Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Det er klart, Arsenal på Emirates blir ingen lett match, for all del. Dersom vi får poeng med oss poeng hjem, skal jeg si meg fornøyd egentlig, men jeg vil selvsagt ha tre.. Det gjør absolutt ingen ting at Gilberto er suspendert i den kampen, for å si det på den måten.

Det blir hvertfall en meget spennende helg, med Liverpool - Chelsea på lørdag, det er helt klart. Det er lov å håpe på en hjelpende hånd fra førstnevnte lag, men jeg tør ikke satse på det, til det er de for ustabile og Chelsea for gode, rett og slett... Dersom Liverpool vinner, har jo vi "råd" til å avgi poeng på en måte...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
http://www.dagbladet.no/sport/2007/01/19/489426.html

JESS! Digger meg at dere må punge ut for han, dere skal blø for å ikke la Ruud komme til Bayern! :devil:

7759214[/snapback]

Alle vet at han ikke er verdt så mye men; han er engelsk og han har fortsatt tre års kontrakt igjen.

DJ_Dark; Ikke vær så høy i hatten da, den oppgaven er Liverpool-supporterene sin.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Tror du skal være litt forsiktig med uttalelsene dine, DJ_Dark, det vil i så fall være meget tunge ord å svelge dersom du får feil!

Jeg håper selvsagt på det samme, men jeg tør ikke tro noe før alle kampene er ferdig, søndag kveld! Det kommer til å bli umåtelig spennende, det er helt sikkert!

Jeg håper Liverpool klarer å gjøre litt av jobben i morgen, ved minimum å kapre ett poeng!

Så blir det opp til oss på søndag hvor stor den eventuelle luken kommer til å bli...

Jeg håper jeg kan synge denne på søndag:

«Mourinho, are you listening? You'll better keep our trophy glistening. We'll be back in May, to take it away, walking in a Fergie wonderland»

Endret av Gabi Heinze
Lenke til kommentar

jeg tror Dj_dark satser hardt på at jeg skal på sportsbaren på søndag med pils i hånda, hehe...

I følge statestikken min så har united fått med seg 3poeng hver gang jeg er på denne sportsbaren + pils

og det skal jeg satan gjøre te helgen også....

som sagt, jeg ofrer alt for United i årl. ikke F som Chelsea skal få sitt 3. gull på rad

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...