Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å jeg skjønner ikke at du gidder forsvare et lag som Arsenal, som har vist seg som det mest usportslige laget flere år på rad. Kan jo nevne angrepet på Ruud, og den berømte matkastingen.

http://www.youtube.com/watch?v=RcZtnLrSU2k&eurl=

Som noen her inne sa, it takes two to tango. Hva forventer du av en derbykamp?

Og det er jo veldig merkelig at ingen husker Rooneys fantastiske skuespillerprestasjon som endte Arsenals ubeseirede rekke på 49 kamper.

 

Og når det gjelder Lehmanns lille charade så syns jeg at det var utrolig komisk. Mad Jens er Mad Jens, hva forventer dere? :D Jeg skjønner at det kanskje var frustrerende for dere, men alle drøyer tiden, slik er det bare. Forøvrig var det flere Unitedsupportere i klassen min som lo til de grein da de så det.

Lenke til kommentar
Eller bytta Ronaldo med Heinze?

7791884[/snapback]

Nå var dette kanskje Ronaldo's svakeste kamp i år. Å dette skjedde på 1-1, og han trakk Evra opp som kant da.

 

Harde taklinger og fotballrelatert slåssing er helt greit for meg. Men behandlingen Ruud fikk var uholdbar, og samme med matkasting. Slikt skjer ikke når United spiller mot City, Chelsea eller Liverpool, det skjer aldri. Selv ikke mot gamle Leeds så man slikt. Arsenal under Wenger er et lag uten disiplin, dette har man mange eksempler på innad i Arsenal også. Jeg nevner Reyes og Cole i forbifarten.

Lenke til kommentar

Man Utd brukte alle moglegheiter dei hadde til å hale ut tida. At Arsenal (SPESIELT erfarne spelarar som Henry & Lehmann) gjer dette med 30 sekund igjen av overtida ser eg på som ei sjølfølge. Alt anna ville vore dumt å gjere. Kvifor gje United moglegheita til eit siste angrep?

 

Arsenal er forresten på femteplass på fair play-tabellen hittil i år. Å sei at dei under Wenger er eit lag utan disiplin er ei sterk overdriving. Eg reknar med at United sjølvsagt er heilt utan skuld i episodene du nevner?

 

United har også hatt sine spelarar som har forlatt klubben etter interne konfliktar. Spelarar som Cole som har elendige rådgjevarar og er drittsekkar, er det vanskeleg å få gjort noko med. Reyes vart aldri seg sjølv igjen etter å ha blitt sparka av bana av Neville-søstrene.

Lenke til kommentar

De siste 5 årene har jeg aldri sett United spillere gjenge seg opp i store klaser mot enkelt spillere eller dommere. Dette er en uting Arsenal har hatt i flere år uten at Wenger slår ned på det.

 

Å sei at dei under Wenger er eit lag utan disiplin er ei sterk overdriving. Eg reknar med at United sjølvsagt er heilt utan skuld i episodene du nevner?

Nei det er å konstatere fakta. Ruud gjorde ingenting når han ble angrepet av hele Arsenal. Forsvarer du at Arsenal spillere kastet mat på motstanderens trener? Jeg vet ikke hva som skjedde, å det vet nesten ingen. Å det tror jeg Arsenal kan takke Sir Alex for at han holdt kjeft og fikk alle andre til å holde kjeft så saken ble ordnet intern og FA ikke ble blandet inn.

United har også hatt sine spelarar som har forlatt klubben etter interne konfliktar. Spelarar som Cole som har elendige rådgjevarar og er drittsekkar, er det vanskeleg å få gjort noko med. Reyes vart aldri seg sjølv igjen etter å ha blitt sparka av bana av Neville-søstrene.

Ja men de er blitt tatt hånd om, eller slått hardt ned på. Sist var Ruud. Så du skylder på Neville gutta for at han aldri fant seg til rette og slo seg vrang? :!:

 

btw: Søstrene, haha good one :roll:

Lenke til kommentar

Berre ein liten sak!

TOPIC: "Manchester United-tråden, en tråd for oss fans"

Skal Arsenal og deres spillere diskuteres, så kan det lages en egen tråd for det.? Skal så sannt sies at jeg kanskje har vært litt med i denne diskusjon, men det gjalt forsåvidt kampen på søndag!

 

Er det ikke på tide å stoppe nå?

Lenke til kommentar

Høm... etter å ha sittet igjen og tenkt over søndagskampen, så forstår jeg faktisk ikke hvorfor Manutd kunne tape. Alt virket så riktig!

 

var på den sportspuben, måtte pine meg selv med pils selvom jeg hadde ising i tenna (det gjorde sinnsykt vondt hver gang jeg tok en slurk). Og Rooney scora. Teknisksett så skal IKKE united tape da???

 

Men.... etter å sjekket terminlista igjen, så ser det ut som det er søndager united sliter mest, det er de dagene united gir fra seg 3poeng. heldigivis spiller dem kun 2 søndager (tottenham 4.feb og west ham 13.mai) igjen.

 

dermed burde jeg ha en god feeling

Lenke til kommentar
Nei det er å konstatere fakta.  Ruud gjorde ingenting når han ble angrepet av hele Arsenal. Forsvarer du at Arsenal spillere kastet mat på motstanderens trener? Jeg vet ikke hva som skjedde, å det vet nesten ingen. Å det tror jeg Arsenal kan takke Sir Alex for at han holdt kjeft og fikk alle andre til å holde kjeft så saken ble ordnet intern og FA ikke ble blandet inn.

 

Ja men de er blitt tatt hånd om, eller slått hardt ned på. Sist var Ruud.  Så du skylder på Neville gutta for at han aldri fant seg til rette og slo seg vrang?  :!:

 

btw: Søstrene, haha good one  :roll:

7793281[/snapback]

 

Så det er ikkje mulig at Ferguson holdt kjeft fordi dei ikkje var så uskyldige som du trur?

 

Og Arsenal kan ikkje berre la spelarar som Reyes og Cole gå utan å ha folk klare til å ta over. Når Gallas og Baptista kom, fekk Reyes og Cole gå. Før møte med Man Utd den sesongen hadde Reyes ein fantastisk start på sesongen, og verka glad. Etter det gjekk det dårleg, og han innsåg vel at han ikkje passa i PL. At Phil/Gary Neville hadde skulda er nok ikkje riktig, men dei hadde definitivt ein stor innverknad på sesongen hans og hans syn på situasjonen sin i PL.

Lenke til kommentar

Det er mulig, men den infoen man har fått vite tyder jo på annet. Uansett så blir det stort sett bare spekulasjon.

 

vet jeg ikke om gidder ramse opp spillere som united har kastet ut uten cover. Men kan jo ta noen, Keith Gillespie, Keane og Ruud. Uansett så var ikke det sakens kjerne, men det at Arsenal har en uting med og gjenge seg sammen mot motspillere og dommere. Men nok om den saken.

Lenke til kommentar

fyllesjuk alle mann??

hva skjer a? snart kampstart og ingen har vært aktiv.

 

Tror dere det blir lett seier i dag? vil Rooney putte nok en gang? eller er det Neville som får æren denne gangen?

Hvor bra spiller Ronaldo? vil forsvaret være konsentret under hele 90min?

 

cheers mate!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...