Sir LuckyNr7 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 * Cristiano Ronaldo kan komme til å fortelle Manchester United at han vil bort ved å forlange å bli satt på transferlisten. (Marca) Troverdig avis? Begynner å bli drittlei alle de ryktene om han Ronaldo, Roanldo blir for faen Real Madrid. Skjønn det! Du er ikke den eneste som er drittlei ryktene om Ronaldo Lenke til kommentar
archanios Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Troverdig avis, den er i allefall spansk. Artikkelen fra Marca Marca er vel ikkje akkurat den mest truverdige avisa på planeten. Den satsar på dei overskriftene som trekker mest lesarar og er kjent for å overdrive voldsomt. Det er vel også ei av avisene som har vore mest aktiv når det gjeld Ronaldo, kanskje meir så enn Real M sjølv. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Har bestillt billetter til Solskjær-testimonial! Første tur til Old Trafford både for meg og min far. Håper det går seg til og det ikke er utsolgt eller noe. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Nice, selvom jeg ikke ville ha valgt den kampen siden Solskjær kun spiller fra det 70 minutt. Jeg tror jeg skal velge en kamp slutten av August eller begynnelsen av September. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 For meg er det mer minnerikt å gå på Testimonialen til en så stor spiller som Solskjær, og ikke en PL-kamp. PL-kamper kommer jeg uansett til å gå på senere. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Champions League kamp folkens! Anbefales! United - Barca Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Champions League kamp folkens! Anbefales! United - Barca Ville ikke planlagt det, for å si det slik... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Om Ronaldo: "- Du kan ikke kjøpe noe som overhodet ikke er til salg, sier Real-boss Ramon Calderon til Sky Sports." http://fotball.aftenposten.no/internasjona...ticle109057.ece Lenke til kommentar
salomo Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Håper det er sant, men stoler ikke på Real for fem flate øre, dette ble også sagt for en måned siden. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Nei å stole på andre fotballklubbar når det gjeld overgangar skal en vere forsiktig med, men samtidig så er silly-season i gang for fullt, og avisene tjenar store pengar på størst mulig overskrifter. Så les det aller meste med tre klyper salt og en god porsjon sunn fornuft. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Det kan godt tenkes at ryktene begynner å svirre rundt Ronaldo igjen snart. Kanskje om en annen klubb en Real. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Går heftige rykter om at Chelsea vil ha Ronaldo nå, ikke veldig overraskende egentlig. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hhahahahahaahhahahahahah! Link? Særlig at Ronaldo vil til Chelsea som er et råttent lag, det tror jeg han også selv vet. Hvorfor skal han egentlig bytte klubb når han er i verdens beste klubb? Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Fordi han har lyst på nye utfordringer, og spille i en annen liga. Håper uansett ikke at han drar til El Madrid. Min spådom er at han ikke blir en suksess neste sessong. Og tro meg, jeg er god til å spå Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Kjeften på deg han kommer til å eie neste sesong også, for det sier jeg Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Han kommer til å pisse på alle i neste sesong, tro meg! Så er det vel ikke så stor utfordring å spille i en råtten klubb som Real Madrid? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå