe Silva og andre klassespillere, som forhåpentlivis er noe mer lojale mot klubben.

Ingen spiller er større en laget, ingen...

Fanboy og Fanboy fru Blom ;)

Hva skal mer til for at United selv går ut å benekter overgang?

edit: faen, dobbelpost. Denne skulle henge sammen med den andre.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Noen som fikk billetter til Magpies-kampen? Jeg fikk ikke :cry:. Hadde så sabla lyst - den perfekte avslutningen på sommerferien. Kommer jo flere sjanser, men det er fortsatt kjipt.

Gir det mye større sjanser for å bli trukket ut om en er One United-medlem (hos MUSCSB)?

Lenke til kommentar
Please Hyrlen, du vet at jeg ikke kan ta deg seriøst når du mener Ronaldinho og Ronaldo gikk Maradona en høy gang?

Ronaldo (den ekte) var på nivå enn Maradona, Ronaldinho ikke i nærheten. Forøvrig rangerer jeg både Pele, Ronaldo, Romario, Figo og Zidane over Maradona.

Maradona er ikke tidenes spiller.

Lenke til kommentar

Her er to punkt fra nettavisen som viser til at sjangsen for at Ronaldo blir er litt større:

* Cristiano Ronaldo har gjort helomvending og skal ha lovet å være trofast til Manchester United fordi han er misfornøyd med måten Real Madrid har opptrådt på i media. (Daily Express)

* Real vil spørre Ronaldo om han gidder å godta et lønnskutt fot å forlate United. Spanjolene skal være klare til å tilby en årslønn på 55 millioner, som fører til en reduksjon på 15 millioner kroner. (Daily Star)

Så kanskje det er håp fo rRonaldo ihvertfall:)

Synes det er litt trist at kanskje Tevez må forlate klubben:/

Lenke til kommentar
Please Hyrlen, du vet at jeg ikke kan ta deg seriøst når du mener Ronaldinho og Ronaldo gikk Maradona en høy gang?

Ronaldo (den ekte) var på nivå enn Maradona, Ronaldinho ikke i nærheten. Forøvrig rangerer jeg både Pele, Ronaldo, Romario, Figo og Zidane over Maradona.

Snakker du om Ronaldo som spiller i Milan som "den ekte"? Han har aldri vært i nærheten av det Cristiano Ronaldo leverte i fjor. C. Ronaldo er stort sett like god på Ronaldos tidligere ekstreme egenskaper, men har også en del andre egenskaper som Ronaldo aldri har vært i nærheten av. Da tenker jeg blant annet på luftstyrke.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Figo, Romario?

Dette blir morsomt. Jeg har vært våken i 34 timer, tilbrakt 17 av de på jobb, og nå knakk jeg sammen av latter.

God natt.

Lenke til kommentar

Snakker du om Ronaldo som spiller i Milan som "den ekte"? Han har aldri vært i nærheten av det Cristiano Ronaldo leverte i fjor. C. Ronaldo er stort sett like god på Ronaldos tidligere ekstreme egenskaper, men har også en del andre egenskaper som Ronaldo aldri har vært i nærheten av. Da tenker jeg blant annet på luftstyrke.

Da Ronaldo (Milan) var på Ronaldos(MU) alder hadde han allerede blitt kåret til verdens beste spiller to ganger og blitt tidenes toppscorer i et VM med 8 mål i ett mesterskap. Er også tidenes toppscorer totalt i VM med 15 mål. I 2002 ble han også for tredje gang kåret til verdens beste spiller. Vil si at på sin tid var Ronaldo like bra som C.Ronaldo er i sin tid. For Ronaldo ble dessverre store deler av karrieren ødelagt av skader. Det er derimot ingen tvil at Ronaldo hadde oppnådd langt mere på alderen C.Ronaldo er på nå.

Endret av mnorm
Lenke til kommentar

Bare 1 bud er godt nok for å få Ronaldo til Real M:

Samtlige A-lagspillere på Real M i bytte mot Ronaldo.

Følgelig må de da redusere lønnene sine slik at de til sammen matcher Ronaldos.

Litt absurde tanker fra en som er 100% sikker på at Cristiano blir.

Lenke til kommentar

Maradona var nok en glimrende fotballspiller, jeg er nok litt for ung til å sette så stor pris på ham som de eldre som så ham "live", men jeg vil aldri greie å respektere Maradona likevel. Jeg direkte misliker ham. For meg fremstår han ikke som noe annet enn en egosentrisk og arrogant drittsekk som nekter å innse at han ikke lenger er hva han en gang var. Ikke er han noe til forbilde for unge fotballspillere heller slik han har drevet på med livet sitt. Som sagt var han helt sikkert en strålende fotballspiller, og det jeg har sett av ham er jo veldig bra fotballmessig, men jeg greier ikke å hverken respektere eller forgude en slik person. Da foretrekker jeg nesten Ronaldo, og det sier jo sitt, kan ikke si jeg liker han heller.

Takke meg heller til spillere som Pele, van Basten, Zidane (selv om han avsluttet med en kraftig ripe i lakken), osv. Spillere som faktisk er folk. Og selvsagt King Kenny, Rush, Fowler, Owen, Carra, Gerrard, Torres. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...