Sameboe Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 haha :!: Det bilde var utrolig bra xD Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Beste compilation av Ronaldo so far. Begynner nesten å grine av hvor god han er, denne videoen er rett og slett helt rå. C. Ronaldo - The Proof Part 2 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 «Viva John Terry - could have won the cup, but he fucked it up» Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Nå ler jeg på grunn av hvor dem den er da. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Beste compilation av Ronaldo so far. Begynner nesten å grine av hvor god han er, denne videoen er rett og slett helt rå. C. Ronaldo - The Proof Part 2 Får ikke spillt av videoen . Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Så kun første del, og den var fantastisk. Koste meg gløgg ihjel Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Neh, skikkelig middels spiller. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Målet til Ronaldo og Rooney etter 7 minutter er den beste kontringen jeg noensinne har sett. Jeg har sett målet før, mange ganger, men var et godt gjensyn.. Ta en ekstra titt alle andre og =) Lenke til kommentar
salomo Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Real prøver seg igjen. http://www.dailymail.co.uk/sport/football/...r.html?ITO=1490 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 ROnaldo har jo avvist disse ryktene, ikke bry dere om de! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 "Ronaldo er alt som er galt med dagens fotball" Hva er det med VGD som får meg til å bli så frustrert? Fulgte den linken som var i artikkelen om Ronaldo og dette er det første jeg får lese. Det er folk der som kan erte på seg gråstein med få ord. Ellers så er dette the sun og jeg har ikke hørt noe om at han skal ha ny kontrakt Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Nettavisen og VG har artikkel om at Ronaldo skal skrive under ny kontrakt neste uke. Har også følelsen på meg at han vil skrive ny kontrakt, først og fremst kanskje på grunn av ryktene. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Madrid believe that the 24-year old Brazilian could fill the gap left by Ronaldo should he leave Old Trafford Riiiight... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Nettavisen og VG har artikkel om at Ronaldo skal skrive under ny kontrakt neste uke. Har også følelsen på meg at han vil skrive ny kontrakt, først og fremst kanskje på grunn av ryktene. Begge er hentet fra the sun <Madrid believe that the 24-year old Brazilian could fill the gap left by Ronaldo should he leave Old Trafford Da er det vel best han blir og fyller hullet i Real da ? Endret 23. mai 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Ja, men The sun kan ha riktig også, ingen avis i verden har hver eneste artikkel med kødd. Så vi får håpe at det er sant at han skriver under ny kontrakt. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Men hvorfor har ingen annen snakket om en kontrakt? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Ingen, er ingen grunn til at han skal signere ny kontrakt, han signerte for 1 år siden. Ny kontrakt blir vel signert tidligst neste sommer . Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Det høres mye mere fornuftig ut. Hadde selvfølgelig ønsket at han har skrevet under en så stor kontrakt som mulig, men jeg synest noe skurrer her. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Beste compilation av Ronaldo so far. Begynner nesten å grine av hvor god han er, denne videoen er rett og slett helt rå. C. Ronaldo - The Proof Part 2 Garantert en av de beste, om ikke den beste jeg har sett! Bare en ting var galt med videoen, og det var musikken. Kommer nok til å se videoen noen ganger i morgen og da skal jeg høre på egen musikk. Men for en video og for en spiller!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå