Nutjob Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Zaltmann du må roe deg litt nå skal du vere med og? Vi stabler i høyden vettu Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Zaltmann du må roe deg litt nå skal du vere med og? Vi stabler i høyden vettu O.o Tror jeg trenger en pause her ifra. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 FY FAEN FOR EIN KAMP! Det er desisert ein av dei mest spennande kampane eg har sett! Men er eg den einaste som synest at majoriteten av chealse spelarane oppførte seg utrulig usportslig? Anyways, FORTJENT seier! INGEN tvil! Gratulerer folkens! GLORYGLORY! (L) Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 *Faen, slenger alle homofobiene til side å hopper til køys med Zaltmann - iiført united bokser vel å merke! * SHIP'OHOY Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Wackee, blir det med i senga mi i natt? Verken Nightkeeper ELLER TomHel er med EDIT: SORRY PUS, TheGame er med Endret 21. mai 2008 av zaltmann Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg elsker United, jeg elsker Ferguson, jeg elsker alle<3 Når Sir Bobby Charlton fikk være med opp på tribunen for å få medalje og snakke med Ferguson - ubeskrivelig<3 Det er ikke bare fotball, det er sjel, lidenskap, alle poengene med 50 år siden München-tragedien og 40 år siden den legendariske 68'finalen, det er vanvittig<3 Gratulerer mine brødre! Du skulle vært hos Erik ass, tok av grøvre Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg ble jo med... Vil du ikke ha meg? Kan godt skifte fra united bokser til united tanga om du er mer keen på det liksom? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Fy faen, noe av det sykeste jeg har vært med på, som endte i jubel og tårer for min del. Kunne ikke annet enn å felle en tåret da seieren var sikret. Førsteomgangen var jævlig bra av oss, og vi burde scoret mer enn et. Chelseas mål kom etter så jævla mange tilfeldigheter at jeg blir lei meg, typisk dem. Herlig å vinne CL igjen. La oss håpe det blir mindre enn 9 år til neste dag! GRATULERER UNITED, OG ALLE FANS!! Lenke til kommentar
archanios Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Tusen takk for en flott sesong til alle United-supporterar på forumet. Min første sesong som aktiv i denne tråden, og det har jo endt bra. Det var forresten min feil at Ronaldo bomma, ettersom eg sa "no bommar Ronaldo" rett før skuddet. Men eg prøvde å gjere det godt igjen med å psyke ut Anelka med "Du ville heller spelt for United", og det funka bra det også.. (Seriøs? nei, ikkje i dag) Gratulerer med en fantastisk double. Chelsea ga oss kamp til døra i begge turneringane, men vi trakk det lengste strået og det er det viktigaste. Til diverse folk her som skal styre på om at det var fullstendig ufortjent og heile pakka. I første hadde United det meste av spelet, unntaket er vel dei siste fem minutta, då Chelsea faktisk var inne på united sin halvdel, fikk en corner, og hadde eit angrep der flipperspel førte til at Lampard fikk ballen og kunne score. United kunne leda 3-0, men i staden var det 1-1, etter at Chelsea scora på den halve sjansen dei fikk. I andre omgang var Chelsea best. Dessverre. Dei spelte bedre og fikk sleppe for lett til av United. Ekstraomg var så som så og begge lag var litt uintresserte i å gå skikkelig i angrep. Etter mi meining var United førande mot slutten av ekstraomgangane, og prøvde i større grad enn chelsea å få den siste scoringa. Likte egentlig ikkje at kampen vart avgjort på straffer, men eg skal sjølvsagt ikkje klage når vi avsluttar sesongen med to fantastiske titlar. Til United-fansen: Gratulerer og vær så snill å ikkje tenk på kommentarar om kva som var fortjent eller ikkje. Vi gikk som einaste(?) lag gjennom turneringa uten å tape ein kamp. Skal rettferdigheiten seire, vil ikkje det då seie at vi fortjente det? Limbeck: Forstår godt at du setter ligaen høgare og 99, og spesielt første i PL, men det var deilig?? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Jeg ble jo med... Vil du ikke ha meg? Kan godt skifte fra united bokser til united tanga om du er mer keen på det liksom? Enda bedre msn din btw? ta det på PM Endret 21. mai 2008 av zaltmann Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) KOM NETTOP HJEM! RETT OG SLETT UBESKRIVELIG! CHAMPIOOOOOOOONAAAY CHAMPIONAAAAAAY OLE OLE OLE! ELSKER DERE, ELSKER UTD, ONE LOVE! RED DEVIL FOR LIFE!! STAND UP FOR THE KINGS OF ENGLAND AND THE CHAMPIONS OF EUROPE! IN FERGIE WE TRUST! THERE IS A GOD; AND HE IS RED!! CHAMPIOOOOOOOONS! btw: FUCK DROGBA THE CUNT! DIVER AND SLAPPER FAGGOT = RED CARD! AAAAH Endret 21. mai 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Eg seie bare dette: Glory glory Man united, Glory glory Man united, Glory glory Man united, As the reds go marching up up up! Just like the busby days and days gone by, We’ll keep the red flags flying high, Your gonna see us all from far and wide, Your gonna hear the Mans that sing with pride. United, Man united, We’re the boys in red and we're on our way to Wemberly! Wemberly, Wemberly, We're the famous Man united and we're going to Wemberly, Wemberly, Wemberly, We're the famous Man united and we're going to Wemberly In ’77 in the stockham team, Back in December '83, And everyone will no just who we are, They'll be singing que sera sera United, Man united, We’re the boys in red and we're on our way to Wemberly! Wemberly, Wemberly, We're the famous Man united and we're going to Wemberly, Wemberly, Wemberly, We're the famous Man united and we're going to Wemberly Glory glory Man united, Glory glory Man united, Glory glory Man united, As the reds go marching up up up! Glory glory Man united, Glory glory Man united, Glory glory Man united, As the reds go marching up up up! Glory glory Man united, Glory glory Man united, Glory glory Man united, As the reds go marching up up up! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Takk for sesongen archanios gleder meg til å lese de velskrevne og gode kommentarene dine også neste sesong Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Eg seie bare dette: Glory glory Man united, Glory glory Man united, Glory glory Man united, As the reds go marching up up up! Just like the busby days and days gone by, We’ll keep the red flags flying high, Your gonna see us all from far and wide, Your gonna hear the Mans that sing with pride. United, Man united, We’re the boys in red and we're on our way to Wemberly! Wemberly, Wemberly, We're the famous Man united and we're going to Wemberly, Wemberly, Wemberly, We're the famous Man united and we're going to Wemberly In ’77 in the stockham team, Back in December '83, And everyone will no just who we are, They'll be singing que sera sera United, Man united, We’re the boys in red and we're on our way to Wemberly! Wemberly, Wemberly, We're the famous Man united and we're going to Wemberly, Wemberly, Wemberly, We're the famous Man united and we're going to Wemberly Glory glory Man united, Glory glory Man united, Glory glory Man united, As the reds go marching up up up! Glory glory Man united, Glory glory Man united, Glory glory Man united, As the reds go marching up up up! Glory glory Man united, Glory glory Man united, Glory glory Man united, As the reds go marching up up up! hørte på den sangen HELE veien hjem på ipoden på repeat! DEILIG DEILIG DEILIG! takk for en fantastisk double united, og takk alle på forumet for en JÆVLIG deilig sesong! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 JEG ELSKER DERE ALLE HER SOM ER UNITED FANS, JEG ELSKER DERE. JEG ELSKER THE GAME, TC47, ZALTMANN, NIGHTKEEPER, C. RONALDO, LIMBECK OG ALLE DERE ANDRE! Denne smakte jævlig godt, jeg er så glad så glad. Hipp Hurraaa! Jeg er så evig glad at den råtne CHelsea klubben ikke fikk noe i år. FUCK CHELSEA, JA FUCK CHELSEA. THE DOUBLE Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 RIGHT BACK AT YOU RASTE! THE DOUBLE INDEED! dette smaker så deilig at jeg vil at følelsen skal vare HEEEELE SOMMEREN til vi er tiblake i 08/09! FY FAEN dette var villt! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Tusen takk for en flott sesong til alle United-supporterar på forumet. Min første sesong som aktiv i denne tråden, og det har jo endt bra. Det var forresten min feil at Ronaldo bomma, ettersom eg sa "no bommar Ronaldo" rett før skuddet. Men eg prøvde å gjere det godt igjen med å psyke ut Anelka med "Du ville heller spelt for United", og det funka bra det også.. (Seriøs? nei, ikkje i dag) Gratulerer med en fantastisk double. Chelsea ga oss kamp til døra i begge turneringane, men vi trakk det lengste strået og det er det viktigaste. Til diverse folk her som skal styre på om at det var fullstendig ufortjent og heile pakka. I første hadde United det meste av spelet, unntaket er vel dei siste fem minutta, då Chelsea faktisk var inne på united sin halvdel, fikk en corner, og hadde eit angrep der flipperspel førte til at Lampard fikk ballen og kunne score. United kunne leda 3-0, men i staden var det 1-1, etter at Chelsea scora på den halve sjansen dei fikk. I andre omgang var Chelsea best. Dessverre. Dei spelte bedre og fikk sleppe for lett til av United. Ekstraomg var så som så og begge lag var litt uintresserte i å gå skikkelig i angrep. Etter mi meining var United førande mot slutten av ekstraomgangane, og prøvde i større grad enn chelsea å få den siste scoringa. Likte egentlig ikkje at kampen vart avgjort på straffer, men eg skal sjølvsagt ikkje klage når vi avsluttar sesongen med to fantastiske titlar. Til United-fansen: Gratulerer og vær så snill å ikkje tenk på kommentarar om kva som var fortjent eller ikkje. Vi gikk som einaste(?) lag gjennom turneringa uten å tape ein kamp. Skal rettferdigheiten seire, vil ikkje det då seie at vi fortjente det? Limbeck: Forstår godt at du setter ligaen høgare og 99, og spesielt første i PL, men det var deilig?? Det var stort, det var morro og jeg mener det er så rettferdig. Vi var det beste laget i dag og CL er stort. Og cuper har finaler da. Det blir alltid et høydepungt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Noen som har en bra sider med bilder eller Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Tenk dikka den følelsen som VDS har etter å ha avgjort finalen, i det han treffen ballen med hendene sinde. FY FAEN seier berre eg. Love you all <3 Congrats! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå