Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel en uskreven regel at klubber ikke skal holde igjen spillerne mot sin vilje, er det ikke? Jeg tror nok Piqué ønsker mer spilletid enn det han kan få i Man Utd. Her er han nesten avhengig av skader og hvile av spillere for å få slippe til. Vil være dårlig gjort overfor ham å hindre han i å utvikle seg enda mer, slik som han vil gjøre om han får mer spilletid ...

Håper på en tilbakekjøpsavtale av ett eller annet slag!

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar

Faen, så nå at Pique har blitt solgt. Skjønner jo det pga. det Goscinny sier, men er fortsatt litt surt å miste han. Men en ting er sikkert, han kan ikke spille sammen med Rio da de er altfor like i spillestilen så han var egentlig bare aktuell når Rio blir skadet og ikke Vida. Han hadde ikke fått spilt nok, selvom jeg vet Fergie sa at han skulle spille mer enn 10 kamper nå til neste sesong. Er greit at han drar fordi han må jo få spille; vi vet bedre enn de fleste at han er faen god nok til mange første 11er. Takk for tidene, Pique :)

EDIT: Terry har blitt valgt som kaptein mot USA for England i morgen. Hmm, håpet at Capello skulle holde med Rio men kanskje det er bare en del av "trial" perioden med forskjellige kaptein. Synes det er litt rart siden ingen får vise kvaliteter mer enn en kamp.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Tarik blir nok ganske god. Men jeg tror ikke han blir noen superstjerne.

Han har potensiale, absolutt. Men gutten trenger å pumpe litt jern. Litt knebøy hadde gjort seg der i gården ja.

Tror dere mange trodde at Morten Gamst Pedersen skulle bli en av de store profilene i Blackburn da han kom, neppe....

Fra nettavisens ryktebørs: *Patrice Evra skal etter ryktene være på vei bort fra United, italienske AC Milan skal visstnok bli hans nye arbeidsgiver.

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar

Nettavisen's ryktebørser må tas med to klyper salt. Blåser opp ting så du skulle tro at det hadde vært en orkan på ferde. De presterte jo å skrive at Ronaldo åpner for å forlate United etter sesongen, som jeg skrev et par sider tilbake.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Evra er jo genial. Beste venstrebacken.

Han har utviklet seg enormt denne og forrige sesong! Håper han blir ut karrieren, han har alt offansivt og sterk en mot en defansivt. Ekstrem fart :D

Men da stikker jeg på fotballtrening, cya.

Lenke til kommentar

Er sant NightKeeper men enig med Limbeck såpass at PL er mye viktigere enn CL. Men ellers er det jo deilig å vinne CL men akkurat det kunne jo gått begge veier. MEN, vi er kings of England og champions of Europe. :grin:

EDIT: BTW, jeg ler av de ryktene om Evra. HAHA!

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...