Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det begynner omsider å synke inn at vi har vunnet både PL og CL i år. Fyfaen det er stort. Glimrende sesong! Og vi har et ungt lag. Fremtiden er lys, fortiden er lys og nåtiden er lys. Alt er bra og som det skal være.

Fyfaen som jeg digger Alex Ferguson. Tenk at vi har fått lov til å ha et slikt geni av en mann som manager over en så lang periode. Det er helt unikt. Jeg håper han holder koken i hvertfall 5 år til. Mannen er GUD.

Lenke til kommentar
hvordan sjekker du det Colapus?

Game du må legge deg ellers så går du glipp av norsk eksamen i morgen :) god natt!

Har også eksamen imorgen. Har funnet ut at pils+kaffe karsk er tingen dagen før eksamen. Har også dårlig erfaring med å skrive på forum når jeg er beruset, så om jeg begynner å tulle mye, så må dere for all del si fra. :)

Det begynner omsider å synke inn at vi har vunnet både PL og CL i år. Fyfaen det er stort. Glimrende sesong! Og vi har et ungt lag. Fremtiden er lys, fortiden er lys og nåtiden er lys. Alt er bra og som det skal være.

Fyfaen som jeg digger Alex Ferguson. Tenk at vi har fått lov til å ha et slikt geni av en mann som manager over en så lang periode. Det er helt unikt. Jeg håper han holder koken i hvertfall 5 år til. Mannen er GUD.

Om han har funnet ut at han skal gi seg innen de neste 5årene, ville nok dette aboslutt vært året å gidd seg på! For en sesong..

Lenke til kommentar
haha Cola, my man!

tc47, du vil bare vinne du! Gjennomskua:P

Skal legge meg nå

Game, cmon.. Litt lengre oppe. Kjeder meg. Har du norsk imorgen, og noen tips til hva som skal leses på? :p

Okei, litt OT der.. Hvem kjøper United til sommeren?

Lenke til kommentar

Har norsk eksamen ja. Har ikke lest en dritt og er nada forbredt. Har tatt meg et par pils for mye også (ergo alle skrivefeilene i kveld) ... Her snakker vi skolelys ja. Har vært innpå tankene om å bare drite i hele greia og skylde på at jeg har vært syk elns. Late faen som jeg er :p

Njaa, Agüero?

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Om han har funnet ut at han skal gi seg innen de neste 5årene, ville nok dette aboslutt vært året å gidd seg på! For en sesong..

Vi får se. Jeg har sterk tro på enda en double i løpet av de neste 5 årene. Enten det blir PL + FA eller PL + CL. Uansett så synes jeg det har lite å si om han gir seg rett etter en knallsesong eller ikke. Hans legendestatus er så sementert i denne klubben som den kan bli uansett. For klubbens del håper jeg han blir i minst 5 år til, så lenge han holder hodet like skarpt. Gruer meg til den dagen han slutter.

Lenke til kommentar

Fy faen for en kamp! For en spenning mot slutten. Trodde jeg skulle daue. Får det ikke mer spennende enn dette, jeg elsket det. :D Og det endte jo som det skulle. Glory Glory! For et fantastisk bra lag vi har i år, og det er ikke ufortjent at vi har tatt både PL og CL.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Har norsk eksamen ja. Har ikke lest en dritt og er nada forbredt. Har tatt meg et par pils for mye også (ergo alle skrivefeilene i kveld) ... Her snakker vi skolelys ja. Har vært innpå tankene om å bare drite i hele greia og skylde på at jeg har vært syk elns. Late faen som jeg er :p

Njaa, Agüero?

Jepp.. Ønsket han til Liverpool også, menne.. Det er vel bare å glemme. Huntelaar derimot :D

Vi får se. Jeg har sterk tro på enda en double i løpet av de neste 5 årene. Enten det blir PL + FA eller PL + CL. Uansett så synes jeg det har lite å si om han gir seg rett etter en knallsesong eller ikke. Hans legendestatus er så sementert i denne klubben som den kan bli uansett. For klubbens del håper jeg han blir i minst 5 år til, så lenge han holder hodet like skarpt. Gruer meg til den dagen han slutter.

Snakker vi Solskjær? :)

Lenke til kommentar

Forhåpentligvis ikke. Han kan kanskje bli manager for United en eller annen gang hvis han virkelig jobber beinhardt med å bli en god manager. Men vi trenger en med mer erfaring. Men på lang sikt hadde det selvsagt vært utrolig morsomt om det lot seg gjøre.

@ The Game og TC:

Plz skal nolife dritten ut av dere begge.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Er altfor tidlig å sette inn Solskjær som manager nå ja. Han trenger mange flere år med erfaring på det feltet først. Men med tiden tror jeg Solskjær kan bli en bra manager, og kanskje en dag sitter han bak roret i United. :)

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Var der Sar gjorde vel fint lite i går? De fleste skuddene gikk jo utenfor? Ja, han reddet straffen, men teller ikke de første 120 minuttene? Rio og Vidic rydder opp! Og Rooney slår 100m pasninger som lander på skolissen til motaker hver gang. Den mannen kan spille som alt mulig!

Ellers var det utrolig kjipt med Ronaldo som igjen valgte bort favoritthjørnet sitt for et dårlig forsøk til venstre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...