Nutjob Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Må nok ta partí med Game når det gjelder Hargreaves. Synes han er akuratt den ballvinnaren og kjemparen me trenge! Synes han er perfekt eg Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Perfekt? Da burde man ihvertfall kunne klokka noe som ikke han kan Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Faen heller, fikk ikke med meg kampen siden jeg var på jobb, men inderlig bra at Man U vant. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Tenk å jobbe på en sånn festkveld. Jeg hadde skulka. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 m2 -drugiS-, ikke faen om jeg hadde missa dette for alt i verden. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Nope, Erasus. Altfor dårlig unnskyldning, en liten telefon å si at du er syk elns er bedre enn å jobbe på en sånn festkveld! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Tipper det var mange syketlf rundtom i kveld Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Nope, Erasus. Altfor dårlig unnskyldning, en liten telefon å si at du er syk elns er bedre enn å jobbe på en sånn festkveld! Beklager så meget. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Bedre innstilling, nå tror jeg faktisk jeg går å legger meg. Er altfor sliten nå, blir godt å drømme om Manchester UNited Natta folkens, elsker dere Endret 21. mai 2008 av Raste Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Bedre innstilling, nå tror jeg faktisk jeg går å legger meg. Er altfor sliten nå, blir godt å drømme om Manchester UNited Natta folkens, elsker dere ehm.....raste?? du skulle jo døgne med meg og game Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Zaltmann. It's just me and you then. Se hvem som holder seg våken lengst konkurranse pågang? Men er kongen av queens på tv3, bbl Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Ser om kampen på viasat jeg. Ronaldo scårer snart Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Zaltmann. It's just me and you then. Se hvem som holder seg våken lengst konkurranse pågang? Men er kongen av queens på tv3, bbl jess Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Ikke glem at jeg kommer til å være våken lenger enn dere to til sammen, selv om jeg melder med ut av gruppesexen deres Begynner ikke dette å bli veldig off topic? Jeg prøver på noe fornuftig... Ronaldo er flott, og har scoret veldig mange mål. Hele 42 eller noe i den duren. Det var jo sørgelig at han brant straffe, men ble tydeligvis lettet da Anelka bommet. (det er sikkert fullt av faktafeil fra kampen i den posten, men jeg var i så gledesrus at jeg ikke husker noe) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) jeg er her gutter! ser på kampen igjen nå! gleder meg til stolpeskuddene av chelsea og de sjansene vi bommet i første omgang! alltid gøy å se sånne ting igjen når man vet at seieren er vår Endret 22. mai 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Du har ikke sjangs Drugyboy Melder deg ut av gruppesexen? Hvem sane person kan gjøre noe sånt? Litt OT er lov på denne gledesdagen! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg er oppe hele natten jeg, gidder ikke sove, så da taper dere alle dessverre Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Alså! Viss du først skal vere med å slå oss når det gjelder å vere lengst oppe, så kan du rett og slett ikkje melde deg ut av sexen! Det er jo etisk uansvarlig det! :/ Men fra spøk til revolver..hmm, tjaaa den revolveren har vi ikke sett =D Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 aha! tc47 is looking to win it all! Koselig at du slår følge i de sene nattetimer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå