d'espresso Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Topp tre av verdens beste keepere, etter min mening 1. I. Casillas 2. G. Buffon 3. E. Sar/Dida/Cech Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Kaka er sikkert overpriset. 800 millioner for Ronaldo er en fornufig pris??? Alle fotballspillere er overpriset... 800 millioner for Ronaldo er urimelig lite. Med mindre vi snakker pund da Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Mener Buffon er bedre enn Casillas. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg mener Cech er en marginalt bedre keeper, utelukkende fordi han er yngre og har litt bedre reflekser. VDS fremstår derimot som en roligere type, og er mer "med" i spillet enn Cech. Van der Sar er også bedre med føttene, høyst trolig verdens beste på det området. Ja, apropos føtter. Er Van der Sar venstrebeint eller høyrebeint? Synes han bruker begge som om det skulle være en lek. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Han er høyrebeint.. Har noen sleivspark med venstre, men er ikke helt ute på jordet der heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Mener Buffon er bedre enn Casillas. Ikke om 2-4 år... Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Han er bedre i dag, og det er det som teller. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Mener Buffon er bedre enn Casillas. Ikke om 2-4 år... Buffon vil være bedre enn Casillas i mange år fremover. Buffon kommer til å spille til han er over 40 år, akkurat slik som fantastiske Jimmy Fontana. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg har ikke sett så mye av buffon i det siste, men av det jeg har sett så syntes jeg at Casillas er verdens beste keeper. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Buffon kommer til å spille til han er over 40 år, akkurat slik som fantastiske Jimmy Fontana. Og VDS Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Topp tre av verdens beste keepere, etter min mening 1. I. Casillas 2. G. Buffon 3. E. Sar/Dida/Cech Dida? Greit, han var grei før men har du sett han i det siste? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Det er blitt hevdet i Arsenal-tråden at VDS er "usikkerheten selv" på tilbakespill, og at utspillene stort sett ender med innkast til motstanderen. Dette er ikke noe jeg har tenkt på, men det første som slo meg var: Pisspreik. Kommentarer? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Litt rart at det kommer fra Arsenal fans da. Hvis jeg ikke husker helt feil hadde vell Lehman en god del tabber på tilbakespill i forrige sesong. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Litt rart at det kommer fra Arsenal fans da. Hvis jeg ikke husker helt feil hadde vell Lehman en god del tabber på tilbakespill i forrige sesong. Det kom fra en Liverpool-fan... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Det kom fra meg og det er noe vi pleier å påpeke når vi ser United-kamper. Hadde det vært sesong så hadde jeg bedt deg se etter det i neste kamp, for det skjer stort sett i hver kamp. Det forklarer bare at mange supportere husker det de vil huske. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Det kom fra meg og det er noe vi pleier å påpeke når vi ser United-kamper. Hadde det vært sesong så hadde jeg bedt deg se etter det i neste kamp, for det skjer stort sett i hver kamp. Det forklarer bare at mange supportere husker det de vil huske. Det er få keepere i verden som er så sikker med begge bein som Edwin, men helt på tampen av sesongen hadde han noen blemmer. Det var vel i den perioden vi spilte CL mot Barca, husker han var litt ustødig da, men ellers er han som regel strålende. Endret 10. juni 2008 av RyanReynolds Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Det kom fra meg og det er noe vi pleier å påpeke når vi ser United-kamper. Hadde det vært sesong så hadde jeg bedt deg se etter det i neste kamp, for det skjer stort sett i hver kamp. Det forklarer bare at mange supportere husker det de vil huske. Er jo kun når venstrefoten er i bruk, å da slår han dem som regel bevist ut til innkast. Dere blander usikkerhet med stor sikkerhet. Har aldri sett at Sar har slått en ball i motstander, å tror jeg kan minnes en gang at utsparket har gått lavt og ukontrollert. Å dette kan jeg da minnes med alle keepere i Premier League. Men nå tar jeg heller et dårlig utspark enn bærturer i feltet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Det er mulig. Vi får se når Nederland spiller mot Frankrike. Jeg er bare vant til at vår keeper stort sett sender tilbakespillene opp langs banen og ikke kontrollerer dem ut til kast på egen halvdel. Og jeg sier det ikke for å være spydig. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Vi mistet Ramsey til Wenger: Dessverre fikk ikke United signaturen til Cardiffs stortalent Aaron Ramsey. 17-åringen valgte Arsenal. United-sjef Sir Alex Ferguson har jobbet hardt for å få signaturen til Aaron Ramsey, men i dette tilfellet måtte han se seg slått av managerkollega Arsene Wenger. Den usedvanlig lovende midtbanespilleren har riktignok ennå ikke undertegnet for Emirates-klubben, men en pressemelding fra Cardiff City sier at Ramsey har bestemt seg. - Cardiff City er blitt informert om at Ramsey har bestemt hvor han vil fortsette karrieren, og det er i Arsenal. Cardiffs styreformann Peter Ridsdale sier at klubben har akseptert et bud på fem millioner pund, uten noen form for låneavtaler eller opsjon av noe slag. Den walisiske klubben sa først at de håpet spilleren skulle velge United, fordi Uniteds bud på 4,5 millioner pund inkluderte også et utlån tilbake til Cardiff for hele neste sesong. Cardiff aksepterte bud fra Arsenal, United og Everton, og lot til sist gutten selv velge. 17-åringen har 22 kamper for Cardiff, og spilte blant annet i FA-cupfinaletapet for Portsmouth i mai. Kilder: BBC, Manchester Evening News. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Helvette. Merkelig avgjørelse også. Kan ikke skjønne hvorfor en lovende spiller skulle velge Arsenal fremfor United. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå