NightKeeper Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 jeg tror Dj_dark satser hardt på at jeg skal på sportsbaren på søndag med pils i hånda, hehe... I følge statestikken min så har united fått med seg 3poeng hver gang jeg er på denne sportsbaren + pils og det skal jeg satan gjøre te helgen også.... som sagt, jeg ofrer alt for United i årl. ikke F som Chelsea skal få sitt 3. gull på rad 7760697[/snapback] Jeg har et dilemma. De to siste gangene jeg har vært på fylla har United avgitt poeng dagen derpå, og ikveld skal jeg på fylla Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 jeg tror Dj_dark satser hardt på at jeg skal på sportsbaren på søndag med pils i hånda, hehe... I følge statestikken min så har united fått med seg 3poeng hver gang jeg er på denne sportsbaren + pils og det skal jeg satan gjøre te helgen også.... som sagt, jeg ofrer alt for United i årl. ikke F som Chelsea skal få sitt 3. gull på rad 7760697[/snapback] Jeg har et dilemma. De to siste gangene jeg har vært på fylla har United avgitt poeng dagen derpå, og ikveld skal jeg på fylla 7762037[/snapback] Da er det bare og ofre fylla for United, jeg skal IKKE sette penger på kampen i morgen da går vi så og si alltid på et poengtap når jeg gjør det, sist gang jeg gjorde det var mot West Ham... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Lurer på om jeg skal be til fotballguden før hver pils. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Du få ta og si Glory Glory Man United foran hver slurk så kanskje det går bra... Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Heia Liverpool i 30min til. Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Deilig med Chelsea tap idag, selv om jeg ikke liker å se LFC vinne. Men i dag var det like greit at de vant. Nå får vi håpe United benytter sjansen til å få et godt forsprang! Hadde vært deilig med revansj mot Arsenal. Noen som har styring på hvem som evt. er ute med skader/suspensjon nå? (På begge lag) Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Fy f@en!! Nytbart resultat av Liverpool! Kan ikkje tabellen endres negativt i forhold til Chelsea denne helga heller. Men akk så positivt det kan bli! Arsenal - United 1-3( realistisk 0-1) Drømmesituasjonen i morgen kveld!! Edit: Tror ikke det er noen store skadeproblemer i noen av lagene. Van persie er ute for arsenal tror jeg. Endret 20. januar 2007 av ThOms-N Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Van Persie er usikker, Gilberto står over grunnet karantene. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Å Ljungberg, ikke at det betyr så mye. Er Henry jeg frykter uansett. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Nydelig med pool-seier.. De eide virkelig chel$ea idag... Er jo en 6-poengs helg for united dette, og nå er de 3 første sikret... De MÅÅ bare slå arsenal imorgen.. Så blir dette en riktig så fin helg Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Er jo godt å vite at vi ikke taper den 6 poengs ledelsen vi har når vi møte arsenal i morgen, men kan øke den med forhåpentlig tre poeng Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Er jo godt å vite at vi ikke taper den 6 poengs ledelsen vi har når vi møte arsenal i morgen, men kan øke den med forhåpentlig tre poeng 7762947[/snapback] Tror det kan hjelpe veldig på, å på papiret skal vi slå Arsenal. Midtbanen er i tillegg mektig svekket hvis ikke Gilberto spiller. Å ikke har de Cole til og stoppe Ronaldo heller, har en god følelse Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Men de har jo to skumle spisser ved navn henry og adeblablabla... Sistnevnte ødla for oss på OT i september... Heldigvis er persie ute.. har jeg i hvert fall hørt... Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Vinn imorgen! (Fy faen så rart å si akkurat det, har blitt mange sånne siste sesongene) Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Persie ute imorgen, det øker sjansene våre. Frykter den flyvende hollender. Gilberto suspendert, meget godt da han er fantastisk defensiv. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 United har et skadefritt mannskap å velge fra, noe som selvfølgelig er meget bra! Arsenal derimot, må klare seg uten minst to spillere; Ljungberg, Gallas og Gilberto. Van Persie er tvilsom grunnet skade, noe også Eboue er.. Takk skal dere ha, Liverpool! Skal litt til å si akkurat det, men det var en herlig seier! Det fryder meg faktisk! Moro å høre sutringa til Mourinho i etterkant hvor han nok en gang klager på tynn spillerstall Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Ser tynt ut bakover for Arsenals del, noe man til tider kunne se mot Liverpool, dog scoret de 6 noe som desidert ikke skjer imorgen. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Jeg er særdeles spent på morgendagens kamp, og jeg håper virkelig United kan dra nytte av Chelseas feilsprang i dag! Det hadde vært ypperlig å kunne øke forspranget til hele ni poeng! Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Man ser jo forøvrig hvor sårbare Chelsea er bare det kommer noen skader på Carvalho & Terry samtidig. Har godfølelse før matchen imorra, gleder meg some en unge!! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Man ser jo forøvrig hvor sårbare Chelsea er bare det kommer noen skader på Carvalho & Terry samtidig. Har godfølelse før matchen imorra, gleder meg some en unge!! 7765555[/snapback] Er det bare jeg som synes det er litt rart at de besitter 7 sentrale midtbanespillere, men bare 2 sentrale forsvarere som duger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå