cnon Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Ronaldo er hysterisk morsom på dette bildet. Alle bortsett fra han ser ut som om de skal ut i krig. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hva er det Terry sier til Tevez her? Noe må det jo ha vært siden han dekket kjeften til det slik at TV-kameraene ikke kunne oppfatte ved å lese ved munnen hans. Terry har jo ikke akkurat det beste ryktet på seg når det gjelder rasisme....frydet meg at han ble syndebukk i går, unner ikke det laget der en dritt. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Var i 100 etter cl seiern igår så tror bare jeg sov 2-3 timer i natt.. hadde eksamen i dag :S Men jeg synes nå vi gjorde det litt vel spennende, burde avgjort i 1.omg Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Det gikk vel bra regnar eg med? Stemmer det, seieren gjelder i dag også.. Joda, det gikk ganske bra tror jeg, prøvde meg på en novelleanalyse. Grunnen til at jeg ikke har lest er at jeg visste vi kom til å få novelleanalyse og sakprosa-analyse, vi fikk begge deler idag, og det har jeg sagt hele tiden til kompisene mine, men de har hardpugget litteraturhistorie, men vi fikk ikke en dritt om det, hahaha.... Haha, jeg tok også novelleanalyse! Men angrer litt nå, flesteparten i klassen tok oppgave 5 og tror den var litt lettere. Jeg forstod egentlig fint lite av novelle, eller det var vanskelig å finne budskapet, tema og motivet. Eller fikk du det bra til? Herlig med CL-seier! Ville ikke sjanset på oppgave 5 gitt, jeg turde ikke. Jeg kjenner flere som har stryket på slike sakprosa-analyser, farlige greier hvis du bommer. Skrev om døden, veldig mye symbolikk, men jeg tror ikke det gikk så bra, får håpe at sensor er i godt humør. Gikk enten veldig bra eller veldig dårlig. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Okay.Det ga mening. CL winners!!! HIHiiiii.........er like godt enda!!! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Hva er det Terry sier til Tevez her? Noe må det jo ha vært siden han dekket kjeften til det slik at TV-kameraene ikke kunne oppfatte ved å lese ved munnen hans. Terry har jo ikke akkurat det beste ryktet på seg når det gjelder rasisme....frydet meg at han ble syndebukk i går, unner ikke det laget der en dritt. Du ser jo det, først tørker han nesa mens han sier no dritt til Tevez, før han tilslutt prøver å snyte snørr på han, men istedet kommer det et "voff" eller no sånt æsj, dobbelpost Endret 22. mai 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Lurer på hvor lenge det er til per1950 blir banna... Nesten hele klassen min er Chelsea eller Liverpool fans, kun jeg og læreren som elsker ManU, så i dag var det god steminig Endret 22. mai 2008 av Deila Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Ronaldo er hysterisk morsom på dette bildet. Alle bortsett fra han ser ut som om de skal ut i krig. Tidenes bilde. :!: Det gliset hans. Priceless! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Haha, morsomt bilde. Ronaldo ser ut som en eller annen som har klart å lure seg med på lagbildet. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Lurer på hvor lenge det er til per1950 blir banna... håper ikke det er lenge til Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Tror han er banna allerede jeg xD Makan til ...... har jeg aldri sett på forumet før :!: Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Fikk dette bildet av en kamerat nå. Artig?! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Den ble posta av GBD eller Sameboe i går tror jeg Men er litt festlig, ja. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Hva er det Terry sier til Tevez her? Noe må det jo ha vært siden han dekket kjeften til det slik at TV-kameraene ikke kunne oppfatte ved å lese ved munnen hans. Terry har jo ikke akkurat det beste ryktet på seg når det gjelder rasisme....frydet meg at han ble syndebukk i går, unner ikke det laget der en dritt. Ja, er nok noe rasistisk siden Drogba og Essien er rett bak han Men er det noen som har noe bilder av de russiske soldatene eller hva de var som dro på seg United trøyer? Endret 22. mai 2008 av Alastor Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Noen som har bilder/video av resten av laget akkurat og i sekundene etter at VDS har reddet straffen til Anelka? Får gåsehud av å se på det Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Straffekonkurransen på SportN hvert øyeblikk nå for de som vil se den igjen Endret 22. mai 2008 av Aye Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 SUUUUUNHOME20!!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Den ble posta av GBD eller Sameboe i går tror jeg Men er litt festlig, ja. Det var faktisk meg.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) http://www1.vg.no/bildespesial/show/spesia...=0&katId=-1 FINNES det noe bedre bilde? Se på ansiktene til gutta da..og Ronaldo...lyser litt lettelse over det utrykket EDIT:Bilde nr 32 Endret 22. mai 2008 av Angels Eye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå