Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Bosingwa har vel nettopp signert hos Chelsea, såvidt jeg har fått med meg?

Simao, muligens, men jeg liker spillestilen til Quaresma bedre.

Og når vi nå mister en midtbanespiller i Ronaldo, ser jeg ingen problemer med å hente inn en spiller som Deco eller Kaka.

Har du ikke fått med deg siste nytt? Ronaldo skal ikke bort.

Har ikke du fått med deg siste nytt? Han vil bort. Det at United går ut og sier at han ikke er til salgs, er bare noe de gjør for å presse prisen i været.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noe videobevis på det intervjuet? NEI!

Ja, særlig at dem går ut i pressen for å presse prisen i været, Du tror vel ikke at det er derfor?

Dem sier det for han skal ingen sted. Tro meg han er i United drakta neste sesong.

Sa han også ikke at han ville bort i 2007 etter VM? Oi, hva skjedde?

Lenke til kommentar
Er det noe videobevis på det intervjuet? NEI!

Ja, særlig at dem går ut i pressen for å presse prisen i været, Du tror vel ikke at det er derfor?

Dem sier det for han skal ingen sted. Tro meg han er i United drakta neste sesong.

Sa han også ikke at han ville bort i 2007 etter VM? Oi, hva skjedde?

Jeg tror faktisk det er videobevis på det intervjuet, dessverre. Det er ikke sikkert han skal noen stedet, men det triste er jo at Ronaldo faktisk vil bort. Og da er det kjedelig å holde en spiller i klubben mot hans egen vilje. Da kan vi heller selge han å få mye penger.

Ville bort i VM 2007, ja.. høres veldig rett ut. :)

Edit: Sikkert bare en liten skriveleif, men.. etter VM så turte ikke Ronaldo komme tilbake til England. Det var jo annerledes, men da fikk SAF pratet til han osv. Vi får håpe på at Ferguson og United-spillerne prater Ronaldo til fornuft, selv om det på dette tidspunktet ikke ser særlig lyst ut.

Endret av RyanReynolds
Lenke til kommentar
Oi, VM 2006. Kom nær 7tallet :)

Jeg vil gjerne se det videobeviset hvis det finnes? :)

Skal ut nå, så har ikke tid til å lete det fram. Men er tilbake i 7-tiden eller noe. Og hvis ingen har lagt ut beviset da, så skal jeg se om jeg finner det. Sjekk BBC. Jeg har ikke sett det, men tror det finnes. Tror det foregår på spansk eller portugisisk.

Lenke til kommentar

Herregud Raste du er så evig trangsynt. Når Ronaldo selv vil vekk er det bare et spørsmål om tid før han må gå. Da er det bedre at vi selger ham nå og får så mye som mulig ut av handelen, enn å holde ham i United et par sesonger til når han ikke vil være hos oss. Prestasjonene kommer jo naturligvis til å være deretter. Ronaldo kan naturligvis overraske, men når han ikke vil spille i United, ser jeg ikke for meg at han får en ny knallsesong, hvis han må spille for oss til neste sesong, mot sin vilje.

Lenke til kommentar
Ja, jeg er trangsynt, men hva med deg da? ;)

Det er ikke DU som bestemmer at han skal bli solgt, det er de i United og de har sagt at han ikke er til salgs.

Ronaldo sier jo selv at han vil vekk. Jeg er bare realist, og mener det er bedre å selge en som ikke vil spille for klubben, og heller handle inn noen som vil blø for drakta vår.

Lenke til kommentar

I dette tilfellet, nei. Dette har Ronaldo drømt om hele livet, sååe..

Mulig han blir 1 sesong til, men det spelet han da leverar blir nok ikkje som me vil er eg redd for.

Og ja, har nok gidd han opp eg og no. Han får reise til RM, me kasserar masse peng og kjøper Villa, S.Cruz, Huntelaar, Simao eller Quaresma ;) (har me mista håp om benzema?)

EDIT: endra litt :p

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar
Og ja, har nok gidd han opp eg og no. Han får reise til RM, me kasserar masse peng og kjøper Villa, S.Cruz, Huntelaar, Simao eller Quaresma ;) (har me mista håp om benzema?)

Så klart har vi mistet håpet på Benzema. Han har jo flere ganger uttalt at han ikke vil til England. Han blir nok i Lyon et par sesonger til. Jeg er ikke lysten på Simao eller Quaresma, men Huntelaar, Cruz og Villa er spennende. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kan spare noen spillere til Pool også da :p

Ønsker Ronaldo et godt liv i RM(om han får dra) håper United trekker Real i cl neste år :D

Lenke til kommentar
Noen som har link til live-bilder av nye bortedrakta?

Ja, jeg vet det er the sun, men det ligger en video der med noen United-spiller som viser fram den nye bortedrakten. Og som vi alle vet, er det vanskeligere å fabrikkere en video enn en historie. Dvs at den er sann.

Anyway... Her er den: http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport...icle1309481.ece

Edit: La til en liten setning slik at Goscinny også forstår det... :p

Endret av Aye
Lenke til kommentar

... du vet at den nye bortedrakten har blitt lansert av klubben allerede? Virker som om du tror at Sun i sin video har faket drakten ...

Endret: Er det tilfeldig at Ronaldo ikke er med på bildene og filmene? Han er jo vår største stjerne, og klubben hadde jo fått best reklame om han var med.

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar

???

Det var jo et svar til Arehei der han spurte etter livebilder (video?) av den nye drakten, og da fant jeg fram den videoen. Kommentaren var bare et lite humoristisk påfunn der jeg presiserte at selv om det ligger på the sun, så er det sant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...