Raste Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Ja, helt enig. Ronaldo er i Manchester United og SKAL diskuteres i Manchester United tråden. Skal alle få sånn ryktetråd, hvor mange blir det ikke tilslutt da? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Dette blir kanskje en smule off topic, men alle skal ikke få egen ryktetråd. Poenget er at det ikke var snakk om annet enn Ronaldo her, og en spiller som har så mye rykter rundt seg fortjener en egen tråd. Dette betyr ikke at alle spillere skal få det. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Det er vel fordi ingen gidder å fiske fram noe annet å prate om eller hva? Det er flere som har endel rykter også med seg, ikke bare Ron. Det burde mod forstå at spillere i United skal prates om i United tråden. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Selvfølgelig er det mange som har rykter rundt seg, men for tiden ingen så mange som Ronaldo har. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Så derfor belønnes han med en tråd? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeppers. Du har fått med deg det ja? Uansett er det en egen tråd for ryktene, derfor blir det dumt å diskutere disse i to tråder. Ryktene om Ronaldo bør holde seg til tråden for det når det først er opprettet en egen tråd. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Enig med Raste. Klubbens spillere bør diskuteres i klubbtråden. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Surrer mye rundt Huntelaar for tia, Real er visst også hypp på han. Mye agent surr virker det som på united.no forumet http://forum.united.no/phpbb/viewtopic.php...4&start=600 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Ja, ikke sant. Skal vi opprette en tråd for Huntelaar også? Hvor dumt blir ikke det. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Det var da voldsomt. Nei, vi trenger ikke opprette en egen tråd for Huntelaar. Vi kan heller si om vi vil ha ham i United, noe vi vil Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Huntelaar hadde vært stas, tror han og Rooney/Tevez kunne storspillt sammen (gjør hvertfall det på FM ) Leif Edith Endret 4. juni 2008 av Sveer'n Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) ser ut som om en tredjeklubb er med i "budrunden" på Ramsey. Guess who? Everton... Endret 4. juni 2008 av zaltmann Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Var ikke United og Arsenals bud allerede akseptert? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Var ikke United og Arsenals bud allerede akseptert? jo, men everton's bud er også blitt akseptert..i dag Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Spillerne får ikke lov til å prate om klubbgreier under EM så vidt jeg har forstått? Så det som står det er sikkert tull. Lenke til kommentar
salomo Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Håper det, men det kommer fra to kilder utenom dagbladet. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Spillerne får ikke lov til å prate om klubbgreier under EM så vidt jeg har forstått? Så det som står det er sikkert tull. Nå har jo ikke EM begynt ennå da... Men skjønner hva du mener. Trodde ikke de fikk lov til det jeg heller, men media er jo på treningene 24/7 så da spør de sikkert noen klubbrelaterte spørsmål uansett. Anyway... Hva syntes folket her om Santa Cruz? United get their claws into Santa Endret 5. juni 2008 av Aye Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 En spiller som jeg vil ha, dersom vi ikke får Benzema eller Huntelaar Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Me too. De 3 spillerne står øverst på min ønskeliste i hvertfall Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Hadde vært stas med han, men heller Huntelaar eller Benzema... Bare jeg som syntes denne utalelsen er litt baklengs? Blackburn striker Roque Santa Cruz has confirmed that Manchester United are interested in signing him. Endret 5. juni 2008 av Sveer'n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå