Nutjob Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Vet, glemte å redigere den. Beklager du er tilgitt pus er du ikkje på skulen? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg er syk, så da er det ikke så mye å gjøre utenom å sitte på diskusjon å loke Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg er syk, så da er det ikke så mye å gjøre utenom å sitte på diskusjon å loke slaur. Har mattetime eg Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 I det herrens år da jeg gikk på skolen kunne man ikke sitte på forum i timene Er det så mye skole så sent i Mai da? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Nå er vel du ganske gammel med grått hår sikkert, så det var nok ikke pcer på skolen i din tid Limbeck Er vel ikke så mye skole igjen tror jeg. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Brukte ca 60 mill pund. Anderson £20 mill. Hargreaves £18 mill. Nani tror jeg var £12 mill. = £50 mill... Og Tevez er på lån og der var det vel snakk om £3 mill i året eller noe sånt. Men jeg regner vel med at Tevez blir kjøpt fri fra den kontrakten i sommer, så der forsvinner sikkert £20 mill... feil, Nani var mer enn det. Gidder ikke sjekke nå men var nærmere 16-18 mil pund han og. Tror Anderson var litt mer faktisk, nærmere 19-20 mill. pund. Kan hende at jeg bommer litt på Nani, men han var i hvert fall den "billigste" av gutta Ganske sikker på at det står £20 mill på Anderson Edit: Hadde pc når jeg gikk på skolen, tror det var en sånn kalkulator Endret 28. mai 2008 av Manx Lenke til kommentar
archanios Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 United.no går for 18.. Men vi brukte en god del pengar i fjor, og pr i dag så kan det sjå ut som at SAF vil bruke omlag det samme beløpet i år. Det er jo også naturlig at ein heile tida må forsterke eit lag, sjølv om at ein har vunne både PL og CL. Det betyr jo at vi har eit veldig godt lag, men det er alltids sånn at to sesongar ikkje er like, og i tillegg vil nok United no vere laget som absolutt alle skal slå. (som om det ikkje er det til vanlig, men med to ligagull på rad så er det vel endel som gjerne vil ha oss ned frå trona igjen) Håper SAF gjer som han har uttalt og fortsetter å satse på yngre spelarar. Alves er 25 og Hunter blir 25 i august, så der er det på grensa, og dersom han vil handle ungt, så er vel gjerne ikkje Luis Fabiano i det kategorien. Micah Richards derimot er jo ein ung spelar som virkelig kan bli noko stort, men så spørs det kor lang tid det vil ta før det evt ville vere naturlig å sjå han med raud drakt. Dersom eindel av rykta som står rundtomkring stemmer så er jo United på jakt etter Petrucci(Roma), Jeremy Helen(Rennes), Darnel Situ(Lens) som alle blir sett på blant dei største europeiske talenta. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Nå er vel du ganske gammel med grått hår sikkert, så det var nok ikke pcer på skolen i din tid Limbeck Er vel ikke så mye skole igjen tror jeg. http://www.old-computers.com/museum/comput...?c=734&st=1 Vi hadde disse Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Virkelig kule de :=) Hvordan skjermkort var det? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Har ikke peiling, men vi hadde ikke fargeskjermer da. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Limbeck: 4 Fa-cup, 2 Ligacup, 1Cupvinnercup Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Har ikke peiling, men vi hadde ikke fargeskjermer da. Jeg køddet, ironi ? Men nok OT. Endret 28. mai 2008 av Raste Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Kan hende han køddet også ? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Nå er vel du ganske gammel med grått hår sikkert, så det var nok ikke pcer på skolen i din tid Limbeck Er vel ikke så mye skole igjen tror jeg. http://www.old-computers.com/museum/comput...?c=734&st=1 Vi hadde disse De så skummelt kjent ut Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Tiki hadde man jo faktisk tidlig på 90-tallet også, så man trenger ikke være skrekkelig gammel for å huske dem. :] Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg satt med dem i 91 da. På ungdoms skolen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg satt med dem i 91 da. På ungdoms skolen. Skal du ha premie for det ? Er det ikke nok OT nå da ? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Rooney må opereres? Hmm blir han med på pre-season da tror dere? Skal se på han og resten av England guttene i kveld og håpe at Yanks blir knust Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 England kampen går på tv? Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jepp, på SportN.. Er selv litt i til om jeg skal England eller Norge i dag jeg da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå