Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt om folk har fått det med seg, men han er under en langtidskontrakt med Manchester United. Tviler på at en overgang finner sted, gudfaren hans mener noe annet..

 

Alle spillere som går fra en klubb til en annen bryter en kontrakt. Bortsett fra Bosman overganger. Kontrakten sin hensikt er stort sett å heve en overgangs sum.

Det er mulig, men Man UTD selger jo ikke Ronaldo, og slik det er nå bestemmer dem, og ikke han.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Potensialet til CR har ikke Nani. Ferdig med den saken. Men han er god og kommer til å bli enda bedre.

Utifra Ronaldo første sesong mot Nani sin vil jeg si Nani stiller sterkere siden han allerede har kvaliteter som er finslipt. Innlegg og skudd f.eks. Samt at han ikke er like driblevillig som Ronaldo var, å kan se nå han skal slå. Men lider nok av mange av de samme barnesykdommene som Ronaldo hadde.

 

Men nå er jeg pisslei alle disse ryktene rundt Ronaldo, selg han eller signer ny kontrakt. Bli ferdig med dette sirkuset. For en milliard kan vi bli kvitt mye gjeld å samtidig kjøpe store spillere.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig så vil de tjene mer på å ha han i klubben, men det nytter ikke å ha en spiller som vil være helt andre steder. Nå sier jeg ikke at Ronaldo gjør det, siden alt av rykter er fra stort aviser som gulper opp de historiene de ønsker og vet selger aviser.

 

Men å ha en spiller som ikke ønsker å være i klubben er bare tull, da er det mye bedre og selge å heller bruke pengengene på talenter som kan bli like gode en gang i fremtiden. Får mange bra talenter for 500 millioner kroner...

Lenke til kommentar
Også et greit mål :D

 

Gutten har trøkk i skuddbeinet, det er helt klart.

 

Kilden til denne skulle jeg ha likt å sett...

 

Lar heller Ronaldo råtne enn å selge til Real.

 

Da er det etter min mening bedre og selge å få en god bunke med pundsedler som de kan investere i spillere som vil blø for drakta.

Dette er jo en latterlig dårlig fortolkning av det Fergie sa.

 

Jeg skjønner ikke dette, hvordan kan spillere som Ronaldo spille for United og ikke ha lært noe av Giggs og Scholes. Hold kjeft til media. Får Ronaldo å den noe skada familien hans i vrangstrupen snart. Hvorfor gå fra en klubb man nesten allerede er på god vei til legendestatus, til en klubb man bare blir en halvrandom etter Zidane. Forsåvidt har jo Ronaldo sagt at han skal bli, men i samme vending frir han jo til Real Madrid. Nei kjøp Engelskmenn, de har hvertfall forstått lojalitet.

Lenke til kommentar
Også et greit mål :D

 

Gutten har trøkk i skuddbeinet, det er helt klart.

 

Kilden til denne skulle jeg ha likt å sett...

 

Lar heller Ronaldo råtne enn å selge til Real.

 

Da er det etter min mening bedre og selge å få en god bunke med pundsedler som de kan investere i spillere som vil blø for drakta.

 

Kilda til den er en artikkel fra ganske velrennomerte The Times, som har blitt gjengitt her inne to eller tre gongar siste døgnet.

Lenke til kommentar
Hehehehehhe.

 

Jeg vet ikke hva som er best underholdning, engelsk fabrikerende sladderpresse, eller dere her inne som faktisk danner dere meninger om personene det fabrikkeres nyheter om, BASERT på nevnte fabrikkerte nyheter, uttalelser og intervjuer.

Nå baserer jeg meg kun på hva Ronaldo sa forrgie silly season og hva han sa rett etter CL finalen. Ingenting som skriker lojalitet i min bok. Å etter fjorårets batalje med Heinze er jeg irritert over hvor lite lojalitet det er i noen av våre spillere. Nei gi meg 11 Nevilles.

Lenke til kommentar
Hadde Nani begynt å gjøre
ting oftere hadde vi hatt en som kunne tatt over tronen til Ronaldo. Han har jo også vist at han har et rått skuddbein og han har tatt nok av fine driblinger i Ronaldo-klasse.

 

Nå er det jo litt forskjell på mostanderne. :)

 

Husker ikke hvem det der var mot, ett eller annet asiatisk lag, var det ikke?

Lenke til kommentar
Kan du fortelle meg HVOR ronaldo har sagt ting?

Først sier han dette:

Å jeg happy som faen.

 

Så sier han plutselig dette, synd det er på røver-språk.

http://www.youtube.com/watch?v=LF9zY0qSe3w

 

Det var gjengitt overalt. Å da sier han at han får se hva som skjer i sommer. Å Real Madrid frister.

 

Så dette hvor han er enda mer usikker:

http://video.aol.com/video-detail/cristian...2008/1415970034

 

Gidder ikke finne hvor alt var oversatt, det kan du selv gjøre. Å du trenger ikke ta den tonen som at jeg bare tar ting fra sladder og løse luften. Jeg har da vært gjennom nok silly-seasons til å vite hva man skal høre på.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Jeg er lei som faen, vet noen hvor mye Media blåser opp ting? Vet noen at Ronaldo ikke er så flink i å formulere seg kjapt i engelsk, husker den videon fra etter PL triumfen at reporteren stresset han opp. Aviser osv vil lage overskrifter, ja OVERSKRIFTER.

 

Ronaldo blir, tro meg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...