Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Første omgang var jo enveiskjøring fra ManUtd. 2. omgang var Chelski gode, men som United supporter spiller det ingen rolle hvem som er det beste laget, bare United vinner til slutt.

 

Tenk så kjipt å komme til CL-finalen bare for å tape. Vi United supportere kan ikke forestille oss dette, men vi kan jo høre med Arsenal, Chelsea og L'pool hvordan det føles.. :) [/brag]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er enig på dette punktet, Terry var den eneste av spillerne som ikke slo ballen på mål. Selv syntes jeg Manchester var klart best i første omgang, men Chelsea tok godt igjen i andre omgang. Chelsea hadde bedre kontroll på ballen, men Manchester var bedre forran mål. Ellers en ganske jevn kamp.

Lenke til kommentar

Jeg elsker Anderson-straffen, sett den flere ganger nå. Så jævlig kult at han går og skyter ballen inn igjen, Red Army ble jo utrolig pumped up når han gjorde det. :grin: Fy faen, når jeg ser Nani-straffen; den rett etter Terry bomma så ser man at det var egentlig dårlig straffe og at Cech burde egentlig stoppet den! :wow: skummelt, "but who cares"!

Lenke til kommentar

Fikk mail som sa at salget av billetter m/hotell til testimonialen var avsluttet og utsolgt.

 

Ble selvsagt veldig skuffet da jeg håpte det var i boks.

De sa de kommer til å legge ut kampbilletter u/hotell.

Min far og jeg driver nå å vurderer om vi vil skaffe kampbilletter til testimonialen, eller om en PL-kamp er like spennnende å gå på som en første tur.

Lenke til kommentar
Er nok billigere, men å reise med IØR er jo endel mere i prisen da. Museumsbesøk, tur/retur buss, eks. Er vel noe annet i den prisen også om jeg ikke husker feil.

Omvisning på OT, museum, hotell, felles buss til kamp/fra kamp og til hotellet/fra hotellet ved ankomst/reise, kampbillett etc.

Lenke til kommentar
Det stemmer, omvisning på OT er konge :D Sitte i garderoben til guttene osv, så i pressekonferanserommet.

jepp, absolutt noke å få med seg! Virkelig verdt dei ekstra pengene for tur med supporterklubben :) Koslig med folk fra skandinavia og. Bli kjendt med folk osv.

 

Blei btw kjendt med veninna til Lena som hang her veldig mykje før, har ikkje sett ho på ei stund no? Ho med den muldvarpen i avatar elns :p

Lenke til kommentar

Det spørs litt kven som skal reise. Var på min andre tur til OT i desember. Bestilte berre kampbillett begge gongane. Ordna fly og hotell sjølv, og har ikkje hatt noko problemer med det. Alt har gått veldig bra, og for min del er det egentlig ikkje aktuelt å bestille pakketur, ettersom eg no har gjort det på denne måten, og ser kor greit det går å ordne alt sjølv.

 

Å ta seg rundt i Manchester og å komme seg ut til stadion, både på kampdag og ellers(omvisning/tur på museet og lignande) er ingen problemer. Anbefaler faktisk å prøve å komme seg rundt litt, ikkje berre holde seg midt i sentrum. Temmelig fint i området rundt Imperial War Museum (som også kan vere verdt eit besøk) og tilogmed ein tur til scouserville kan faktisk vere ganske interessant (sjølvsagt så lenge ein reiser dit for å gå på beatles-muse eller lignande, og det ikkje gjelder fotball)

 

Liten edit: Det har forresten begynt å poppe opp endel rykter om ei veldig gledelig nyheit. I følge en del engelske nettstadar har Evra signert ny 4-årskontrakt med klubben. Dersom dette stemmer, så blir det vel offentliggjort ganske snart.

Endret av archanios
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...