Kiruk Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Denne ( ) karen kunne jeg tenkt meg å se i United, kanskje litt lik Tevez og Rooney, men virker som om han er mer goalgetter typen. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Ja hadde ikke hatt noe imot Aguero heller han er jo spådd til å bli den nye Maradonna! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Ja hadde ikke hatt noe imot Aguero heller han er jo spådd til å bli den nye Maradonna! Så vi snakker om en litt småfeit fotballspiller som koser seg med kokain, blir tatt i doping et par ganger og jukser når han har lyst. Yes sånne spillere vil jeg gjerne se i United... Lenke til kommentar
Thomson007 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Yuri Zhirkov og Andrei Arshavin hadde vært noe Roman Pavlyuchenko er jo også en klassespiller, men Fergy vil sikkert heller ha Huntelaar. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Det hadde vært konge med Arshavin! Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Endelig! I dag kom sesong dvd'en, og det på samme dag som jeg stod på teoriprøven. Hvilken herlig dag. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Ja hadde ikke hatt noe imot Aguero heller han er jo spådd til å bli den nye Maradonna! Så vi snakker om en litt småfeit fotballspiller som koser seg med kokain, blir tatt i doping et par ganger og jukser når han har lyst. Yes sånne spillere vil jeg gjerne se i United... Han er riktignok spådd til å være den nye Maradonna på banen, ikke utenfor tror jeg Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) - Tevez sang sommeren inn Endret 24. juni 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Endelig! I dag kom sesong dvd'en, og det på samme dag som jeg stod på teoriprøven. Hvilken herlig dag. Gratulerer..... Nå kan du gå og grue deg til oppkjøringen.... Og være nervevrak på selve kjøredagen Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hehe... Er en stund til oppkjøring enda da. Må gjøre meg ferdig med diverse kjøretimer og noen langkjøringer så blir det nok skal du se. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Ja hadde ikke hatt noe imot Aguero heller han er jo spådd til å bli den nye Maradonna! Så vi snakker om en litt småfeit fotballspiller som koser seg med kokain, blir tatt i doping et par ganger og jukser når han har lyst. Yes sånne spillere vil jeg gjerne se i United... En som kjenner til siste del av karrieren hans ja Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 - Tevez sang sommeren inn Haha, nydelig stemme.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Ja hadde ikke hatt noe imot Aguero heller han er jo spådd til å bli den nye Maradonna! Så vi snakker om en litt småfeit fotballspiller som koser seg med kokain, blir tatt i doping et par ganger og jukser når han har lyst. Yes sånne spillere vil jeg gjerne se i United... En som kjenner til siste del av karrieren hans ja Jeg liker å se helheten og ikke bare fokusere på de årene han var så god som alle skal ha det til, men skal vel sies i samme slengen at jeg aldri har vært noe stor Maradona fan for å si det pent. Maradona er litt oppskrytt i mine øyne Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 I dine øyner ja, Maradona er vel tidenes beste spiller. :=) Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Stiller meg bak Manx på denne ja. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 På hvilken måte kan du si at Maradonna var oppskryt? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Maradona er litt oppskrytt i mine øyne Maradona er tidenes beste spiller. Han kunne gjort det samme som Ronaldo gjør, med 1 fot. Endret 25. juni 2008 av CCola Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Maradona er litt oppskrytt i mine øyne Maradona er tidenes beste spiller. Han kunne gjort det samme som Ronaldo gjør, med 1 fot. Tidenes beste, ja. Men Ronaldo kan bli en legende helt på høyde med Maradonna. Alt som skal til er at han fortsetter å storspille på den måten han har gjort den siste sesongen i ca. 10 år til. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Maradona er litt oppskrytt i mine øyne Maradona er tidenes beste spiller. Du er født i '89 så på hvilket grunnlag uttaler du deg på??? Du var fem år gammel når han "spilte" sitt siste VM og jeg sier spilte gangsk løst her, en småfeit fyr som prøver å spille fotball og blir kastet ut av VM etter to kamper på grunn av en dopingtest. Jeg har mine tvil at du har fått med deg så mye i de to kampene sånn at du har gjort deg opp en mening at fyren er verdens beste igjennom tidene... Eller har du sett raidet mot England litt for mange ganger på youtube??? Herregud bra mål, men... Andre gjør det like bra: Edit: Det blir for dumt når folk som er 15-20 år gamle sitter å diskutere hvem av Pele og Maradona som er tidenes beste spillere. Spessielt når stort sett ingen av dem har sett en eneste kamp som gutta har spilt Endret 25. juni 2008 av Manx Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Manx, man kan alltid se filmer og det selv om man ikke levde på det året eller var veldig ung. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå