Limbeck Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Hva er det Terry sier til Tevez her? Noe må det jo ha vært siden han dekket kjeften til det slik at TV-kameraene ikke kunne oppfatte ved å lese ved munnen hans. Terry har jo ikke akkurat det beste ryktet på seg når det gjelder rasisme....frydet meg at han ble syndebukk i går, unner ikke det laget der en dritt. Ja, er nok noe rasistisk siden Drogba og Essien er rett bak han Men er det noen som har noe bilder av de russiske soldatene eller hva de var som dro på seg United trøyer? Virker som han prøver seg på noe, men dommeren er helt oppe i situasjonen og hadde det vert noe skikkelig stygt tror jeg han hadde slått ned på det. Dessuten kan ikke Tevez engelsk Endret 22. mai 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) For å være helt ærlig, så var det deiligere å få Champions League enn å ta ligagullet.. For meg da såklart.. Er jo mesten 10 år siden vi tok Champions League sist gang, så dette var ren orgasme. Var rett før jeg knust tven når Van Der Sar reddet den siste straffen, har aldri blitt så glad etter en kamp før, aldri! Kunne faktisk ikke tro at vi vant over Chelsea i Champions League finalen. United vant fortjent, selv om mange er uenige. United hadde 3-4 gigantiske sjangser i 1. omgang, mens Chelsea hadde griseflaks med målet sitt. I 2. omgang så hadde vel Chelsea de 2 stangskuddene, der var vi heldige. Men så var United enda nermere mål enn Chelsea når Giggs ikke klarte å sette den ballen fra 11 meter eller hva det var. Chelsea hadde riktignok ball mye mer og dominerte midtbanen i lange perioder i 2. omgang, men det var de 2 gigantiske kjangsene som kom. Straffekonkurransen var noe av det verste jeg har opplevd. Jeg var 110% sikker på at Ronaldo ville bomme, av en eller annen grunn, Jeg bare visste de, men jeg var også 110% sikker på at Terry skulle sette den straffen. Sto klar til å skru av tven der. Jeg kan innrømme at vi var ekstremt heldige med at Terry sklei på den siste straffen, men nå sklei Van Der Sar på målet til Chelsea også, så det var vel litt rettferdig:D Gratulerer med The Double alle Manchester United fans, neste år tar vi The Treble! Endret 22. mai 2008 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 http://www1.vg.no/bildespesial/show/spesia...=0&katId=-1 FINNES det noe bedre bilde? Se på ansiktene til gutta da..og Ronaldo...lyser litt lettelse over det utrykket EDIT:Bilde nr 32 Tenk dere hva Ronaldo gikk igjennom da. Bomme på straffen. Terry bommer i siste liten og så redder Sar. Alt i løpet av noen minutter. Vi vet hvor følsom gullgutten vår er. Kastet seg ned på matta å gråt i går. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Ja, Ronaldo virker følsom. Husker jeg så EM Finalen 2004 og Ron begynte å gråte etter dem tapte. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Det andre stangskuddet og sjangsen til Giggs kom i ekstraomgangene. Chelsea hadde et stangskudd før 90 min og var griseheldige som kom seg til ekstraomgangene. Vet mange prøver prøver å få det til at vi var heldige men de må ha glemt hele første omgang. Carrick med kjempesjangsen sin og Tevez med sine to. At det sto 1-1 til pause var veldig urettferdig. Mest morsomt synest jeg det var når Tevez ble pekt ut som kampens minst sympatiske. For å gjøre akurat det samme som Chelsea gjorde når de skulle gi tilbake ballen, og for å gjøre noe 99% av alle spillere hadde gjort i den situasjonen. Jeg synest synd på Terry og alt det der. Kanskje litt på Lampard også. De er ok spillere selv om begge mister hodet en gang i blandt, men resten av Chelsea laget har jeg ingen medfølelse for og jeg er ikke bare glad for at vi vant, men jeg er glad for at de tapte. De har et underskudd som er latterlig og består ene og alene pga bankkontoen til Roman. Alikevel kjøper de spillere for milliarder. Et hvert tap for Chelsea er en seier for fotballen. PS! det der mente jeg bokstavelig. Ja, Ronaldo virker følsom. Husker jeg så EM Finalen 2004 og Ron begynte å gråte etter dem tapte. Og husker det horrible tapet i facup finalen mot Arsenal. Da vi rundspilte dem i 120 min og tapte på straffer. Husker også Keane som med en gang var fremme og trøstet han. Kaptein Keane. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg bare digget det med Terry, men hvis det hadde vært Ballack hadde det vært ekstra digg. Tåler ikke trynet på han, så ikke en gang i en dommer situasjon han var borte fra dommeren. Virket jo helt forelsket i dommeren igår han. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Ja, Ronaldo virker følsom. Husker jeg så EM Finalen 2004 og Ron begynte å gråte etter dem tapte. God kveld folkens skjønner han veldig godt eg, hadde nok gjort det samme sjøl i ein så viktig kamp. Men har fått det for meg no at Ronaldo ikkje taklar presset ved viktige kampar. Det har han bevist 2 CL kampar på rad med straffemiss. Tilfeldig? Mulig, men trur nok ikkje det... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 En ting jeg kom til å tenke på. Tim Howard måtte spille kamper for å ikke miste arbeidstillatelsen sin. Derfor ble han lånt ut til Everton. Ergo så må man på banen for at det skal bli godkjent som arbeid. Er ikke det litt merkelig? Han var ansatt i Manchester United. Det er å være i en jobb. Betyr det at fotballspillere blir sett på som arbeidsløse hver gang de ikke er på banen? At de jobber en eller to dager i uken? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Ja, Ronaldo virker følsom. Husker jeg så EM Finalen 2004 og Ron begynte å gråte etter dem tapte. God kveld folkens skjønner han veldig godt eg, hadde nok gjort det samme sjøl i ein så viktig kamp. Men har fått det for meg no at Ronaldo ikkje taklar presset ved viktige kampar. Det har han bevist 2 CL kampar på rad med straffemiss. Tilfeldig? Mulig, men trur nok ikkje det... Senka ikkje Ronaldo England under forrige EM? Rimelig kaldt det. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Ja, Ronaldo virker følsom. Husker jeg så EM Finalen 2004 og Ron begynte å gråte etter dem tapte. God kveld folkens skjønner han veldig godt eg, hadde nok gjort det samme sjøl i ein så viktig kamp. Men har fått det for meg no at Ronaldo ikkje taklar presset ved viktige kampar. Det har han bevist 2 CL kampar på rad med straffemiss. Tilfeldig? Mulig, men trur nok ikkje det... Senka ikkje Ronaldo England under forrige EM? Rimelig kaldt det. ønsker så gjerne å tru at han er kald nok til sånt, men er litt i tvil som sakt..EM eller ikkje :/ Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Tilfeldigheter. Ronaldo er kald nok Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Tilfeldigheter. Ronaldo er kald nok håpa du har rett Limbeck Så, fleire overgangsrykter som eg kanskje ikkje har fått med meg? =) Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Jeg ser på Barca straffen som tilfeldigheter. I en straffekonk i finalen så kan det være nerver. Han stoppa altfor nærme ballen og det forstyrra han. Fikk ikke noe tilslag på ballen. Men det er en situasjon med ekstremt press og kan skje den beste. Anderson bare bælma til ballen det kan klarte, og det gikk bra Ellers sier Ronaldo at han skal bestemme seg om han bli i de neste to ukene....... Endret 22. mai 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Vel, Ronaldo blir, om du ikke visste det xD Ang. det med overnevnte og viktige straffer: Vi har sett han ta straffer i PL og klare det med knusende ro.. Men å gi han straffer i viktige kamper er rett og slett dumt. Han mangler fortsatt ett godt stykke mentalt, og da er det ikke vanskelig å dumme seg ut. Vi har sett det i EM '04, semi'en mot Barca, og senest i går. Det er riktignok bare tre straffer, og for all del ikke noe fast grunnlag, men jeg tror han sliter med nerver foran slike straffer (noe som er fullt forståelig). Han er nok en av verdens beste spillere, om ikke den beste, men har litt å gå på mentalt, mener nå jeg. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hvis du skal mestre å ta straffer under så hardt press så finst det vel ikke bedre trening enn å ta straffer under press? Trenger jo erfaring.. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Ronaldo sa han ble rett etter kampen ja. Vi får se. Dette har han sagt i ettertid. Å ikke gi straffene til Ronaldo i større kamper er en stor feil. Da viser vi mistillit og det er ihvertfall ikke bra for nervene hans. Endret 22. mai 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Greit nok det, men man ser jo hva som skjer når man gir han dem og Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Nå får du gi deg. Så han bommet på noen straffer. Det skjer alle. Ruud missa tre på rad en gang, og en sikrere straffeskytter tror jeg ikke jeg har sett i Manchester United. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Nå får du gi deg. Så han bommet på noen straffer. Det skjer alle. Ruud missa tre på rad en gang, og en sikrere straffeskytter tror jeg ikke jeg har sett i Manchester United. Cantona? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå