Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

jeg tror Dj_dark satser hardt på at jeg skal på sportsbaren på søndag med pils i hånda, hehe...

 

I følge statestikken min så har united fått med seg 3poeng hver gang jeg er på denne sportsbaren + pils

 

og det skal jeg satan gjøre te helgen også....

som sagt, jeg ofrer alt for United i årl. ikke F som Chelsea skal få sitt 3. gull på rad

7760697[/snapback]

 

 

Jeg har et dilemma. De to siste gangene jeg har vært på fylla har United avgitt poeng dagen derpå, og ikveld skal jeg på fylla :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg tror Dj_dark satser hardt på at jeg skal på sportsbaren på søndag med pils i hånda, hehe...

 

I følge statestikken min så har united fått med seg 3poeng hver gang jeg er på denne sportsbaren + pils

 

og det skal jeg satan gjøre te helgen også....

som sagt, jeg ofrer alt for United i årl. ikke F som Chelsea skal få sitt 3. gull på rad

7760697[/snapback]

 

 

Jeg har et dilemma. De to siste gangene jeg har vært på fylla har United avgitt poeng dagen derpå, og ikveld skal jeg på fylla :(

7762037[/snapback]

 

Da er det bare og ofre fylla for United, jeg skal IKKE sette penger på kampen i morgen da går vi så og si alltid på et poengtap når jeg gjør det, sist gang jeg gjorde det var mot West Ham...

Lenke til kommentar

Deilig med Chelsea tap idag, selv om jeg ikke liker å se LFC vinne. Men i dag var det like greit at de vant.

 

Nå får vi håpe United benytter sjansen til å få et godt forsprang! Hadde vært deilig med revansj mot Arsenal. Noen som har styring på hvem som evt. er ute med skader/suspensjon nå? (På begge lag)

Lenke til kommentar

Fy f@en!! Nytbart resultat av Liverpool!

Kan ikkje tabellen endres negativt i forhold til Chelsea denne helga heller. Men akk så positivt det kan bli!

Arsenal - United 1-3( realistisk 0-1) Drømmesituasjonen i morgen kveld!!

 

Edit: Tror ikke det er noen store skadeproblemer i noen av lagene. Van persie er ute for arsenal tror jeg.

Endret av ThOms-N
Lenke til kommentar
Er jo godt å vite at vi ikke taper den 6 poengs ledelsen vi har når vi møte arsenal i morgen, men kan øke den med forhåpentlig tre poeng  :w00t:

7762947[/snapback]

Tror det kan hjelpe veldig på, å på papiret skal vi slå Arsenal. Midtbanen er i tillegg mektig svekket hvis ikke Gilberto spiller. Å ikke har de Cole til og stoppe Ronaldo heller, har en god følelse :)

Lenke til kommentar

United har et skadefritt mannskap å velge fra, noe som selvfølgelig er meget bra!

Arsenal derimot, må klare seg uten minst to spillere; Ljungberg, Gallas og Gilberto. Van Persie er tvilsom grunnet skade, noe også Eboue er..

 

Takk skal dere ha, Liverpool! Skal litt til å si akkurat det, men det var en herlig seier! Det fryder meg faktisk! Moro å høre sutringa til Mourinho i etterkant hvor han nok en gang klager på tynn spillerstall :lol:

Lenke til kommentar
Man ser jo forøvrig hvor sårbare Chelsea er bare det kommer noen skader på Carvalho & Terry samtidig.

 

Har godfølelse før matchen imorra, gleder meg some en unge!!

7765555[/snapback]

Er det bare jeg som synes det er litt rart at de besitter 7 sentrale midtbanespillere, men bare 2 sentrale forsvarere som duger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...