Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ronaldo og Nani var gode idag. :)

Nei, Ronaldo var ikke god. Nani skulle vært på banen tidligere.

Det var ironi. :) Ronaldo var elendig utenom ett par ganger man så potensialet. Nani var også grusom til tider hvor han ventet altfor lenge med å bestemme seg for valg. 2 fine raid og ett assist da. Ellers ikke såå bra.

Virket som om hele Portugal, utenom Deco og Postiga, gav opp allerede ved 2-0.

Lenke til kommentar

Bare å få solgt Ronaldo, vil han ikke være i klubben tjener ingen av partene på det.

Bittert? Selvsagt, vi har verdens beste spiller i klubben vår, vi er verdens beste klubb pr. dags dato, det er skadelig at vi må selge verdens beste spiller.

Men; Real Madrid virker rimelig desperate for å få Ronaldo, kan ikke United gjøre det beste ut av det? La oss si...Sneijder, Robinho eller Sergio Ramos + cash? Akkurat nå virker det som Real er så desperate at det hadde vært mulig.

Lenke til kommentar
Men; Real Madrid virker rimelig desperate for å få Ronaldo, kan ikke United gjøre det beste ut av det? La oss si...Sneijder, Robinho eller Sergio Ramos + cash? Akkurat nå virker det som Real er så desperate at det hadde vært mulig.

Det skjer nok ikke. Jeg hadde vært overlykkelig om BARE Ramos hadde kommet andre veien, samme med Sneijder egentlig. Men disse to ønsker å være i Madrid, så vi kan nok bare glemme dem, dessverre. Robinho derimot, han er mer usikker, tror jeg.

Men nå som Kaká kanskje forlater Milan bør vi prøve oss. Han er en glimrende spiller som er helt på høyde med Ronaldo, og vi får en god del penger for Ronaldo. Så hvorfor ikke kjøpe Kaká?

Samme gjelder Deco. Han er på tur bort fra Barcelona og jeg synes vi bør prøve oss på han også. I hvert fall hvis vi ikke prøver oss på Kaká. Vi bør sikre oss én av disse to, eller begge. :D

Lenke til kommentar

Bosingwa har vel nettopp signert hos Chelsea, såvidt jeg har fått med meg?

Simao, muligens, men jeg liker spillestilen til Quaresma bedre.

Og når vi nå mister en midtbanespiller i Ronaldo, ser jeg ingen problemer med å hente inn en spiller som Deco eller Kaka.

Lenke til kommentar
Bosingwa har vel nettopp signert hos Chelsea, såvidt jeg har fått med meg?

Simao, muligens, men jeg liker spillestilen til Quaresma bedre.

Og når vi nå mister en midtbanespiller i Ronaldo, ser jeg ingen problemer med å hente inn en spiller som Deco eller Kaka.

Har du ikke fått med deg siste nytt? Ronaldo skal ikke bort.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...