Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror at Villa går til Liverpool jeg. Men tviler på at det er nok til å få Liverpool lenger opp en 3.plass. Maks.

Foreløpig mangler det for mye i forsvaret til Liverpool. Får de inn litt verdensklasse der, så, samt en god ving, så skal du se at de klarer å komme rett bak oss neste sesong.

Lenke til kommentar
Forsvaret? Med Agger tilbake og Degen og Dossena inn tror jeg det går fint. Carra og Agger i midten blir bra.

Det viktigste der er selvsagt at Agger komme tilbake. Veldig viktig for dere.

Degen og Dossena kan selvsagt slå til, men foreløpig kan det virke som om Liverpool gjør det de har gjort de siste årene. Henter mye for en billig penge, men lite av den verdensklassen som trengs for å vinne ligaen (selvsagt unntak som Torres). Benayoun og Pennant er eksempler på dette fra i fjor. Dere får håpe at Rafa treffer bedre i år. Jeg er foreløpig ikke overbevist.

Hvis vi skal snakke litt om United igjen, så må jeg virkelig si at hvis vi nå selger Ronaldo, så håper jeg vi klarer å bytte til oss et par av Reals juveler. Det har jo vært spekulert i en overgang som involverer Ramos + en til + penger. Ramos er en spiller jeg veldig gjerne kunne tenke meg å se i United.

Lenke til kommentar
Er ikke alle som går etter pengene vettu Raste. Utrolig dårlig forsøk på å provosere forresten.

Nå er det ikke pengene jeg mente, men en klassespiller som han vil vinne trofeer. Det er noe Liverpool ikke kan.

Det er jo nettopp derfor Liverpool må skaffe slike spillere da, for å bli i stand til å vinne trofeer. Det kan jo også hende at spillere som Torres og Villa faktisk går til Liverpool for å hjelpe de nærmere et trofe, er jo ikke utenkelig det, men du har vel fasiten på det som vanlig tenker jeg.

Lenke til kommentar
FOr det første så mister vi ikke Ronaldo. Og hvorfor skal Villa gå til et lag som ikke har vunnet Premier League før? *Merk Premier League fra 1992*

Kan du ikke bare innse at Ronaldo drar til Real+Villa sier jo at han vil til Chelsea eller Liverpool (Vis han drar til England):D

Endret av 96robert
Lenke til kommentar
Forsvaret? Med Agger tilbake og Degen og Dossena inn tror jeg det går fint. Carra og Agger i midten blir bra.

At Degen ble vraket til fordel for lichtsteiner, som forøvrig var møkk dårlig mot Portugal og bl.a mistet ballen så Nani kom på blank, burde vel si sitt. Dere har kjøpt katta i sekken. G Barry anser jeg heller ikke som et godt kjøp, når dere har Alonso, Mache, (Lucas) og Gerrard der fra før.

Håper ikke at dere får David Villa, selv om jeg er redd det fort kan skje. Når jeg leser at enkelte United supportere mener at vi ikke har bruk for han og at Tevez og Rooney er like bra, så blir jeg bare oppgitt. Så dere fjorårs sesongen eller?? Joda, begge er kanskje like gode fotballspillere, men Villa er en mye mye bedre spiss, og er det noe United trenger så er det en målgjører....

David Silva og David Villa - jeg misunner klubben(e) som henter disse to. Quaresma også, for den saks skyld.

Helt til slutt: Chelsea blir skumle neste sesong er jeg redd, ettersom de har fått Scolari som manager. Han kommer ikke til å hente inn flere fysiske maskin spillere som Mourinho og Grant var så glade i, men derimot spillere som Messi, Deco og den slags.

Håper SAF henter inn litt krutt han også, selv om vi har en meget sterk tropp fra før.

Lenke til kommentar

Jeg er Unitedfan, og jeg vil faktisk ha vekk Ronaldo. Han er nok den viktigste faktoren for suksessen i 07/08, men jeg vil ikke ha en spiller som faen ikke klarer å late som han er lojal mot laget engang. Dessuten, Ramos og Robinho i bytte hadde aldri skadet. Et Liverpool uten Riise blir selvfølgelig et bedre lag enn de var, men de blir uansett ikke bedre enn 3-4. plass.

Lenke til kommentar
Jeg er Unitedfan, og jeg vil faktisk ha vekk Ronaldo. Han er nok den viktigste faktoren for suksessen i 07/08, men jeg vil ikke ha en spiller som faen ikke klarer å late som han er lojal mot laget engang. Dessuten, Ramos og Robinho i bytte hadde aldri skadet. Et Liverpool uten Riise blir selvfølgelig et bedre lag enn de var, men de blir uansett ikke bedre enn 3-4. plass.

om Ronaldo blir seld so får United aldri ramos eller robinho..berre masse penge. At united får noken real spillera e berre noke media søl.

Lenke til kommentar

Uansett om dere får Ramos og Robinho og penger i tillegg, hjelper det noe? Jeg er ikke noen Robinhofan, og vil påstå at han på langt nær kan bidra til å fylle det enorme tomrommet en Ronaldoovergang vil medføre. Ramos er en utrolig god spiller, som dere vil få mye glede av dersom han kommer. Men han er jo en helt annen spiller enn Ronaldo, i en helt annerledes posisjon.. Jeg vil påsta at uansett pris kan ikke Ronaldo erstattes. David Silva er ikke like god, og dere vil slite med å kjøpe han, da jeg tror at han ikke får forlate Valencia samtidig som den transferlistede navnebroren David Villa.

Altså, kort oppsummert: Håper dere mister Ronaldo for enhver pris! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...