RyanReynolds Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Ble Evra skadet i kampen? Var det alvorlig? Fikk den ikke med meg... Han kan hvile nå som Frankrike er ute av EM. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Ja, det skjønte jeg også... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Ble Evra skadet i kampen? Var det alvorlig? Fikk den ikke med meg... Han kan hvile nå som Frankrike er ute av EM. Fikk seg en luftetur ja, men han spilte vel hele kampen? Tror ikke det er noen bekymring. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hva tror dere om Akinfeev? Jeg tror han ville vært et knallkjøp. Allerede fast på det russiske landslaget og er bare 22 år gammel. Han har også vært førstevalget på CSKA Moskva siden han var 17. Han er allerede god og kommer til å bli bedre. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Vi har nok keepere syntes nå jeg. Foster har jo vist seg å være et kjempetalent og Q-sjakk er god nok i de få kampene han trenger å stå når van der Sar er skadet. På lengre sikt tror jeg Foster blir førstekeeper når vds legger opp, med Q-sjakk som andrevalg. Endret 18. juni 2008 av Aye Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Tviler at Qsjakk vil være i klubben om han skal være andre valg når VDS legger opp. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Sant det egentlig. PIG og Foster blir vel bra nok. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Tviler at Qsjakk vil være i klubben om han skal være andre valg når VDS legger opp. Vi får satse på at han går etter penger, for jeg tviler på at han klarer å få en bedre lønn i en annen klubb enn i United. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) jeg er dum ... Endret 18. juni 2008 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hmm, vet lite om han, noen som gidder fylle meg inn på spillestil og slikt på Eto'o? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hvis Ben Foster blir førstekeeper når Edwin går så tror jeg nok PIG forlater oss. Jeg er ikke helt klar over hva ukelønnen hans er, men tror nok at han har mulighet til å bli førstekeeper i en annen PL klubb og tjene like mye. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Da er bestillingen/søknaden til turpakke på Old Trafford den 18 Oktober i boks Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hmm, vet lite om han, noen som gidder fylle meg inn på spillestil og slikt på Eto'o? Etoo bøtter inn mål, men har vert en del skadet...... Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Da er bestillingen/søknaden til turpakke på Old Trafford den 18 Oktober i boks West Bromwich, ja. Kan sikkert bli en flott tur det. Fikk fotballtur til England på en United-kamp til konfirmasjonen så ser ikke bort i fra at det blir mot et av de mindre lagene (billigere og sannsynligvis mindre etterspørsel) slik som West Bromwich, Hull, Stoke, Sunderland, Wigan osv. Er ikke sikker på at det blir hjemmekamp, men satser selvfølgelig på det... Endret 18. juni 2008 av Aye Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Så WIgan i fjor, og det var en herlig 2.omg. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Da blir det guttetur 18. oktober på meg ser det ut som Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Du også? Reiser du med IØR? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hvordan anser dere sjansene for å få billett til åpningskampen mot Magpies gjennom MUSCSB, uten One United-medlemskap? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå