RyanReynolds Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Fy faen så deilig! Gratulerer alle sammen! Nå må jeg ta kveld, og i morgen er det norsk eksamen. Uff.. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Come on you reds! Synes ikkje folket her at trådstarter eller mod skal skifte overskriva til: "Mancester United-tråden - The Double winners 2007/08!" ? Endret 22. mai 2008 av zaltmann Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 For dere her som tror dere slår DJ drugiS ved å være oppe hele naten: Dere tar skammelig feil! Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Gratulerer Manchester United fans, dere har hatt en udiskutabel fantastisk sesong, dere fortjener det. Chelsea har vært utrolig sterke i år, men dere var hakket sterkere, utrolig spennende, med Chelsea rett bak dere i PL og nå en ellers jevn kamp. Så kampen på en Engelsk student bar, utrolig flott stemning, Man U supportere i ett hjørne og Chelsea supportere i et annet. Det ble utrolig hysteri da Van Der Sar reddet Anelka’s skudd. Ville ikke holdt det imot Chelsea om de vant, men etter Ronaldo’s bomskudd så heiet jeg virkelig må Manchester. Ronaldo har hatt en fantastisk sesong, og det ville vært utrolig synd om den endte med han som syndebukk hvis dere tapte CL. Men slik ble det ikke Lenke til kommentar
GBD Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Norskeksamen går fint RyanReynolds. Bare nevn noe om Ibsen/Kiellend, eller bruk litt finere ord som "ergo" og "kvantitet", så får du ikke dårligere enn 4 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg er full, jeg er hes etter å ha vært forsanger hele kvelden, , men jeg er først og fremst lykkelig!! FY FAEN!!!! Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Gratulerer Manchester United fans, dere har hatt en udiskutabel fantastisk sesong, dere fortjener det. Chelsea har vært utrolig sterke i år, men dere var hakket sterkere, utrolig spennende, med Chelsea rett bak dere i PL og nå en ellers jevn kamp. Så kampen på en Engelsk student bar, utrolig flott stemning, Man U supportere i ett hjørne og Chelsea supportere i et annet. Det ble utrolig hysteri da Van Der Sar reddet Anelka's skudd. Ville ikke holdt det imot Chelsea om de vant, men etter Ronaldo's bomskudd så heiet jeg virkelig må Manchester. Ronaldo har hatt en fantastisk sesong, og det ville vært utrolig synd om den endte med han som syndebukk hvis dere tapte CL. Men slik ble det ikke Tuusen takk for gode ord! Varmet virkelig Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 veldig OT, men jeg har norsk eksamen i mårra jeg også. Dersom man ikke har lest noe, er det fare for å stryke da ? Satser veldig på at det er snakk om analysere et dikt eller noe sånnt piss. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 For dere her som tror dere slår DJ drugiS ved å være oppe hele naten: Dere tar skammelig feil! bring it on biatch Lenke til kommentar
GBD Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Come on you reds! Synes ikkje folket her at trådstarter eller mod skal skifte overskriva til: "Mancester United-tråden - The Double winners 2007/08!" ? Jeg skal sove på det Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) veldig OT, men jeg har norsk eksamen i mårra jeg også. Dersom man ikke har lest noe, er det fare for å stryke da ? Satser veldig på at det er snakk om analysere et dikt eller noe sånnt piss. er som regel eitt tema i det arket du har fått som du enten skal sette deg inn i, eller kunne litt om. Hender jo at du får brukt arket under eksamen, og da er jo det piece of cake. Men du skulle vel kanskje fått litt søvn? Evt. Red Bull/kaffi om du har =) GBD: The double høyres jo dobbelt(hehe) så bra ut Endret 22. mai 2008 av zaltmann Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 veldig OT, men jeg har norsk eksamen i mårra jeg også. Dersom man ikke har lest noe, er det fare for å stryke da ? Satser veldig på at det er snakk om analysere et dikt eller noe sånnt piss. er som regel eitt tema i det arket du har fått som du enten skal sette deg inn i, eller kunne litt om. Hender jo at du får brukt arket under eksamen, og da er jo det piece of cake. Men du skulle vel kanskje fått litt søvn? Evt. Red Bull/kaffi om du har =) GBD: The double høyres jo dobbelt(hehe) så bra ut nice timing! jeg sitter med red bull i hånda nå! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 veldig OT, men jeg har norsk eksamen i mårra jeg også. Dersom man ikke har lest noe, er det fare for å stryke da ? Satser veldig på at det er snakk om analysere et dikt eller noe sånnt piss. er som regel eitt tema i det arket du har fått som du enten skal sette deg inn i, eller kunne litt om. Hender jo at du får brukt arket under eksamen, og da er jo det piece of cake. Men du skulle vel kanskje fått litt søvn? Evt. Red Bull/kaffi om du har =) GBD: The double høyres jo dobbelt(hehe) så bra ut Har ikke den blekka vi skal lese heller jeg. Så guess im fucked... overskriften på vg.no: Van Der Seier! haha så genialt Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg ser Van Der Tsar når jeg går inn på fotball på vg.no, men på selve hovedsiden står det Van Der Seier som du sier! begge er geniale, i like it! Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 John Terry etter kampen: "- Ingen kan benekte at vi etter den første halvtimen dominerte kampen. Vi skjøt i stolpen, vi skjøt i tverrliggeren, og vi var det sterkeste laget. De vant mesterligaen, men vi var det beste laget, mener Chelsea-spilleren. - Ære til United, som er et stort lag, men det er vanskelig å svelge når vi tapte på denne måten. Vi kommer sterkere igjen, for vi har personlighetene og et lag fullt av kjemper." Seriøst... Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Rett og slett genialt å vinne Champions League Faktisk min første "ordentlige" gang. Var såpass ung i '99 at jeg husker det såvidt. Ubeskrivelig deilig følelse Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hvordan kan han mene at Chelsea er det beste laget? De som scorer flest er det beste laget med mindre en feil av dommeren avgjør. Sånn er det alltid! Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Dette har vært en fantastisk sesong. Lenge siden jeg har blitt så glad som etter disse 2 kampene. Har akkurat kommmet ned på jorden igjen nå. Jævelig bra jeg ikke skal på jobb i mårra. Jeg mener kampen kunne gått begge veier i dag, man att United fortjente det til slutt. Målet til Chelsea var jo bare latterlig. Skulle de skåre kunne de gjort det på ett av de som gikk i stolpen. Det første målet til United var veldig bra, men kanskje litt dårlig forsvarspill av Chelsea. United sløste mange store muligheter i dag, føler att det trengs en boks spiller inn i laget. Var veldig for en back før, men har slått det fra meg etter att Brown signerte. 5 Beste øyeblikkene i dag: Mål nr 1 av Ronaldo. Straffe redningen til VDS Bom av Terry Straffa til Anderson Rødt kort til Drogba 5 værste øyeblikkene i dag: Ronaldo bom Terry redder på streken Flakse målet til Chelsea Stygge taklinger av Chelsea Stolpe skuddene Føler att dommeren ikke gjorde noen god jobb i dag. Det var mange stygge situasjoner som man ikke burde se i fotball (bare i bedrifts fotball) Banen var en skuffelse. Den hadde avgjørende faktor for begge lag. Da føler jeg att denne posten har blitt lang nok. Dere får ha en riktig så god natt og kose dere med de homoerotiske tankene. hehe GRATULERER TIL ALLE SOM FØLGER DENNE FANTASTISKE KLUBBEN!!!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå