Alastor Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Æææææh Aurelio din stygge ******....flaks at beinet ikke røyk! Pent mål rett etterpå =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 *Stikke opp og hente seg mye brus* 15 min til kamp/reprise på tv2 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Ronaldo viser at han kan spille hvor som helst i kveld. Han er beste spilleren i kvelden, det er sikkert. Endret 8. juni 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hvorfor så du ikke på svensk TV4 da ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Vi har en eller annen viasat pakke, men jeg fant den faen ikke. Zappa gjennom kanalene fem ganger. Portugalkampen var tre hundre ganger mer spennende enn Tjekkia-kampen. Og gullgutten vår viser store takter Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Nei, du tuller? Jeg kjedet meg endel under Portugal kampen, 1.omg var jo død. I Sveits kampen så var jo det litt meree trykk osv. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Enig, Sveits kampen var faktisk mer spennende og mye mer underholdning! Hvor får du svensk TV4 da Raste? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Noen spillere som imponerte dere igår i EM matchene, likte det beste man så av Behrami og Frei. Kanskje de kunne tatt seg godt ut i United, synd at Frei er så lik Rooney og Tevez i spillestilen Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Enig, Sveits kampen var faktisk mer spennende og mye mer underholdning! Hvor får du svensk TV4 da Raste? Vetta faen, var borte i går hos besteforeldrene mine. Så jeg så kampen der, eller hadde jeg sett den hjemme på TV2 sport Euro kanalen Noen spillere som imponerte dere igår i EM matchene, likte det beste man så av Behrami og Frei. Kanskje de kunne tatt seg godt ut i United, synd at Frei er så lik Rooney og Tevez i spillestilen Frei er ute av resten av EM Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Åja daså Sant det! Gleder meg mest til Kroatia kampen faktisk i dag, jeg skal heie på dem mest. De er utd for meg nå i EM, vet ikke hvorfor Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Jah, har mye jeg skulle sagt om Behrami, men skal gjøre saken liten: Han er en simpel Rotte. Frei derimot er en sympatisk og en skikkelig lur spiller, men han er dessverre ikke god nok. Den eneste jeg tror kan ha noe å gjøre hos United er vell Barnetta, med det vanskelige fornavnet (Tranquillo) , ihvertfall på benken Han har ihvertfall vist svært lovende takter i Leverkusen. Endret 8. juni 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Ronaldo var litt halvveis i går... Nani var usynlig, bortsett fra det stakkars benet hans Så ut som det gikk bra da... Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Nani hadde da et løp fremover som endte opp i en god sjanse? Ronaldo spilte middels på Ronaldo-skalaen Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Nani var da god. Han lukta på veldig manga offangsive baller. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Kom ikke Serbia til EM???? Jeg som hadde gledet meg til å se Vidic Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Satan, har veldig lyst på Lahm og Podolski som United-spillere etter Polenkampen Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Jeg også. Lahm er jo syykt rask. Mye raskere enn jeg trodde. Er Podolski en ren spiss eller en offansiv spiller som spiller overalt framme på banen? Edit: 70 innlegg! Endret 8. juni 2008 av Aye Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Han er opprinnelig spiss, men har spilt en del på venstrekanten også. Er jo venstrebeint, men han er best helt på topp. Endret 8. juni 2008 av magnusK* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå