Nutjob Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 skjer folkens? Har Limbeck røyka? =D Menn serr, hva skjer med rykter osv. for tida? Noen feite rykter ute å går? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Feite rykter om Ronaldo hvis du ser litt høyere opp, ja. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Feite rykter om Ronaldo hvis du ser litt høyere opp, ja. tar jeg alltid med en klype salt snakkes ppl's, nå skal det games AoC Endret 26. mai 2008 av zaltmann Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Haha, tvilsomt "tilbud" Menne vi trenger nok i hovedsak en spiss, og kanskje noe backup i forsvar, så skremmende ut når Vidic var skada, og nå går jo Pique og så... Ramos hadde vert en glitrende backup da, men jeg er usikker på om vi trenger det <Vi har jo ikke bruk for penger når vi mister Ronaldo Nja. Det er det Glazer vil ha. Har du Ramos i klubben bruker du han ikke som backup.. Han er god nok til å være i Man UTDs forsvar Har fulgt en del med på La Liga i 07-08-sesongen, og det er ingen tvil om at hans ferdigheter er helt utrolige. Edit: Slik jeg vil ha det: Behold Ronaldo. Ang. spisser osv.. Jeg vil se Sergio Aguero i helrød drakt, jeg.. Han blir 20 om et par dagers tid, og er helt utrolig god. Ang. beck: Skaff Daniel Alves. Ramos og Alves på hver sin beck hadde vært konge, men det skjer nok ikke. SAF har sett litt på Alves, så vidt jeg husker å ha hørt. Endret 26. mai 2008 av Haakon* Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Han er en allsidig kar, så han kan jo spille høyre midt og, da ^^, Uansett mener jeg at Ramos og Alves hadde vært helt genialt.. Men om ikke Ramos går (noe som ikke skjer), så kan de jo fortsatt ha Alves på høyreback og evra på venstre, da? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Ramos er uaktuell. Alves hadde vært genial på høyresiden. Evra er imidlertid soleklart førstevalg på venstresiden. Ville vært latterlig å prøve og erstatte han. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Ang. beck: Skaff Daniel Alves. Ramos og Alves på hver sin beck hadde vært konge Hvorfor skal vi bytte bort Evra, er vel ikke så veldig mange som har vært bedre enn han på venstrebacken i europa denne sesonge... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Ramos er jo høyreback, så det blir nok vanskelig med Alves og Ramos på hver sin back. Og om en av dem spilte på venstresiden så tror jeg fortsatt Evra ville vært et bedre valg. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Oppsummering av sesongen for "de 4 store": http://i26.tinypic.com/8yax5s.png :!: Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Ramos er jo høyreback, så det blir nok vanskelig med Alves og Ramos på hver sin back. Og om en av dem spilte på venstresiden så tror jeg fortsatt Evra ville vært et bedre valg. My bad der.. Glemte at dem begge er høyrebacker (ramos duger jo på venstre og, men ikke på langt nær like bra som på høyre).. Ramos går ikke uansett, men Alves på høyre og Evra på venstre hadde vært konge ^^ Lenke til kommentar
PSV Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Ser ikke vitsen med å bruke mange millioner på å bytte Brown, han har jo hatt en kanonsesong. Få heller inn en ny spiss for å lette trykket på Tevez/Rooney. Evt kjøp en ung høyreback (19-20åring). Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 http://www.manutd.com/ Pique solgt til Barca. Sug ballene mine, dette kommer vi til å angre så jævlig på i fremtiden. For et forbanna idiotsalg. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Rossi all over again. Synd, men ikke uventet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 http://www.manutd.com/ Pique solgt til Barca. Sug ballene mine, dette kommer vi til å angre så jævlig på i fremtiden. For et forbanna idiotsalg. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Pique og Rossi kommer til å bli store. Håper for guds skyld SAF har fått sneket inn en tilbakekjøpsklausul på i alle fall en av de. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Med Rossi så mener jeg det var en klausul på at vi hadde førsterett på å kjøpe ham hvis Villarreal var interessert i å selge. Dumt at Pique blir solgt, men samtidig er det ikke så veldig krise heller. Vidic og Rio tror jeg hadde vært førstevalg i lang tid framover, selvom Pique hadde valgt å bli. Hvis vi får skader på Rio eller Vidic kan Brown gå inn i midtforsvaret og Neville/Hargreaves spille på høyreback. Så jeg tror vi klarer oss veldig bra uten Pique, selv når det er skader, men det er jo synd å miste et så stort talent nok en gang. United har førsterett Jepp, her står det. Endret 27. mai 2008 av Aye Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Rossi og Pique er blitt for gode til å spille på et reservelag Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 http://www.manutd.com/ Pique solgt til Barca. Sug ballene mine, dette kommer vi til å angre så jævlig på i fremtiden. For et forbanna idiotsalg. Faen, nå ble jeg trist. En utrolig god og ung spiller, hadde sikkert blitt mere og mere stabil jo flere kamper han hadde fått. Utrolig dumt salg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå