Sir Game Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 JEG ELSKER DERE ALLE HER SOM ER UNITED FANS, JEG ELSKER DERE. JEG ELSKER THE GAME, TC47, ZALTMANN, NIGHTKEEPER, C. RONALDO, LIMBECK OG ALLE DERE ANDRE!Denne smakte jævlig godt, jeg er så glad så glad. Hipp Hurraaa! Jeg er så evig glad at den råtne CHelsea klubben ikke fikk noe i år. FUCK CHELSEA, JA FUCK CHELSEA. THE DOUBLE takk for sesongen Rastepusen gleder meg til å preike med dere også neste sesong + ett og annet innlegg før det også men hvor har det blitt av banan??!?? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Til United-fansen: Gratulerer og vær så snill å ikkje tenk på kommentarar om kva som var fortjent eller ikkje. Vi gikk som einaste(?) lag gjennom turneringa uten å tape ein kamp. Det blir vel nokså vanskelig for andre lag som ikke vinner, og gå gjennom turneringen uten tap. Om man da ikke tenker på at tap i ekstraomganger/straffe teller som tap. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 JAAAAAAAAAAAAAA!!!! Ubeskrivelig :D Gratulerer til alle fans! Archainos, var ikke bare du som sa at Ronaldo ville bomme .. Sa det når han gikk frem, og spessielt når jeg så hvilken håpløs fart han tok. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Nokon som la merke til "L" i panna til Cola da han gikk av bana eller? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) .... Endret 21. mai 2008 av Raste Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Nokon som la merke til "L" i panna til Cola da han gikk av bana eller? Faktisk. "Nå går looseren av banen" kom det fra oss Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Husker det tomme målet etter straffen til Terry. Sar gikk feilvei og jeg var så sikker. Men å bomme på en av 5 straffer i straffekonk er helt vanlig. Og stakkars unge Anderson som ble kastet inpå og måtte ta første straffen etter de første fem. Etter at Terry bomma. Og Ronaldo. Tenk hva han gikk igjennom i minuttene etter straffen hans. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 The Game: Fakey er banned til 2030 elns, det er ihvertfall 27 år han ble utestengt. er jo derfor eg har R.I.P Banan i signaturen min. Sant det raste? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Til United-fansen: Gratulerer og vær så snill å ikkje tenk på kommentarar om kva som var fortjent eller ikkje. Vi gikk som einaste(?) lag gjennom turneringa uten å tape ein kamp. Det blir vel nokså vanskelig for andre lag som ikke vinner, og gå gjennom turneringen uten tap. Om man da ikke tenker på at tap i ekstraomganger/straffe teller som tap. Vi gikk uten tap i 02 vel? Gikk ut på bortemål i semien mot Leverkusen etter et stormpress de siste minuttene. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 The Game: Tusen takk, skal nok la høre frå meg framover også.. Limbeck: Det var berre at du har lagt så lite vekt på Cl-finala i forhold til ligaen, og akkurat der er eg heilt enig. Ligaen er det klart viktigaste, noko enkelte klubbar frå Liverpool ikkje har forstått siste 20 åra. Men fy så deilig det er. Eg tenker jo også på at det fører til inntekter som forhåpentligvis kan hjelpe klubben i forhold til gjelda som er påtvunge oss av Glazer ol. Vil alltid sette PL før CL, men i dag er alt bra. Syns nesten litt synd på Grant (merkelig nok) ettersom ingen har trudd på han, ingen støttar han og alle berre ventar på kven som blir neste Chelsea-trenar. Men fyren har gjort det bra i forhold til forventningane. Det blei nok minimum ei øl for mykje i kveld, men sånn skal det vere. Kjem ikkje over at Anderson scora på straffe. Der forsvann plutselig drakta sin normale posisjon og endte i veiving over skallen.. takk for i kveld til heile United-gjengen. Skal legge meg no. Prøve å sove. Det vil bli skikkelig vanskelig, sjølv med nok øl innabords.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Faen, hvorfor ble dette innlegget til. Skulle jo redigere ett. Macfjott, slett dette Endret 21. mai 2008 av Raste Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 The Game: Fakey er banned til 2030 elns, det er ihvertfall 27 år han ble utestengt. er jo derfor eg har R.I.P Banan i signaturen min. Sant det raste? OT: Hvorfor ble han bannet? for mange usaklige innlegg? Nei, seriøst? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Takk til GBD for den! Endret 21. mai 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Til United-fansen: Gratulerer og vær så snill å ikkje tenk på kommentarar om kva som var fortjent eller ikkje. Vi gikk som einaste(?) lag gjennom turneringa uten å tape ein kamp. Det blir vel nokså vanskelig for andre lag som ikke vinner, og gå gjennom turneringen uten tap. Om man da ikke tenker på at tap i ekstraomganger/straffe teller som tap. Vi gikk uten tap i 02 vel? Gikk ut på bortemål i semien mot Leverkusen etter et stormpress de siste minuttene. stemmer det Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Det var så perfekt. Ballen traff stolpen til målet vårt to ganger. Terry skled på den avgjørende straffen. Tror ikke på skjebne, men det er like før nå. Dette var nesten meningen at vi skulle vinne. Å se Scholes løfte CL-trofeet, jeg gråt mye. Ingen fortjener det mer enn han. Helt sinnsykt, perfekt sesong. Chelsea skal ha kudos for at de ga oss en kamp helt til slutten, men vi vant The Double. Beste sesongen jeg har opplevd, litt for spennende for et skrøpelig tenåringshjerte å hanskes med, men det var verdt brystsmertene Takk skal dere ha, gutter og jenter. Sees til neste år. Glory Glory! Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) The Game: Fakey er banned til 2030 elns, det er ihvertfall 27 år han ble utestengt. er jo derfor eg har R.I.P Banan i signaturen min. Sant det raste? OT: Hvorfor ble han bannet? for mange usaklige innlegg? Nei, seriøst? jeje Endret 21. mai 2008 av zaltmann Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hvem faen bryr seg? VI HAR VUNNET! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Til United-fansen: Gratulerer og vær så snill å ikkje tenk på kommentarar om kva som var fortjent eller ikkje. Vi gikk som einaste(?) lag gjennom turneringa uten å tape ein kamp. Det blir vel nokså vanskelig for andre lag som ikke vinner, og gå gjennom turneringen uten tap. Om man da ikke tenker på at tap i ekstraomganger/straffe teller som tap. Vi gikk uten tap i 02 vel? Gikk ut på bortemål i semien mot Leverkusen etter et stormpress de siste minuttene. Ah, såklart. Min feil Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Der satt an! FABELAKTIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå