Essem Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Benzema blir uansett linket til United, gud, la det skje. JA Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 leste nettop på diskusjonen til Torres saken på VG, der var det en scouser som hevdet at United ikke hadde en eneste lojal spiller, og at vi bare hadde verdens stjerner som ville vekk...satan han dreit seg ut :!: Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Ja, så er det noen som skal lage sommertråden om Ronaldo rykter osv.? Jeg hadde gjort det men har ikke lyst at jeg skal lese eller følge med en gang, interesserer ikke meg å ha det i mine innlegg. Men kan vi slutte å snakke om det før noe skikkelig kommer på BBC eller noe? Eller direkte intervju fra Ronaldo som vi kan høre? Ellers så ser jeg Benzema linket til United men er bare hardcore rykter, men greit å ha han linket! Vet ikke om han er verdt 30mill pund da, men han er sterk og en målscorer så han passer bra til den rollen vi trenger en ny mann til. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=961438 Som sagt så gjort. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Flott. Kan vi så holde denne tråden fri for ronaldorykter? Og prate om fotball og morro? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Altså det vil jo alltid være litt transfer-rykter ute å går når det er "silly-season", så vi kan ta Ronaldo i en tråd for seg også det andre her? Er jo tross alt United tråden. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Japp, det var det jeg mente. Ronaldo-rykter over there, alt annet over here. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Jess takk Mr.SS Har en følelse at mye blir sagt i den tråden Good stuff! EDIT: 1000 innlegg! yaaay Endret 1. juni 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hvor mange har united i Em? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hvor mange har united i Em? Fem stykker, Ronaldo, Nani, van der Sar, Evra og Kuszczak. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Ikke så mange siden England ikke er kvalla, men er vel disse: Van Der Sar, Evra, Ronaldo og Nani. Sikkert en hel haug jeg har glemt da Edit: Kuszczak Endret 1. juni 2008 av Sveer'n Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Nå er tv2-sport bestillt, hd-dekoder bestillt. Håper bare dekoderen innfinner seg sånn noenlunde før EM er omme . Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=961438 Som sagt så gjort. Og hvem var det som kom på ideèn om en egen tråd... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Skjønner ikke vitsen med å skille det ut, dette er silly-season. Vi har ikke så mye mer å prate om. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Noen som har fått med seg noen andre phete rykter enn CR? Benzema er saftig. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Benzema har vel sagt at han kunne tenkt seg et par sesonger til i Lyon før han skifter klubb. Lenke til kommentar
salomo Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Lar heller Ronaldo råtne enn å selge til Real Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Lar heller Ronaldo råtne enn å selge til Real Velkommen etter C.Ronaldo Endret 1. juni 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
salomo Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Lar heller Ronaldo råtne enn å selge til Real Velkommen etter C.Ronaldo Takk Endret 1. juni 2008 av C.Ronaldo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå