Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når det gjelder spørsmålet om United hadde tapt i kamper der Rooney skåret, er det ikke lenge siden dette ble diskutert. Jeg skrev selv dette innlegget for en drøy måned siden, uten at jeg kan se at signaturen banansplitt svarte på det:

 

Her kan man se en oversikt over alle kamper i liga, FA-cup og europacup de siste to år. Ligacupkamper er ikke inkludert i oversikten, men i og med at United vant Ligacupen i fjor og Rooney ikke skåret i denne turneringen sesongen før, gjør ikke det noe. Jeg så kjapt over det hele, og det ser ikke ut til at United noen gang har tapt i en kamp der Rooney har skåret. Kanskje tenker signaturen banansplitt på 2–2-kampen mot Birmingham forrige sesong, der United ledet to ganger, siste gangen etter mål av Rooney, men likevel tapte to (men altså ikke tre) poeng.

7467996[/snapback]

Lenke til kommentar

Må si at jeg ble veldig skuffet av eget lag da jeg så hvordan de la seg ned mot slutten. Evra hadde f.eks. ikke behov for å ligge nede så lenge som han gjorde.

Dette er noe som ble gjort mot oss til de grader da vi ble slått ut mot Benfica i Champions League. Da va det ikke mange som var fornøyde.

Vi kan ikke bare overse det faktum at de legger seg ned selv om de er våre egne spillere...

Lenke til kommentar

Du vet jo så godt at han halte ut sekunder. Da kan du kanskje fortelle korti og da?

7789225[/snapback]

 

Litt usikker på hva du prøver å skrive her, men dersom du lurer på når i kampen så er svaret 58:43. Evra bruker over et minutt på å komme seg av banen. Karen er ikke skadet en gang.

 

Så vidt jeg vet så er det også denne situasjonen Lehman tuller litt med på slutten av kampen.

Lenke til kommentar

Du vet jo så godt at han halte ut sekunder. Da kan du kanskje fortelle korti og da?

7789225[/snapback]

 

Litt usikker på hva du prøver å skrive her, men dersom du lurer på når i kampen så er svaret 58:43. Evra bruker over et minutt på å komme seg av banen. Karen er ikke skadet en gang.

 

Så vidt jeg vet så er det også denne situasjonen Lehman tuller litt med på slutten av kampen.

7791058[/snapback]

Nå ser jeg ikke helt poenget med og hale ut tiden 30min før slutt da. Ser mer poenget når Lehman gjør narr av dette og dermed filmer å haler ut tiden minutter før slutt(?), å som den usympatiske dritsekken han er burde han fått gult kort for det. Minnes enda situasjonen mellom han og Drogba, får brekninger.

 

Å jeg skjønner ikke at du gidder forsvare et lag som Arsenal, som har vist seg som det mest usportslige laget flere år på rad. Kan jo nevne angrepet på Ruud, og den berømte matkastingen.

Lenke til kommentar
Å jeg skjønner ikke at du gidder forsvare et lag som Arsenal, som har vist seg som det mest usportslige laget flere år på rad. Kan jo nevne angrepet på Ruud, og den berømte matkastingen.

7791270[/snapback]

De har jo et ungt lag uten mye erfaring og rutine, men de kommer nok til å modne en gang. De spiller dog kanskje den beste og mest underholdende fotballen i england. Det skal de ha.

Lenke til kommentar
Å jeg skjønner ikke at du gidder forsvare et lag som Arsenal, som har vist seg som det mest usportslige laget flere år på rad. Kan jo nevne angrepet på Ruud, og den berømte matkastingen.

7791270[/snapback]

De har jo et ungt lag uten mye erfaring, disiplin og rutine, men de kommer nok til å modne en gang. De spiller dog kanskje den beste og mest underholdende fotballen i england. Det skal de ha.

7791355[/snapback]

Fixed.

 

Forøvrig så var laget som angrep Ruud mer enn nok rutinert. Å Henry og Lehman, vel jeg vil si at de burde ha nok rutine.

Gjør du virkelig ikke det? Ikke bare ønsker fotballspillere å hale ut tiden, men også å stykke opp spillet til det laget som jager utligning.

Ja muligens 10 minutt før slutt, men ikke en halvtime. I tillegg har aldri United vært kjent for dette. Å det var vel for og legge seg på defensiven å spille ræva fotball at sir Alex da satt innpå Saha?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...