RyanReynolds Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Synd at vi ikke har fått se Huntelaar enda :/ men gjør det noe når resten av laget spiller fantastisk... Fikk lyst på å hente ruud tilbake jeg, eller Villa Så dere den geniale headingen til Ruud? Den var ikke så verst. Den hadde vært litt bedre om han hadde heada midt i mål, for da ville ikke keeperen tatt den. Nistelrooy tok jo "Zidane-dragninga" på målet til van Persie. Han ga en perfekt ball til Robben. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Nå har vi ikke så mange bra kanter Loffen. Ronaldo forsvinner kanskje i år, og garrantert etterhvert. Giggs holder vel maks et år til, og det er tydelig at hans karriere er på hell. Men ikke vondt ord om Giggs selvsagt, han har bidratt for United i evigheter. Da står vi vel igjen med Nani, Fletcher og Park. Silva hadde vært et knallkjøp spør du meg. Han kan brukes sentralt i offensiv midtbaneposisjon og på begge kantene. Han er kreativ, rask, slår gode pasninger samt er teknisk begavet og driblesterk. Han er en av drømmesigneringene dersom Ronaldo går i år. Dersom han blir kan han muligens være noe unødvendig, da jeg synes det blir feil å ikke satse på en så ung og lovende spiller som Nani. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Som du sa forsvinner muligens Ronaldo i år (vel, jeg tror ikke det, men det kan fort bli neste sesong) og Giggs antagelig etter neste sesong og da er våre eneste kanter Park og Nani (Spar meg for Fletcher han kan bare brukes som sentral for min del). Park er etter min mening en god kant, men han er ikke god nok til å spille fast og i alle kamper. Det er noen kamper han passer inn i, mens andre fungerer det ikke bla. fordi han er en helt annen type kant enn de fleste. Nani skal vi jo selvsagt satse på, men det hadde ikke vært forferdelig om vi hentet inn enda en kant. Ikke relatert til det over: Personlig tror jeg at denne sommeren blir en morsom transfer sommer... muligens ikke for vår del, men det hadde vært gøy å se om Van Bronckhorst og Van Der Vaart endte opp i noen storklubber denne sommeren Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Bronckhorst er vel litt gammel nå? Men blir spennende å følge med på Van Der Vaart blant annet ja. Den klubben som signerer han er heldig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Noen som har en mulig prislapp på Silva? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Vil tippe rundt 250 - 350 mill. NOK. Endret 16. juni 2008 av Haakon* Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Bronckhorst er vel litt gammel nå? Men blir spennende å følge med på Van Der Vaart blant annet ja. Den klubben som signerer han er heldig. Haha sant det. Tenkte at han var 23 og ikke 33. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Terminlisten er klar! Etter å ha møtt Pompey i Community Shield, skal vi altså starte ligaen hjemme mot Newcastle, før vi spiller borte mot Pompey igjen. Ser foreløpig ut som et helt greit oppsett, men vi møter altså Chelsea, Arsenal, Liverpool og Man. City BORTE første halvdel. Det betyr at det er ekstremt viktig at vi er i toppform fra starten av, slik at vi unngår for mye poengtap tidlig i sesongen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Blir vel Newcastle kampen jeg skal på da. Er også ny regel for neste sesong da man kan ha 7 innbyttere istedenfor 5 som var før. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Skjer med terminlisten da? Pool borte i 4.runde, Chelsea borte i 5.runde... Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) ... og CL midt imellom. (...)Men tilbake til 2008/09! Pussig nok er andre kamp i år som i fjor Portsmouth borte. Deretter kommer Fulham til Manchester, før to knalltøffe bortekamper i form av Liverpool og Chelsea kommer etter hverandre, attpåtil med Champions League-kamp i mellom! September avsluttes med Bolton på Old Trafford. Endret 16. juni 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 For en gangs skyld passer terminlista oss utmerket. Slår vi dere i den første kampen, kan det gå virkelig bra i år! Som alle andre Liverpool-suportere - Alltid optimist før en ny sesong! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Blir vel kanskje en ny fjerdeplass for dere i år da Kjetil91? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Det var vel litt optimistisk, Raste? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Ja, men nå skrev jeg bare et innlegg som holdt noe så optimist at det ikke går ann nesten. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Morsom du er da Raste. Nei, Får vi Villa på topp pluss en habil ving, samtidig som at dere mister C. Ronaldo, Chelski mister Drogba og Åseral mister Flamini, kan det bli en spennende sesong Jeg tror, og er villig til å vedde på at vi når pallen i år. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) FOr det første så mister vi ikke Ronaldo. Og hvorfor skal Villa gå til et lag som ikke har vunnet Premier League før? *Merk Premier League fra 1992* Endret 16. juni 2008 av Raste Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Rett og slett fordi han vil til oss! Døra åpen for Liverpool! Liverpool har en spansk trener og jeg har også mange gode venner der. Endret 16. juni 2008 av Kjetil91 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 FOr det første så mister vi ikke Ronaldo. Og hvorfor skal Villa gå til et lag som ikke har vunnet Premier League før? *Merk Premier League fra 1992* La meg se; Rafa, Torres og Reina er jo gode grunner for eksempel? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Veldig dumt at Rafa snart får sparken ganske sikkert. FOr det første så mister vi ikke Ronaldo. Og hvorfor skal Villa gå til et lag som ikke har vunnet Premier League før? *Merk Premier League fra 1992* La meg se; Rafa, Torres og Reina er jo gode grunner for eksempel? Man går ikke til et lag bare fordi det er noen spillere han kjenner der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå