DJ_Dark Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Etter hva jeg leser på VG.. Liten frustrasjon hos Ronaldo? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) NEIIIIIIIIIIIII!! EDIT: Jeg har lyst å si veldig mange stygge ord nå! Endret 21. januar 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 FY FAEN! Så jææææææ**la faens typisk. Helvetes Henry. HAAAT! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Det er faen meg ikke mulig Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Herre herre herre gud. Dårligste markeringen jeg har sett av midtstopperparet denne sesongen. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Huff da. Virkelig synd at vi får en så dårlig avslutning, spesielt for Vidic som var fantastisk i dag. Men, vi leder fortsatt med 6 poeng, og ingenting er på noen som helst måte tapt. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Her serverer Liverpool oss verdens beste sjanse til å bare cruise i vei, få 9-poengsluke og stramme grepet om gullet. Og så bare rakner alt i løpet av 7-8 minutter. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Haha, synd det der Fortsatt 6 poeng ned til Chelsea da. Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Stakkars, stakkars mobilen min Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 FY FAEN! Så jææææææ**la faens typisk. Helvetes Henry. HAAAT! 7769877[/snapback] Så jævlig typisk? Andy Gray sa etter Uniteds leiarmål at dei på dei fem siste åra berre ein gong hadde tapt ein kamp i PL etter å ha tatt leiinga. HERLEG SIGER! JAAA! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 måtte bare komme noe slikt mot oss en gang i sesongen. *Hvordan i helvete får jeg av dette forpulte rette programmet i firefox 2!. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Helt usaklig dårlig, men sant som Hyrlen sier, kan ikke vinne alle kampene. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Uffk, jeg har lyst til å skru av alt gå å legge meg og våkne opp i morgen å glemme alt. Her hadde vi de 3 poengene, vi hadde avgjort Premier League. Men hva skjer? Vi roter det bort i løpet av 10 jævela minutter. Det er så forbanna surt, nå kan vi ikke lenger cruise inn til ligagull. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Fint at dere også får oppleve noe slikt, selvom det bare er en brøkdel av skuffelsen Bayern måtte ta til takke med... Lenke til kommentar
Camron Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Kan vel ikke sammenligne Bayern sitt tap med det her. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Verste var den latterlige oppførselen til Lehmann og Henry på slutten. Uspiselig. Chelsea har hvertfall verdighet når de vinner, og viser respekt. Er en forsmådd United supporter som snakker nå ja jeg vet det. Men er jo utrolig provoserende. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Verste var den latterlige oppførselen til Lehmann og Henry på slutten. Uspiselig. Chelsea har hvertfall verdighet når de vinner, og viser respekt. Er en forsmådd United supporter som snakker nå ja jeg vet det. Men er jo utrolig provoserende. 7769995[/snapback] Fikk litt lyst til å spy på TV-skjermen når jeg så Lehmann gjøre det der, ja. Og spesielt at Henry oppfordrer til at han skal hale det enda mer ut. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Verste var den latterlige oppførselen til Lehmann og Henry på slutten. Uspiselig. Chelsea har hvertfall verdighet når de vinner, og viser respekt. Er en forsmådd United supporter som snakker nå ja jeg vet det. Men er jo utrolig provoserende. 7769995[/snapback] Fikk litt lyst til å spy på TV-skjermen når jeg så Lehmann gjøre det der, ja. Og spesielt at Henry oppfordrer til at han skal hale det enda mer ut. 7770028[/snapback] Henry signaliserte at han skulle legge ballen ned, slik eg tolka det i alle fall. Og kven hadde ikkje halt ut tida 5 minutt på overtid med ei 2-1 leiing over Man Utd? United var ikkje stort bedre dei når det var 0-1. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Sureste på lenge. Hvertfall når Ronaldo skulle hatt fri i forkant av 1-1scoringen. Bare å gratulere Gunners med seieren, men vi leder fortsatt PL. Eboue er fortsatt en ufyselig faen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Henry signaliserte at han skulle legge ballen ned, slik eg tolka det i alle fall. Og kven hadde ikkje halt ut tida 5 minutt på overtid med ei 2-1 leiing over Man Utd? United var ikkje stort bedre dei når det var 0-1. 7770045[/snapback] Van der sar ble sparket i ansiktet, Vidic fikk en albue i bakhode. Lehmann skapte seg, noe som var helt klart. Å når i all verden bruker spisser og signalisere slikt? Uspiselig lag. Tar josè og Chelsea anyday foran Arsenal. Men synd dette blir det eneste Arsenal får og juble for i år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå