_Paulsen_ Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 Det er klart, Arsenal på Emirates blir ingen lett match, for all del. Dersom vi får poeng med oss poeng hjem, skal jeg si meg fornøyd egentlig, men jeg vil selvsagt ha tre.. Det gjør absolutt ingen ting at Gilberto er suspendert i den kampen, for å si det på den måten. Det blir hvertfall en meget spennende helg, med Liverpool - Chelsea på lørdag, det er helt klart. Det er lov å håpe på en hjelpende hånd fra førstnevnte lag, men jeg tør ikke satse på det, til det er de for ustabile og Chelsea for gode, rett og slett... Dersom Liverpool vinner, har jo vi "råd" til å avgi poeng på en måte... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 Tror liverpool har ganske gode kjangser i den kampen der, de har vært i like god hvis ikke bedre form enn det chelsea har vært i det siste. Men det finner vi ut av til lørdagen og hvis liverpool skulle ta et eller tre poeng, så skal vi jo ikke klage på det... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 Er vel ikke så mye å si på Liverpool sin ligaform for tida. Er vel noe å si på Chelsea sin derimot, så supporter som jeg er så tror jeg Liverpool har en god sjanse, og hvis vi vinner så har vi jo faktisk en god sjanse på 2. plassen også.. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 Det spørs vel om Liverpool klarer det nå som denna karen er tilbake Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 Tja, må ikke glemme at han har vært uten kamptrening siden oktober, så jeg ville blitt overrasket dersom han hadde kommet tilbake uten å være en smule rusten, som alle andre ville ha vært... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 Stakkaren skal spille med hjelm i 3 år Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 Er jo ikke en mann i Premier League som vil tørre og gå i duell med han, i frykt for og skade han ytterligere. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 Da kommer jeg meg endelig til Old Trafford. Datoen er 7. mars, og kampen er United - Lille i Champions League. FAEN jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Eyy Teggy!! Jeg (vi) også skal til OT mot Lille, si ifra hvilken hotell dere bor på a, så kanskje vi kan ta 1 el 2 pils før/etter kampen? I england er "alt" lov Men sorry... skulle heller sendt PM Endret 17. januar 2007 av Ohny Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 Eyy Teggy!! Jeg (vi) også skal til OT mot Lille, si ifra hvilken hotell dere bor på a, så kanskje vi kan ta 1 el 2 pils før/etter kampen? 7746087[/snapback] Han er ikke gammel nok :!: God tur. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 18. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2007 Ehh?? jeg kom på en liten ting. Hvor er Q. Fortune? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 18. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2007 Bolton viss eg ikkje tar feil. Good riddance! Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 18. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2007 dævrn javisst... her er det noen som følger med Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 19. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2007 http://www.dagbladet.no/sport/2007/01/19/489426.html JESS! Digger meg at dere må punge ut for han, dere skal blø for å ikke la Ruud komme til Bayern! Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 19. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2007 Kjære vene! Betaler gledelig de pengene det er snakk om for å få en spiller av hans kaliber til klubben! Vi har mer enn nok penger til å handle for, så det er ikke noe problem! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2007 Gleder meg til 9 poengs luke ned til chelski etter helgen! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) http://www.dagbladet.no/sport/2007/01/19/489426.html JESS! Digger meg at dere må punge ut for han, dere skal blø for å ikke la Ruud komme til Bayern! 7759214[/snapback] Alle vet at han ikke er verdt så mye men; han er engelsk og han har fortsatt tre års kontrakt igjen. DJ_Dark; Ikke vær så høy i hatten da, den oppgaven er Liverpool-supporterene sin. Endret 19. januar 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 19. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Tror du skal være litt forsiktig med uttalelsene dine, DJ_Dark, det vil i så fall være meget tunge ord å svelge dersom du får feil! Jeg håper selvsagt på det samme, men jeg tør ikke tro noe før alle kampene er ferdig, søndag kveld! Det kommer til å bli umåtelig spennende, det er helt sikkert! Jeg håper Liverpool klarer å gjøre litt av jobben i morgen, ved minimum å kapre ett poeng! Så blir det opp til oss på søndag hvor stor den eventuelle luken kommer til å bli... Jeg håper jeg kan synge denne på søndag: «Mourinho, are you listening? You'll better keep our trophy glistening. We'll be back in May, to take it away, walking in a Fergie wonderland» Endret 19. januar 2007 av Gabi Heinze Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 jeg tror Dj_dark satser hardt på at jeg skal på sportsbaren på søndag med pils i hånda, hehe... I følge statestikken min så har united fått med seg 3poeng hver gang jeg er på denne sportsbaren + pils og det skal jeg satan gjøre te helgen også.... som sagt, jeg ofrer alt for United i årl. ikke F som Chelsea skal få sitt 3. gull på rad Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 2-0 til Liverpool etter 18 minutter! Kan dette gå veien tro?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå