Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Han er fryktelig god, men i all galskapen (Shevchenko, Torres, Anderson/Nani etc) må man fremdeles huske på at 250 millioner kroner er vanvittig mye penger.

Hvordan kan du sammenligne Shevchenko med Torres og Nani/Anderson?

Det er greit nok at summene som brukes i dagens fotball er det totale vannvidd, men mtp. alder og talent til de tre sistnevnte spillere kan man vel ikke si at det var galskap?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lukter Ron på håret til Hargreaves når han blir intervjuet eller ? :p

Ronaldo: Hmmm.. Håret til Hargreaves lukter godt, også ser det bra ut også. Hva er det det lukter egentlig... *Lukte, lukte* Jo, det er eple og banan... Vent! Det er noe mer.... Honning er det!

Lenke til kommentar

Gikk litt over ei uke fra de sendte til jeg mottok. Forøvrig en av de dårligste jeg har sett. Stort sett kun mål, veldig lite pre-match. Lite relaterte nyheter til kamper som jeg alltid syns er litt gøy å mimre over, skader og skandaler o.l. Virker litt fort gjort hele tingen. Men absolutt et must å ha.

Lenke til kommentar

Forhåndsbestilte min jeg også. Den ble sendt 5. juni og jeg har ikke sett et spor av den enda. Sitter bare å venter på at det skal bli torsdag. Da har det gått 21 dager og jeg kan begynne å klage til play.com

Har aldri hatt slik problemer med de før. Har alltid vært rask leveringstid. Untatt sesong dvd'en fra i fjor. Var litt treg den også. Kanskje det er noe med disse sesong dvd'ene. :hmm:

Lenke til kommentar
Dette var min første disk, så jeg har ikke noe særlig å sammenlikne med. Kan du anbefale en av de bedre, Hyrlen?

Jeg liker jo de gamle best, 96-2000 var alle gode da. Spesielt 96/97 var fin. har den kun på vhs da, å er lenge siden jeg har sett den nå. Må vel ta den frem for å sammenlikne, kanskje jeg bare husker helt skeivt.

Lenke til kommentar
skjer med lite aktivitet her da? Alle tatt sommerferie fra forumet elns?

Ser forøvrig ut til at PL kan hindre Tevez signering :S

http://www.united.no/united/nyheter/nyhete...mulig_signering

Ja nå har jo Liverpool kjøpt masche, så nå rammer de kun United og Tevez. Brilijant FA, vi ser ikke gjennom dette. Håper ikke dette er en lov med tilbakevirkende kraft, kan ikke tenke meg at FA er så latterlig. De rammer kun Tevez såvidt jeg vet med dette, å hvordan kunne United signere Tevez utenfor transfervinduet slik at de unngikk dette? Men når man ser kampoppsettet til United i år, så begynner kanskje brikkene å falle på plass. Roman har dem i lomma, Hicks kan det ikke være siden han ikke har råd.

Lenke til kommentar

var det første som falt meg inn også. Er jo kun Tevez og united dette vil gå utover. Og HVORFOR skulle dette innføres? Så lenge United, Tevez og Kia Joorch#%"%! (ett eller annet) blir enige om noe de imellom ser jeg ikke helt hvorfor de skulle gjøre dette. 

Har ikke ord for hvordan FA opptrer lenger. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...