Sameboe Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Takk til GBD for den! haha xD DEn skal spares på xP Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) The Game: Tusen takk, skal nok la høre frå meg framover også.. Limbeck: Det var berre at du har lagt så lite vekt på Cl-finala i forhold til ligaen, og akkurat der er eg heilt enig. Ligaen er det klart viktigaste, noko enkelte klubbar frå Liverpool ikkje har forstått siste 20 åra. Men fy så deilig det er. Eg tenker jo også på at det fører til inntekter som forhåpentligvis kan hjelpe klubben i forhold til gjelda som er påtvunge oss av Glazer ol. Vil alltid sette PL før CL, men i dag er alt bra. Syns nesten litt synd på Grant (merkelig nok) ettersom ingen har trudd på han, ingen støttar han og alle berre ventar på kven som blir neste Chelsea-trenar. Men fyren har gjort det bra i forhold til forventningane. Det blei nok minimum ei øl for mykje i kveld, men sånn skal det vere. Kjem ikkje over at Anderson scora på straffe. Der forsvann plutselig drakta sin normale posisjon og endte i veiving over skallen.. takk for i kveld til heile United-gjengen. Skal legge meg no. Prøve å sove. Det vil bli skikkelig vanskelig, sjølv med nok øl innabords.. Jeg gjør vel også det. Cup er cup og det er en del flaks/uflaks. Derfor blir det aldri like stort som en liga. Men etter jeg sog det målet Chelsea fikk. Ballen spratt bare feil vei ved to anledninger og Sar skle og jeg tenkte at det kunne faen men ikke være mulig at de igjen klorer til seg noe pga tilfeldigheter. Er vel først da jeg ble skikkelig engasjert. De hadde to i stolpen men både Carrick og Giggs hadde så og si opent mål. Tevez hadde sine to sjangser Og så bomma Ronaldo på straffen........ Men til slutt så fikk vi igjen noe av tilfeldighetene og det rette laget vant. Endret 21. mai 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Der satt an! FABELAKTIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hah, kem e du? Du kjeme ikkje tilfeldigvis fra Øvre Årdal? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Utrolig mye spenning i kveld, men vi trakk det lengste strået (og det fortjente vi!!!) :D Endret 21. mai 2008 av Haakon* Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Der satt an! FABELAKTIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hah, kem e du? Du kjeme ikkje tilfeldigvis fra Øvre Årdal? Nope! Sauda-mann i Bergen! Men united fan!! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg skal døgne til i mårra tidlig Ikke faen om jeg klarer å sove nå.... Noen som joiner meg i og nolife ved å feire på forumet all night? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg skal døgne til i mårra tidlig Ikke faen om jeg klarer å sove nå.... Noen som joiner meg i og nolife ved å feire på forumet all night? Kan prøve å joine pusen Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Jeg skal døgne jeg å, selv om jeg har eksamenforberedelser imorra. FUCK EKSAMEN, DETTE ER STØRRE Endret 21. mai 2008 av Raste Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Blir nok døgning, men ikke på forumet hele kvelden da Lenke til kommentar
archanios Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Har lagt meg men... Limbeck: Elskar siggen.. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg skal døgne til i mårra tidlig Ikke faen om jeg klarer å sove nå.... Noen som joiner meg i og nolife ved å feire på forumet all night? Kan prøve å joine pusen Dette begynner å bli freaky. Tror kanskje The Game begynner å bli litt redd nå ^^ Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) ok, da blir det meg, raste og thegame..what a trio CCola: TheGame er ikke redd for noen ting Endret 21. mai 2008 av zaltmann Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Har lagt meg men... Limbeck: Elskar siggen.. Siggen? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Har lagt meg men... Limbeck: Elskar siggen.. Siggen? signaturen din? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg er tre timer unna og døgne og har ingen planer om å få det til for å si det sånn. Nå har endelig kroppen blitt kvitt mye av spenningen så nå er det vel greit å få hivi seg i bingen og kose puta... Tror jeg komme til å sove fryktelig godt i natt Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jepp Skal lage en skikkelig fact liste over Giggs å ha ei stund. Etter det vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jøss, medlem siden 2004 og forstår ikke hva siggen betyr Har glemt å gratulere alle her med den beste sesongen på 9 år Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 42 mål på en sesong, forresten... Det er jævlig sykt. Skal ikke være mulig. Altså... Helvete. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Fy faen dattra til Gorden McQeen er pen. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 42 mål på en sesong, forresten... Det er jævlig sykt. Skal ikke være mulig. Altså... Helvete. Selvfølgelig er det ikke umulig, men stort sett så er det spisser som gjør det og ikke en kantspiller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå