Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja hadde ikke hatt noe imot Aguero heller :p han er jo spådd til å bli den nye Maradonna! :)

Så vi snakker om en litt småfeit fotballspiller som koser seg med kokain, blir tatt i doping et par ganger og jukser når han har lyst. Yes sånne spillere vil jeg gjerne se i United...

Lenke til kommentar
Ja hadde ikke hatt noe imot Aguero heller :p han er jo spådd til å bli den nye Maradonna! :)

Så vi snakker om en litt småfeit fotballspiller som koser seg med kokain, blir tatt i doping et par ganger og jukser når han har lyst. Yes sånne spillere vil jeg gjerne se i United...

Han er riktignok spådd til å være den nye Maradonna på banen, ikke utenfor tror jeg :p

Lenke til kommentar

En som kjenner til siste del av karrieren hans ja :)

Lenke til kommentar

En som kjenner til siste del av karrieren hans ja :)

Jeg liker å se helheten og ikke bare fokusere på de årene han var så god som alle skal ha det til, men skal vel sies i samme slengen at jeg aldri har vært noe stor Maradona fan for å si det pent. Maradona er litt oppskrytt i mine øyne ;)

Lenke til kommentar
Maradona er litt oppskrytt i mine øyne ;)

Maradona er tidenes beste spiller. Han kunne gjort det samme som Ronaldo gjør, med 1 fot.

Tidenes beste, ja. Men Ronaldo kan bli en legende helt på høyde med Maradonna. Alt som skal til er at han fortsetter å storspille på den måten han har gjort den siste sesongen i ca. 10 år til.

Lenke til kommentar
Maradona er litt oppskrytt i mine øyne ;)

Maradona er tidenes beste spiller.

Du er født i '89 så på hvilket grunnlag uttaler du deg på???

Du var fem år gammel når han "spilte" sitt siste VM og jeg sier spilte gangsk løst her, en småfeit fyr som prøver å spille fotball og blir kastet ut av VM etter to kamper på grunn av en dopingtest. Jeg har mine tvil at du har fått med deg så mye i de to kampene sånn at du har gjort deg opp en mening at fyren er verdens beste igjennom tidene...

Eller har du sett raidet mot England litt for mange ganger på youtube???

Herregud bra mål, men...

Andre gjør det like bra:

Edit:

Det blir for dumt når folk som er 15-20 år gamle sitter å diskutere hvem av Pele og Maradona som er tidenes beste spillere. Spessielt når stort sett ingen av dem har sett en eneste kamp som gutta har spilt :roll:

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...