Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Det heter moms når det kommer til film og er ikke i nærheten av et problem da den koster rett under £13 eller 130 kroner...

Edit:

@ Sameboe.

Raste, egen tråd for Ronaldo rykter ;)

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det heter moms når det kommer til film og er ikke i nærheten av et problem da den koster rett under £13 eller 130 kroner...

Edit:

@ Sameboe.

Raste, egen tråd for Ronaldo rykter ;)

Syns det er tragisk med en tråd om egen Ronaldo :p Da er det flere som skal ha det :p

Ronaldo er i Manchester United og diskuteres i Manchester United tråden :)

Lenke til kommentar

Er greit nok det, men hvis du klarer å finne en annen fotball spiller som det er like mye rykter om i sommer så skal pokker meg han også få en egen tråd. Er noen av oss som er lei av å lese side opp og side ned om overgangsrykter om Ronaldo nå om dagen...

Lenke til kommentar
Er greit nok det, men hvis du klarer å finne en annen fotball spiller som det er like mye rykter om i sommer så skal pokker meg han også få en egen tråd. Er noen av oss som er lei av å lese side opp og side ned om overgangsrykter om Ronaldo nå om dagen...

Er enig i alt du sier her, men han en United spiller, å det hører faktisk til i denne tråden, selv om jeg syns det var like greit med egen Ronaldo tråd oxo.

Som ALLE vet, det er silly season å da FLORERER det av rykter, det er vi alle smertelig klar over, å må leve med

Lenke til kommentar

Er greit nok at det er silly season, men folk hopper jo på det første og beste ryktet som dukker opp og helst fra "troverdige" kilder som The Sun og News of the World osv. så har vel egentlig gått lei alt sammen for flere ukersiden (føles sånn).

En av de få jeg faktisk bryr meg om å lese er Manchester Evening News, er vel også en av få aviser Ferguson har en god dialog med også...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Jeg hadde heller sett for meg Klaas Jan.

Men visst han hadde scoret like mange mål til neste år så hadde han vært et godt kjøp.

Lenke til kommentar

Hvis ryktene om Santa Cruz skulle stemme, tror jeg at jeg må slutte å se fotball... Quoter meg selv for litt tilbake...

Husker jeg ble imponert over Rooney i Everton, og tenkte at det var noe dritt at han spilte i akkurat den klubben, for da vil han aldri bli Liverpool-spiller. Så havnet han hos dere.

Husker jeg lot meg imponere over Ferdinand i West Ham og tenkte at han var en stopper vi gjerne skulle hatt i Liverpool. Noen år senere havner han hos dere.

Jeg har også latt meg imponere over Tevez både for Argentina og West Ham. Hva skjer? Vel, alle vet jo det...

I år har jeg latt meg imponere over Santa Cruz, og tenker som så at hvis Liverpool skal kjøpe en spiller fra PL, må han være drømmen på topp sammen med Torres. Jeg er redd historien vil gjenta seg... :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...