Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helvette. Merkelig avgjørelse også. Kan ikke skjønne hvorfor en lovende spiller skulle velge Arsenal fremfor United.

Tja, Wenger har vel litt større vane med å satse på unge spillere enn Ferguson. Sånn er livet, dessverre.

På en måte ja. Men jeg synes Ferguson er mer selektiv. Wenger peiser på med drøssevis av unge talenter og satser på at noen av de blir gode nok en dag. Ferguson kjøper noen få gode og gir de ofte mye tid på utvikle seg til skikkelige stjerner.

Lenke til kommentar
Æsj, hadde håpet på Ramsey ville velge oss. En lovende og spennende spiller.

Synes absolutt dette ikke er noen nedtur. Ramsey, føler jeg ikke har potensialet til å bli god nok.

Husk: Fotballen forandrer seg, og å tru at f.eks en ny Scholes holder i fremtiden er å tru på nissen, alt forandrer seg, og vi må forandre oss med den.

Lenke til kommentar
Æsj, hadde håpet på Ramsey ville velge oss. En lovende og spennende spiller.

Synes absolutt dette ikke er noen nedtur. Ramsey, føler jeg ikke har potensialet til å bli god nok.

Husk: Fotballen forandrer seg, og å tru at f.eks en ny Scholes holder i fremtiden er å tru på nissen, alt forandrer seg, og vi må forandre oss med den.

For noe tull. Scholes hadde blitt mer enn god nok dersom han var ung i dag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

David Villa hadde jo vært uber! :w00t:

Men prisen øker ytterligere med et bra em. Håper Valencia må kvitte seg med han asap.

Lenke til kommentar

Villa hadde vært genialt. Kunne også tenkt meg Akinfeev som en mulig arvtager for VDS, ikke sett så mye til han denne kampen, men har sett mye bra i andre kamper.

Edit: Ok, Villa er glatt verdt 170mill.

Endret av Kiruk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...