Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Først sier du at Villa aldri kommer, så sier du at det er en god sjangs fot at han kommer og vil styrke dere

Hvor skrev jeg at det var en god sjanse for at han kommer til oss?

Du skriver at Villa aldri kommer, så skriver du at det er god sjangs for at 1 eller 2 klassespillere kommer, gitt salg av masse dritt.

Så spørs det da om du vil kalle Villa en klassespiller.

Uansett, så er dette en drittdiskusjon på linje med hvem som har pult flest damer (dog mindre interessant).

Lenke til kommentar
Jeg har sagt det i snart to år. Få tak i David Villa. Han står ikke noe tilbake for Torres

David Villa blir svindyr men så driter han gull også

det er ikke akkurat det han har driti i Valencia drakta i år ;)

Uansett, er helt enig. David Villa er spissen som kan gjøre det vi er ute etter, skåre de forbanna Enkle måla!

Lenke til kommentar
Jeg har sagt det i snart to år. Få tak i David Villa. Han står ikke noe tilbake for Torres

Uansett, er helt enig. David Villa er spissen som kan gjøre det vi er ute etter, skåre de forbanna Enkle måla!

Nja, han har ikke vert dårlig heller.

Lenke til kommentar
Syntes David Silva var like interessant i Sverige-kampen, da som en kantløsning.

kantspillere er jo virkelig noe vi trenger :thumbdown:

Nja, han har ikke vert dårlig heller.

Nei, men som sagt, skal vi betale 350/400 mill (det er noe slikt vi må ut med), så forventer man også at spilleren hever laget.

Mener på ingen måte at Villa har vært altfor ineffektiv i valencia drakta (skåret vell 18 mål).

Endret av Loffen1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...