Raste Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Det trenger ikke å være noe om Real Madrid, det kan jo være at dem kjenner hverandre godt osv. Det trenger ikke å være noe om Real Madrid, det kan jo være at dem kjenner hverandre godt osv. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Det hjelper ikke å si det to ganger Det kan være sånn, men jeg tviler. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Diskusjon fucker seg opp noen ganger at det blir to ganger Det er for 22 uker siden og det er god stund siden så. Lenke til kommentar
M_Jern93 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Eller bare et gammelt bilde? ikke glem at di Salvo først begynte i Real før denne sesongen, og har vært i Manu med Ronaldo i noen år. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 redigert, og thesun stoler jeg ikke på Lenke til kommentar
PSV Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Bildet er nok ekte det, man må jo ha lov til å snakke med ''bekjente''. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Eller bare et gammelt bilde? ikke glem at di Salvo først begynte i Real før denne sesongen, og har vært i United med Ronaldo i noen år. Var ikke klar over at Di Salvo pleide å jobbe i United Lenke til kommentar
96robert Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Herregud jeg vil ha Villa til United. Han er akkurat det vi trenger. Men jeg tror han går til Real Madrid. Eller Liverpool Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Herregud jeg vil ha Villa til United. Han er akkurat det vi trenger. Men jeg tror han går til Real Madrid. Eller Liverpool Dere har ikke råd. Villa må være gal hvis han velger 4.plassen i England fremfor CoE X2 Lenke til kommentar
96robert Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Herregud jeg vil ha Villa til United. Han er akkurat det vi trenger. Men jeg tror han går til Real Madrid. Eller Liverpool Dere har ikke råd. Villa må være gal hvis han velger 4.plassen i England fremfor CoE X2 Jaja Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Dere har ikke råd. Villa må være gal hvis han velger 4.plassen i England fremfor CoE X2 Selvfølgelig ikke. Jeg tror mange av de aller beste spillerne har ambisjoner om å gå til en klubb og bidra til at klubben hever seg. Som Torres. Som Aguero. Dessuten skal du ikke se bort i fra at salg av spillere som Riise, Crouch, Carson, Finnan, Voronin og Pennant, samt CL-inntekter og innskudd fra eiere gjør at vi har råd til både en og to klassespillere. Det er ikke uten grunn at Rafa har satt ny transferrekord for forsvarsspillere de to siste vinduene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hva klager du etter? Dere har allerede en superspiss som bøtter inn med mål. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Gi meg styrke... Hvordan du klarer å oppfatte mitt innlegg som klaging skjønner jeg ikke. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Du klager ikke, han er misunnelig. Noe jeg ærlig kan si at jeg er også, hadde ikke hatt noe i mot å ha Torres i United. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Noen som har fått season review dvden fra Play? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Gi meg styrke... Hvordan du klarer å oppfatte mitt innlegg som klaging skjønner jeg ikke. Hehe, det var ikke til deg jeg mente Du klager ikke, han er misunnelig. Noe jeg ærlig kan si at jeg er også, hadde ikke hatt noe i mot å ha Torres i United.Ikke misunnelig, men hadde ikke hat noe imot Torres. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Noen som har fått season review dvden fra Play? Nei, ikke enda. Skulle snart å vært i postkassa våres? Men ser den ble postet 5. Juni så bør snart være hos meg. Endret 11. juni 2008 av Mr.SS Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Noen som har fått season review dvden fra Play? Nope. Om Villa måtte finne på å velge Liverpool er det kun pga av Benitez og Torres. Kan ikke fatte at en så stor spiller vil gå til et lag som ikke har vært i en reel kamp om førsteplassen på X antall år. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Noen som har fått season review dvden fra Play? Fikk mail på torsdag om at den var sendt. I den mailen sto det også: Please allow 3-5 for delivery. (Eller noe sånt) Nå har det jo gått mer enn 5 dager, men har vel sikkert med at den sendes fra Storbritannia. Btw, hvor lenge pleier en sånn sesong-dvd å vare? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Dere har ikke råd. Villa må være gal hvis han velger 4.plassen i England fremfor CoE X2 Selvfølgelig ikke. Jeg tror mange av de aller beste spillerne har ambisjoner om å gå til en klubb og bidra til at klubben hever seg. Som Torres. Som Aguero. Dessuten skal du ikke se bort i fra at salg av spillere som Riise, Crouch, Carson, Finnan, Voronin og Pennant, samt CL-inntekter og innskudd fra eiere gjør at vi har råd til både en og to klassespillere. Det er ikke uten grunn at Rafa har satt ny transferrekord for forsvarsspillere de to siste vinduene. Du forandrer mening fort ass, var det i går du gikk ut i Liverpool-tråden og sa noe som at "Villa kommer aldri til oss"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå