Sir Game Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Sånne spillere: Priceless! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Mest høylytte stadioner - målt i desibel! Artig at Hammarbys supportere gir mer lyd enn United sine Endret 16. juni 2008 av Kjetil91 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Mest høylytte stadioner - målt i desibel! Artig at Hammarbys supportere gir mer lyd enn United sine Dissimilis lager sikkert mer lyd enn den gjennomsnittlige Liverpool-supporter (nevner bare vilkårlig ), men betyr ikke at de er bedre supportere. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Det kan selvsagt hende (og er vel sannsynlig), at Anfield har et høyrer gjennomsnittsnivå enn Old Trafford. Men dette er da virkelig ikke målt i desibel Kjetil91? Denne listen er lagd på grunnlag av hva ekspertene i Setanta Sport mener. Leste den origianle artikkelen deres, og der står det i hvert fall ingenting om desibel. Men hvis det faktisk er lagd en måling på dette med lydapprater så vil jeg gjerne se den listen, ettersom det faktisk ville vært en måling, og ikke en personlig oppfatning. Lenke til kommentar
TyrantOfWinter Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Mest høylytte stadioner - målt i desibel! Artig at Hammarbys supportere gir mer lyd enn United sine Får meg til å spørre meg selv hvor dårlig Liverpool hadde gjort det uten supporterene sine hjemme på Anfield, der de "aldri" taper. Lenke til kommentar
96robert Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Liverpool er vist over United Endret 16. juni 2008 av 96robert Lenke til kommentar
TyrantOfWinter Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jepp, og noe må de vel være best på de også? Forstår helt ærlig ikke hvorfor Pool- fans i det hele tatt kan enda kan nevne Liverpool i samme sammenheng som United. De har bevist sesong på sesong at de ikke er i nærheten. Ok da, 01/02- sesongen er vel et unntak. Lenke til kommentar
Gjest medlem-160666 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Et ord. består av "Suger" Hvem vet hva jeg mener? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) FOr det første så mister vi ikke Ronaldo. Og hvorfor skal Villa gå til et lag som ikke har vunnet Premier League før? *Merk Premier League fra 1992* Kan du ikke bare innse at Ronaldo drar til Real+Villa sier jo at han vil til Chelsea eller Liverpool (Vis han drar til England) Det er vel ikke noe å innse når det ikke er sant? Eller tror du virkelig det som står i media, trodde ikke at pool supportere var så dumme :/ Noe er sikkert sant, men tror nok det meste er bullshitt. Endret 16. juni 2008 av Raste Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Og du må jo også huske at alle fra Polen plukker jordbær La oss alle sett ny standard i generalisering Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Men dette er da virkelig ikke målt i desibel Kjetil91? Hmm, kan faktisk se slik ut. Las denne artikkelen og til venstre står Stadion-saken beskrevet slik: Dette er Europas beste stadion - Målt i antall desibel. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Mest høylytte stadioner - målt i desibel! Artig at Hammarbys supportere gir mer lyd enn United sine Hehe, for en latterlig kåring. Anfield er selvsagt ikke på andreplass, ufattelig oppskrytt stemning. Anfield har som andre stadioner i England middelmådig stemning på vanlige kamper, det er som regel i toppkamper (Gjerne 17.00-kamper) og europeiske kvelder det er knallstemning på Anfield. Nå sier jeg ikke at Old Trafford er bedre, det er akkurat sånn der og, på storkampene og CL er det monsterstemning. Latterlig at Fenerbahce ikke er på listen. Jeg har forøvrig sett Valencia på Mestalla, i sluttspurten i 03/04, det året de vant La Liga, og stemningen der var rimelig psycho. De spilte mot Real Sociedad, som tok ledelsen 2-0, ved blant annet et monsterskudd av Xabi Alonso, de fikk også tildelt et feilaktig straffespark, og det var rimelig rått å stå sammen med 55.000 andre og rope "puta, puta, puta!!" i kor, kunne ikke høre min egen stemme. Det skal sies at Valencia kom tilbake og berget uavgjort på slutten ved Ruben Baraja og jeg skal ikke lyve når jeg sier at hele Mestalla eksploderte. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Men dette er da virkelig ikke målt i desibel Kjetil91? Hmm, kan faktisk se slik ut. Las denne artikkelen og til venstre står Stadion-saken beskrevet slik: Dette er Europas beste stadion - Målt i antall desibel. Ehm. Ok. Hva tilsier at den tittelen ikke bare er fri dikting fra en Dagblad-journalist? Her er den opprinnelige saken fra Setanta. Står ikke et ord om at de har noen måling i desibel. Besiktas er faktisk de som har blitt målt til best lyd, med sine 132 desibel. De er ikke på listen til Setanta engang Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Hvis Villa er så dum som går til Liverpool, så får han vel være så dum. Torres hadde fortjent å være i en bedre klubb. Fernando Torres has reaffirmed his commitment to Liverpool by once again declaring his love for life at Anfield. The Spanish hot-shot has dismissed out of hand any suggestions of a possible summer move and is instead focused on helping the Reds continue their quest for title glory. "I have no intention of leaving," said Torres. "We have to focus our energies to give the little step we need to get to the top teams. "If we only improve the team a little, we are going to manage to do so. "I want to say very clearly that I'm not on the market and it is my desire to continue at Liverpool. "I am very happy at Liverpool and want to carry on." Er det ikke gøy? Nå er det ikke pengene jeg mente, men en klassespiller som han vil vinne trofeer. Det er noe Liverpool ikke kan. Hele Liverpool-kulturen og -historien bygger på å vinne trofeer. For Liverpool har ikke den vinnerkulturen lenger, sånn er det bare. Vinnerkultur er ikke noe man bare får eller mister. En vinnerkultur er først og fremst noe man bygger opp, og for å bygge opp en vinnerkultur må man ha spillerne til det som greier å prestere og vinne trofeer. Som klubb er det vel ingen som kan slå Liverpool på vinnerkultur, Anfield oser trofésanking, men at ting ikke har stemt helt de siste 15 årene er det ingen tvil om. Men det samme gjaldt jo Man Utd før '90-tallet. Vi Kopites kan hvert fall ikke beskyldes for å være bortskjemte. Satser for øvrig på å være på Anfield når Torres senker Man Utd 13. september. Lenke til kommentar
TyrantOfWinter Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Vinnerkulturen mangler, ja, og dette går utover stabiliteten til Liverpool. De er aldri stabile, og vil derfor ikke vinne ligaen. Dere Poolfans har ihvertfall tro på laget deres, og det bør dere ha når United har tatt skalpen på Anfield de to siste sesongene. Lykke til med sesongen LFC, det trenger dere. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg har forøvrig sett Valencia på Mestalla, i sluttspurten i 03/04, det året de vant La Liga, og stemningen der var rimelig psycho. De spilte mot Real Sociedad, som tok ledelsen 2-0, ved blant annet et monsterskudd av Xabi Alonso, de fikk også tildelt et feilaktig straffespark, og det var rimelig rått å stå sammen med 55.000 andre og rope "puta, puta, puta!!" i kor, kunne ikke høre min egen stemme. Det skal sies at Valencia kom tilbake og berget uavgjort på slutten ved Ruben Baraja og jeg skal ikke lyve når jeg sier at hele Mestalla eksploderte. Har også vært der. Valencia - Real Madrid, husker ikke hvilken sesong, meget mulig det var 03/04 det også faktisk. Det var helt sinnsykt. Noen som skuffer er hvertfall Barcelona. Var på Barcelona - Celtic nå i vinter, var jo faen meg bare Celticfansen som lagde liv da, Barcasupporterne satt jo bare spredt rundt omkring og ropte Messi en gang eller to liksom det var det eneste, skuffende. Forøvrig utrolig kult å være i byen med så mange Celticsupportere i dagene rundt kampen også, de lager liv! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Vinnerkultur er ikke noe man bare får eller mister. En vinnerkultur er først og fremst noe man bygger opp, og for å bygge opp en vinnerkultur må man ha spillerne til det som greier å prestere og vinne trofeer. Som klubb er det vel ingen som kan slå Liverpool på vinnerkultur, Anfield oser trofésanking, men at ting ikke har stemt helt de siste 15 årene er det ingen tvil om. Men det samme gjaldt jo Man Utd før '90-tallet. Klart en klubb kan miste vinnerkulturen, utskiftninger av personell bidrar da til det. Men at Liverpool er en klubb med historie som krever sitt er noe annet, merker man jo bare på den evig optimistiske fansen. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Ja, så klart. Litt feilformulert. Poenget var at vinnerkultur er noe man må bygge opp, og man må som du sier gjerne bygge det opp flere ganger ettersom man skifter ut lag og spillere, og nye generasjoner kommer til, osv. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Så var Evra ute. Håper han svelger dette og får seg litt roligere dager før pre season. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Ble Evra skadet i kampen? Var det alvorlig? Fikk den ikke med meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå