Mr.SS Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Har mer lyst til å se England kampen. Er David Beckham i startelleveren? Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 La oss ikke håpe det, for Englands del. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Kan ikke garantere at han starter men jeg er 99% sikker at han starter i kveld ja. Selv skal jeg se på England, ikke Norge. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 SportN, vissstnok, som selvfølgelig er klikka hos meg Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Som selvfølgelig jeg ikke har!!! Endret 28. mai 2008 av Kjetil91 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Du finner den vel på nettet Når starter kampen, har kamp selv idag Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 21.05 starter England - USA, så det går jo an å se 1. omgang av Norge-kampen og skifte kanal når England-kampen begynner og se hele den kampen, for de som er i tvil om hvilken kamp de skal se Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg digger signaturen din Aye Blir glad når jeg ser sånnt.. Forresten så taper Norge i dag. Drittlag til tusen Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 SportN, vissstnok, som selvfølgelig er klikka hos meg Jaja, da blir det streaming her også. Latterlig at England ikke kvalifiserte seg til VM. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg digger signaturen din Aye Blir glad når jeg ser sånnt.. Takk takk Er jo et fantastisk bilde som spiller på det samme: Jeg tror også Norge taper i dag, eller kanskje de klarer uavgjort, jeg tror ikke de vinner i hvertfall. Uruguay er jo også høyere rangsjert på FIFA-rankingen også (Selv om det bare er en plass ) Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Aye. Hva mener du egentlig med at Man Utd er "Champions" 2 ganger på, som ingen andre er? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Rart at Liverpool-fansen ikke fyller signaturene og skryter av sine henholdsvis 18 serietrofeer, 5 serievinnercuptrofeer og x ligacuptrofeer. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg skulle poste et innlegg her, men ble oppholdt. Det er helt lov å si sin mening, men som retningslinjene sier, provoserende innlegg BLIR slettet. Innlegg skrevet i affekt over mål, taklinger osv har vi høyere toleransegrense for, men nå er vi off-season, og vanlig forumfolkeskikk er standarden. Send meg gjerne en pm om man har kommentarer. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Aye. Hva mener du egentlig med at Man Utd er "Champions" 2 ganger på, som ingen andre er? Premier League og Champions League. Hva ellers? Edit: Skjønte hva du mente nå. Skal endre signaturen til noe som ikke kan misforståes så enkelt. Bedre nå? Endret 28. mai 2008 av Aye Lenke til kommentar
salomo Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Brukte ca 60 mill pund. Anderson £20 mill. Hargreaves £18 mill. Nani tror jeg var £12 mill. = £50 mill... Og Tevez er på lån og der var det vel snakk om £3 mill i året eller noe sånt. Men jeg regner vel med at Tevez blir kjøpt fri fra den kontrakten i sommer, så der forsvinner sikkert £20 mill... Nani og Anderson kostet 420 mill. og Hargreaves kostet 200 mill Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Verken Nani eller Anderson har vist seg å bli som forventet, altså etter det jeg trodde dem skulle bli. Missforstå meg rett, Anderson har kjempet som en klegg om ballen, mistet han ballen ga han seg ikke selv om han evt. måtte gresset motspilleren. som har imponert meg veldi. Nani er på stadiet hvor Ronaldo var for ca 3-4 år siden, bare ikke fullt så mye driblinger å fart. Rett meg om jeg er helt bak mål: Endret 28. mai 2008 av Uncle_2Fast4You Lenke til kommentar
PSV Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Anderson slipper ikke til. Derfor. Nani har vært så som så. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Anderson og Nani har overgått mine forventninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå