Sir Game Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hvilken trio også da! Gutta kjører hardcore! *åpner en pils å skåler for oss. Zaltmannpusen, Rastepusen og Gamepusen FTW* Forum og tv3 er livet akkuratt nå Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 42 mål på en sesong, forresten... Det er jævlig sykt. Skal ikke være mulig. Altså... Helvete. Supercupen er igjen. Lenke til kommentar
The1 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Gratulerer til alle united supportere! Skulle ha skrevet noen dypt her, men er i seiersrus akkurat nå! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hvilken trio også da! Gutta kjører hardcore! *åpner en pils å skåler for oss. Zaltmannpusen, Rastepusen og Gamepusen FTW* Forum og tv3 er livet akkuratt nå Har tatt frem gammel oppland jeg. Skal ikke noe før klokka 10 men det blir ikke noe fyll Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Fy faen dattra til Gorden McQeen er pen. INDEED Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 42 mål på en sesong, forresten... Det er jævlig sykt. Skal ikke være mulig. Altså... Helvete. Supercupen er igjen. Nei, den blir vel spilt i starten av neste sesong gjør den ikke og det målet han scorer der (eventuelt) vil ikke telle for denne sesongen... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 42 mål på en sesong, forresten... Det er jævlig sykt. Skal ikke være mulig. Altså... Helvete. Supercupen er igjen. Nei, den blir vel spilt i starten av neste sesong gjør den ikke og det målet han scorer der (eventuelt) vil ikke telle for denne sesongen... ok. 42 er ok da. Ganske greit liksom. Hvem vant? Barcelona og Liverpool skal trekke lodd. Manchester United og Chelsea er disket Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hvem vant? Morsomen Idag klarer jeg å være glad i pool supporterne også. Så Paranoid får en bamseklem fra United tråden Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Ronaldo tangerte Shearers målrekord i PL. Det sier jo det aller meste om sesongen hans. Det at han er kantspiller gjør det bare enda mer utrolig. Om han ikke blir kåret til verdens beste nå, med CL og PL i lomma, kan man vel for alvor stille spørsmål ved UEFAs troverdighet som organisasjon. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Dette laget er perfekt, vi mangler bare en kvalitet spiss og en ny høyreback, så er laget komplett, jeg simpelten elsker United Dette er også mitt 1200 innlegg Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Brown er kvalitet, han Jaja, seff...men er mer bekymret over hvor god gode gamle Gary er nå... derfor ny høyreback Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Grattis sama vår Men vi har Brown på høyre og det holder i massevis. Hazza er god i den posisjonen han også. Ny spiss derimot... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg syns nå egentlig at Hargreaves er bittelitt oppskrytt, han gjør endel feil. Det er min mening, så ikke skyt meg. SYns Carrick er et lite hakk bedre. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Er faktisk veldig uenig med deg der Raste. Syntes owen har vært veldig god. Bla så vinner han utrolig mange baller iløet av en match, samt at han er mye med fremover. Tipper han kommer til å ta av neste sesong Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Trenger ikke backer i hele tatt. En bokspsiller hadde hevet laget tror jeg. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Er faktisk veldig uenig med deg der Raste. Syntes owen har vært veldig god. Bla så vinner han utrolig mange baller iløet av en match, samt at han er mye med fremover. Tipper han kommer til å ta av neste sesong Han vinner de ja, men han roter de bort igjen. Hadde flere episoder i dag som irriterte meg grenseløst over, jeg irriterte meg over Tevez i endel situasjoner også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå