Limbeck Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Er enig i at å vinne verdens beste liga er et tegn, men ellers er det veldig typisk å kalle sin egen klubb for verdens beste. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Limbeck: Hehe, hva har du tatt? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Liverpool vant jo cl.... Hvis jeg ikke husker feil så vant United CL? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Ikke denne sesongen da einstein Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Hvem bryr seg om Liverpool vant tidligere. Det er nå som teller... Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Si det til Liverpool supporterene du. Det er de som ikke skjønner de to setningene der. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Hehe, Evra på vei bort, kjempemorsomt. Tenker han er interessert i å forlate verdens beste klubb til en klubb som skal spille UEFA-cup neste sesong Det var snakk om at han ikke skrev under en ny kontrakt og går til Milan til neste år. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Hvem bryr seg om Liverpool vant tidligere. Det er nå som teller... Mener du det neste sesong også? Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=510967 Må si jeg liker ønskene til SAF Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Neste sesong synes jeg fortsatt det er veldig stas at United vant i år. Poenget er at United er verdens beste klubb fordi de vant CL og PL i år. Da er det liten grunn til å dra inn Liverpools CL-triumf fra tre år tilbake. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Nja. Hellas vant jo em. Liverpool vant jo cl.... Vi vant verdens beste liga, og CL. Jeg har all rett til å kalle ManUtd verdens beste lag for øyeblikket, og det kan ingen andre argumentere mot engang. Å vinne i ''verdens beste liga'' og Champions League er ikke bekreftelse nok!!! December in Japan I tell you! Edit: Pinlig stavefeil. Endret 27. mai 2008 av PSV Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Å vinne i ''verdens beste liga'' og Champions League er ikke bekreftelse nok!!! Desember in Japan I tell you! Hvem planet er du på? Endret 27. mai 2008 av Uncle_2Fast4You Lenke til kommentar
PSV Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Å vinne i ''verdens beste liga'' og Champions League er ikke bekreftelse nok!!! Desember in Japan I tell you! Hvem planet er du på? Hvilken-planeten. ( ) Jeg sier bare at vi ikke kan kalle oss ''verdens'' beste klubb ennå, da vi strengt tatt bare har vunnet Premier League (som gjør oss best i England) og Champions League (som gjør oss best i Europa.) Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Å vinne i ''verdens beste liga'' og Champions League er ikke bekreftelse nok!!! Desember in Japan I tell you! Hvem planet er du på? Hvilken-planeten. ( ) Jeg sier bare at vi ikke kan kalle oss ''verdens'' beste klubb ennå, da vi strengt tatt bare har vunnet Premier League (som gjør oss best i England) og Champions League (som gjør oss best i Europa.) Unnskyld meg, men hva er større enn Champions League og Premier League? Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 klubb-VM? :!: Tviler på at SAF gidder å ta den turneringa alvorlig. Tipper det blir som i 2000, sist United var med. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 klubb-VM? :!: Tviler på at SAF gidder å ta den turneringa alvorlig. Tipper det blir som i 2000, sist United var med. jeg syns nå CL og PL er nok bevis på Verdens Beste Klubb. men det er nå min mening Lenke til kommentar
PSV Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Hvis Champions League og Premier League skal være bevis nok blir det jo ikke rettferdig for de lagene som ikke spiller i Europa, da de ikke får være med på leken. Edit: Enda en fæl skrivefeil. Endret 27. mai 2008 av PSV Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Neste sesong synes jeg fortsatt det er veldig stas at United vant i år. Poenget er at United er verdens beste klubb fordi de vant CL og PL i år. Da er det liten grunn til å dra inn Liverpools CL-triumf fra tre år tilbake. Mitt poeng er at sånne uttrykk er veldig vanskelige å definere. Det avhenger hele tiden av hvem som er i form http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=510967 Må si jeg liker ønskene til SAF Prislapp: 50 mill pund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå