Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte også på EM, men Evra er der jo. Det er det som er rart ...

Endret: Anderson er jo også med på videoen, og han har spilt VM-kvalikkamp(er?) i gokk ... Virker som om det er en stund siden de filmet dette ...

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tenkte også på EM, men Evra er der jo. Det er det som er rart ...

Endret: Anderson er jo også med på videoen, og han har spilt VM-kvalikkamp(er?) i gokk ... Virker som om det er en stund siden de filmet dette ...

De er nok tatt for lenge siden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Er ikke Arshavin en spisstype lik Rooney og Tevez? I såfall trenger vi han ikke...

Han blir svindyr etter EM han og. Difor satsar me heller på Villa/Hunter/Cruz osb.

Lenke til kommentar

Jeg vil helst sammenligne Arshavin med Gianfranco Zola i spillestilen. Utrolig bevegelig, teknisk brilliant, målfarlig og ikke minst en fantastisk tilrettelegger.

Ikke skyt meg for at jeg sammenlignet han med en Chelsea-spiller, men jeg synes at sammenligningen er ganske god. ;)

Dersom Christiano Ronaldo forsvinner i sommer så vil han være et meget godt valg. Jeg håper naturligvis på at Roman går for en Smertin v2.0. :p

TomHel: Villa (høyst trolig enda dyrere) og Huntelaar ligger vel i samme prisklasse som Arshavin?

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Se å få signert Arshavin brennkvikt! Makan til spiller har ikke sett på på lenge.

Ronaldo anser jeg som tapt. Derfor blir Arshavin en god arvtaker :)

Stemmer ja til denne. For en fart, for et rykk og for en teknikk. Beste spiller i EM så langt. Å dra opp 200-250 mill for han virker absolutt ikke som noe utenkelig dumt i mine øyne.

Lenke til kommentar

Arshavin? Ja, takk! :D

Han er litt gammel, som noen av dere har vært inne på. Ikke akkurat gammel, men skulle gjerne sett at han var noen år yngre. Jeg tror han kunne blitt en hit i Premier League med en gang og jeg håper virkelig vi kjøper denne spilleren. Det blir i alle fall svært surt om en annen engelsk klubb sikrer seg denne klassespilleren. Så skal han til England, skal han til oss!!

Flere enn meg som er lysten på Samuel Eto'o? Vi trenger en spiss og Barcelona skal selge denne fyren. Virker som et perfekt kjøp. Tror virkelig han kan utrette store ting i klubben vår.

Lenke til kommentar
Arshavin? Ja, takk! :D

Han er litt gammel, som noen av dere har vært inne på. Ikke akkurat gammel, men skulle gjerne sett at han var noen år yngre. Jeg tror han kunne blitt en hit i Premier League med en gang og jeg håper virkelig vi kjøper denne spilleren. Det blir i alle fall svært surt om en annen engelsk klubb sikrer seg denne klassespilleren. Så skal han til England, skal han til oss!!

Flere enn meg som er lysten på Samuel Eto'o? Vi trenger en spiss og Barcelona skal selge denne fyren. Virker som et perfekt kjøp. Tror virkelig han kan utrette store ting i klubben vår.

Ja, Eto'o virker jo som den eneste vi kan kjøpe utenom Cruz og Berbatov. Huntelaar og Benzema vil jo ikke dra fra klubben de er i nå.

Men jeg har faktisk lyst på Eto'o.

Lenke til kommentar

Huff, jeg håper for all del at Arshavin ikke drar til Chelsea. Ideelt for meg hadde det vært hvis han dro til Arsenal, men jeg tror ikke Wenger gidder å by engang, når han vet hvilke storklubber som er etter han. I tillegg "nærmer" han jo seg 30 år. Men jeg ville faktisk heller sett ham i United enn Chelsea, selv om det beste hadde vært hvis han dro til Spania eller Italia. Arshavin er en fantastisk fotballspiller, men når det er sagt så avslørte jo Erik Hagen at mange russiske fotballspillere har en ganske vill livsstil. I tillegg skal han jo være en av de best betalte i RPL, men det er kanskje ikke noe stort problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...