Geir M Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Herregud jeg vil ha Villa til United. Han er akkurat det vi trenger. Men jeg tror han går til Real Madrid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Villa i år, Ronaldo neste år. Kanskje de klarer å slå ut et engelsk lag eller to i CL. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Men jeg vil ikke tro at Madrid vil gå får både Huntelaar, Benzema og Villa? Så da burde det være en mulig å få en av de til United? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Men jeg vil ikke tro at Madrid vil gå får både Huntelaar, Benzema og Villa? Så da burde det være en mulig å få en av de til United? Blir nok bare en av de. Men jeg tror nok de ønsker Villa mest. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Så lenge vi får enten Villa, Huntelaar eller Benzema er jeg ganske happy. Helst Villa, spesielt etter dagens oppvisning, men Huntelaar er også veldig ønsket. Trenger en i forsvar også, og Lahm er jo ikke dårlig, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hvis jeg fikk velge en av dem til Liverpool, så hadde jeg tatt Benzema, tror jeg. Men da ser jeg bort i fra samspillet Torres har med Villa. Benzema er vel syv år yngre, kraftigere og har potensiale til å utvikle seg til å passe PL perfekt. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Lahm og Huntelaar, tror ikke Villa har lyst til å dra til England... Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Trenger en i forsvar også, og Lahm er jo ikke dårlig, for å si det sånn. Lahm kan vi utelukke ettersom at han har skrevet under ny kontrakt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Ja, men visst du ser på Berbatov eller han Santa Cruz så har de allerede slått til i PL, den kan jo fort gå som med Sheva. Og det hadde vært S-U-R-T. Lahm sier jeg ikke nei takk til. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Cantona med United flørt Han sier at han eventuelt vil ta over United senere vis han får muligheten, og etterhvert England...Det hadde vært en drømm Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Cantona med United flørt Han sier at han eventuelt vil ta over United senere vis han får muligheten, og etterhvert England...Det hadde vært en drømm Har Cantona noen som helst erfaring som trener? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Cantona med United flørt Han sier at han eventuelt vil ta over United senere vis han får muligheten, og etterhvert England...Det hadde vært en drømm Har Cantona noen som helst erfaring som trener? Han var trener for det franske landslaget i sandfotball, og ledet dem til VM tittel Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Haha, ja, er kanskje ikke så ille det. Hadde ikke hatt noe imot en Cantona som manager, muligens med litt mer erfaring.. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Det er jo Solskjær som skal ha den jobben. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Nei, en trener duo med Solskjær og Cantona...Det hadde vært perfekt Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Haha sounds good! Men Fergie holder for nå Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 SAF holder bra han Men ikke evig... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Litt skeptisk til Cantona. Hvorfor han istedenfor Robson f.eks osv. Visst vi skal ha manager, skal det være en med erfaring. 'Host*rekdal*host* Lenke til kommentar
PSV Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Tøv. Kongen trenger ikke erfaring. Han tar oss til Quadruple i første sesong med litt Cantona-magi. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport...icle1274830.ece Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå