Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Noen som har fått season review dvden fra Play?

Fikk mail på torsdag om at den var sendt. I den mailen sto det også: Please allow 3-5 for delivery. (Eller noe sånt) Nå har det jo gått mer enn 5 dager, men har vel sikkert med at den sendes fra Storbritannia.

Sendes fra Jersey og 2-5 dager yeah right!!!, du kan nok forvente 10-14 dager, hvis du er riktig heldig tre uker.

Btw, hvor lenge pleier en sånn sesong-dvd å vare?

Den varer i 156 minutter.

Min ble sendt fra amazon.co.uk på lørdag (7.6) og fikk den på tirsdag, de skryter ikke på seg sjapp-leveringstid heller ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk mail på torsdag om at den var sendt. I den mailen sto det også: Please allow 3-5 for delivery. (Eller noe sånt) Nå har det jo gått mer enn 5 dager, men har vel sikkert med at den sendes fra Storbritannia.

Sendes fra Jersey og 2-5 dager yeah right!!!, du kan nok forvente 10-14 dager, hvis du er riktig heldig tre uker.

Hm... Da er vel det en standard mail som de sender ut til alle.

Btw, hvor lenge pleier en sånn sesong-dvd å vare?

Den varer i 156 minutter.

Nice, to og en halvtime med skikkelig kvalitetsunderholdning. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Villa kommer aldri. Det konkluderte jeg i går. Vi er lutfattige i forhold til Real Madrid som nå er på vei til banken for å tømme den.

Dere har ikke råd.

Villa må være gal hvis han velger 4.plassen i England fremfor CoE X2

Selvfølgelig ikke. Jeg tror mange av de aller beste spillerne har ambisjoner om å gå til en klubb og bidra til at klubben hever seg. Som Torres. Som Aguero.

Dessuten skal du ikke se bort i fra at salg av spillere som Riise, Crouch, Carson, Finnan, Voronin og Pennant, samt CL-inntekter og innskudd fra eiere gjør at vi har råd til både en og to klassespillere. Det er ikke uten grunn at Rafa har satt ny transferrekord for forsvarsspillere de to siste vinduene.

Selvmotsigende? :p

Portugal leverer igjen :D

Ronaldo-goal og greier...

Lenke til kommentar

Hm... Da er vel det en standard mail som de sender ut til alle.

Jeg får ikke en slik mail fra play.com når jeg bestiller der. Men filmene får jeg likevell. Gikk inn på acounten min på play.com og der stod det at filmen ble sendt på fredag den 6. juni. Regner med at jeg har den i løpet av uken eller starten av neste uke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Villa kommer aldri. Det konkluderte jeg i går. Vi er lutfattige i forhold til Real Madrid som nå er på vei til banken for å tømme den.

Dere har ikke råd.

Selvfølgelig ikke. Jeg tror mange av de aller beste spillerne har ambisjoner om å gå til en klubb og bidra til at klubben hever seg. Som Torres. Som Aguero.

Dessuten skal du ikke se bort i fra at salg av spillere som Riise, Crouch, Carson, Finnan, Voronin og Pennant, samt CL-inntekter og innskudd fra eiere gjør at vi har råd til både en og to klassespillere. Det er ikke uten grunn at Rafa har satt ny transferrekord for forsvarsspillere de to siste vinduene.

Klarer ikke helt å se hvordan det er selvmotsigende, men du har vel din egen unike tolkning.

Lenke til kommentar

Fikk DVD-en i dag :D. Ikke akkurat 3-5 dager, men ikke så værst. Fikk mail om at den var sendt 6. juni, og nå er det 12. juni.

Endret: Beklager, men jeg så/husket ikke at jeg hadde innlegget over også :/. Mod må gjerne klippe og lime.

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Dere har ikke råd.

Klarer ikke helt å se hvordan det er selvmotsigende, men du har vel din egen unike tolkning.

Først sier du at Villa aldri kommer, så sier du at det er en god sjangs fot at han kommer og vil styrke dere

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Først sier du at Villa aldri kommer, så sier du at det er en god sjangs fot at han kommer og vil styrke dere

Hvor skrev jeg at det var en god sjanse for at han kommer til oss?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Du sier at det Nighkeeper sier er langt ifra sant og at visst Pool selger "stallfyll" så har de pengene de trenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...