Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

*hoppe opp og ned så det spruter pils utover hele forbanna rommet*

Frister så jævlig å bare løpe naken gjennom hele gata her og hyle UNITEEEDDD

Zaltmann did :O

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenforGrattis med 1337 poster :D

Nå legger jeg meg, selv om jeg ikke får sove...

oh yes my darling..sleep well..elsker deg..elsker alle!!! OG nightkeeper, du vet at senga mi er ledig for deg? Bare til å komme

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Zaltmann, keen på å gjøre det igjen? Så kan vi løpe sammen :D Faen ass, kjipt at det bor noen pene chicks rett oppi gata her, ellers hadde jeg seriøst gjort det.

Kjipt at jeg ikke har fri i mårra :( Frister så jævlig å skulke å drekke meg drita

KOM IGJEN. Har jeg løpt en gang, kan jeg godt gjøre det igjen for deg og united <3

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar
kan man ha mere flaks og vinne en så stor kamp ved at motstander glir mens han tar straffe??

united sitter nå på 2 flaks seiere

Veldig merkelig inlegg. Chelsea flakset gjennom til en straffekonk og så klager man på uflaks. Vi hadde uflaks gang på gang mot slutten av sesongen og Chelsea flakset til seg poeng etter poeng.

Vi har vunnet to trofeer, med UFLAKS SÅ DET HOLDER

Lenke til kommentar

Kom først hjem nå, men GRATULERER GUTTA MED THE DOUBLE... Dette er det beste året i livet mitt uten tvil... Og helten vår Edwin van Der Sar, tidenes keeper scoop.... Elsker han, det samme gjør jeg emd Giggs, avgjorde og tok rekorden til Charlton.... Synes litt synd på Ronaldo, men vi vant, og det er det som teller!!!! GRATULERER

Lenke til kommentar

Helt utrolig.

Sitter med en slags tom, men likevel helt ekstrem følelse inni meg. Dette var bare så utrolig fantastisk. Aldri før har jeg vært så nervøs som før straffen til Terry. Sjelden har jeg vært så glad. Målet i 99' topper nok dette, men akkurat i dag visste man at "nå kan det avgjøres, nå gjelder det". Helt ekstremt.

Champions of Europe!

Lenke til kommentar

oh yes my darling..sleep well..elsker deg..elsker alle!!! OG nightkeeper, du vet at senga mi er ledig for deg? Bare til å komme

Shit, jeg mente det ikke sånn. Var bare noe jeg skrev i gledesrus. Jeg er 100 % hetero, beklager pus :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

På det intervjuet før kampen på Viasat/tv3 var han ikke noe klysete og sa at han ville utvikle seg og at andre fikk bestemme om han var verdens beste eller ikke.

Lenke til kommentar

Shit, jeg mente det ikke sånn. Var bare noe jeg skrev i gledesrus. Jeg er 100 % hetero, beklager pus :)

:( Jaja, sånn kan det gå. Ikke litt kosing en gang? :)

Lenke til kommentar

Jeg elsker United, jeg elsker Ferguson, jeg elsker alle<3 Når Sir Bobby Charlton fikk være med opp på tribunen for å få medalje og snakke med Ferguson - ubeskrivelig<3

Det er ikke bare fotball, det er sjel, lidenskap, alle poengene med 50 år siden München-tragedien og 40 år siden den legendariske 68'finalen, det er vanvittig<3 Gratulerer mine brødre! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...