archanios Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Haha, den er nice.Men det har blitt så mange slike artikkler fram og tilbake så jeg bryr meg ikke lenger... Mange artiklar er det, men så må ein tenke litt i forhold til kva ein vil tru på. The Times er vel ikkje den verste gjengen i verden så vidt eg har forstått, og når det er kommentarar frå sjefen sjølv, så har det en viss kredibilitet, men det er klart at ingenting er sikkert enda. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Naturligvis, men jeg bryr meg ikke mindre det er noe håndfast. The Times er en avis som alle andre og vil lage så mye oppstyr som mulig. Ikke misforstå meg Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Lurer på hvor mange sider i denne tråden som IKKE dreier seg om Ronaldo blir eller ikke. Om han skulle forsvinne kommer dere jo til å få sinnsykt mye penger til å kjøpe inn mer enn én god erstatter, og dere blir minst like farlige neste år. Altså ingen grunn til bekymring om han skulle bli solgt, men jeg har mine sterke tvil til at det i det hele tatt skjer foreløpig. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Nei, ikke skal han det. Fra nå av kan vi drite i ryktene? Er jævlig kjedelig å diskutere de ryktene om Ron atter og atter gang. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Om Ronaldo selv vil bort, så kommer nok Fergie til å selge han. Vi får se etter EM, det er da han skal bestemme seg tydeligvis. Ferguson har vell alltid solgt ulojale spillere og folk som kommer i krangel osv. Og skjer det, tar det ikke lang tid før Real kommer opp med et stort bud Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Han har jo selv sagt at han ikke vil bort så lenge Fergie er trener. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Slik som jeg opplever det har han sagt veldig mye forskjellig Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Til hvilke aviser? Marca? The Sun? Daily Express? Må jeg minne om at disse avisene er viden kjent over flere tiår for å lage fiktive skandaleintervjuer? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/foo...icle4040513.ece Ronaldo ain't going nowhere. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) Hva med å lage en egen ryktetråd for Ronaldo? Da kan alle som vil diskutere disse ryktene diskutere de der, mens de som er lei av de kan holde seg vekke. Endret 31. mai 2008 av Aye Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Støtter den. Men det må da finnes spillere som (idag)er på nivået Cristiano var da han kom hit fra Sporting, slik at suksessen med å lage en slik enormt god spiller, kanskje kan gjentas. Er selvsagt ett stort tap for de røde djevlene om Ronaldo tar turen sydover neste sesong, men unner han alt godt etter alt han har oppnådd med United. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) Vet ikke helt om folk har fått det med seg, men han er under en langtidskontrakt med Manchester United. Tviler på at en overgang finner sted, gudfaren hans mener noe annet.. Endret 31. mai 2008 av Haakon* Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Støtter den. Jeg gidder uansett ikke å ta på meg ansvaret for å lage en sånn tråd da jeg er en av de som er lei av alle ryktene om Ronaldo... Så da må noen andre eventuelt gjøre det. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Vet ikke helt om folk har fått det med seg, men han er under en langtidskontrakt med Manchester United. Tviler på at en overgang finner sted, gudfaren hans mener noe annet.. Alle spillere som går fra en klubb til en annen bryter en kontrakt. Bortsett fra Bosman overganger. Kontrakten sin hensikt er stort sett å heve en overgangs sum. Tror en egen Ronaldo tråd for sommeren hadde vert bra. <Men det må da finnes spillere som (idag)er på nivået Cristiano var da han kom hit fra Sporting, Nani er veldig lik Ronaldo når han kom. Endret 1. juni 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
archanios Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Nani kan også bli veldig god, men om han har det samme potensialet som Ronaldo er usikkert. Det må mykje utvikling til først. Det eg trur Nani kan bli bedre enn Ronaldo på er den taktiske biten og å hjelpe til med det defansive arbeidet. Har sett tegn alt no, på at Nani har vore flinkare å jobbe tilbake og støtte backen, enn det CR har vore kjent for å gjere. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Er enig der archanios, defensive arbeidet er ganske bra av Nani. Men jeg ville også sagt at Nani har bedre innlegg fra kantene enn CR (også veldig fine hjørnespark når han får de til). Han kan være viktig for oss i fremtiden mtp. hjørnespark-mål og headinger. Nani har også en god skuddfot som blir bare bedre så det ser bra ut. Gleder meg mer til å se hvordan Anderson utvikler seg men Nani er jo også en talent Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Potensialet til CR har ikke Nani. Ferdig med den saken. Men han er god og kommer til å bli enda bedre. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Potensialet til CR har ikke Nani. Ferdig med den saken. Nå lurer jeg fælt på hvordan du kan vite det så sikkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå